duminică, 31 martie 2013

Scrisoare deschisa


Scrisoare deschisa




Stimate domnule primar, constat ca popa ramane si slujeste in continuare la parohie, am sa va transmit unele pareri legate despre transportul local, iar dumneavoastra veti decide. 

Intrun oras de marimea Timisoarei pentru un transport civilizat si pentru a facee economie de energie electrica este obligatoriu a existenta  cel putin 2 depouri . Avantajele existentei a mai multor depouri ar fi:

-         Iesirea si retragerea din circulatie a tramvaielor se face mult mai usor , din locatii diferite, iar in acest fel la iesire si la retragere aglomeratia va fi  cel putin pe jumatate.
-         Tramvaiele intra si ies din circulatie fara sa apara consumuri suplimentare de energie electrica.
-         Retragerea se face in doua directii diferite astfel incat la orele de retragere in depou tramvaiele pot acoperi o zona mare a orasului, tramvaiele se retrag in doua directii. Ca exemplu va dau sugerez sa analizati retragerea de la Gara de Nord unde in acest moment tramvaiele se duc numai in Dambovita astfel inacat zona centrala si Fabricul sunt abandonate. Ar trebui vezuti daca popa &Co nu au actiuni intr-o activitate de taxi.
-    In mai multe locatii, datorita numarul mai mic de vagoane, este mult mai usor efectuarea verificarilor zilnice la parcul circulant. Stimate domnule primar ar trebui sa verificati ca la acesta data, conform gandirii bolnave a popii la parcul de tramvaie circulant (de fapt la tor parcul circulant al regiei)  a disparut activitatea reviziei  zilnice a parcului circulant.
-        Introducerea in circulatie a unor vagoane de tramvai se poate face fara consum sporit de energie electrica.
Domnule primar aceasta gandire a fost introdusa prin 2008 de triumviratul don gigi,  pisculita si popa care au hotarat  inchiderea depoului Nr1 din Take Ionescu . Pentru a reusi acest lucru au falsificat niste acte si totul a fost vizat de C.L.Timisoara.
Totul s-a facut treptat pentru ca opinia publica sa nu fie socata astfel:

1.    S-a cedat un teren in depou pentru contruirea unei biserici – aceasta constructie nu  crea nici o problema in functionarea depoului.
2.    S-a cedat teren in incinta depoului  pentru construirea unei case parohiale (cedarea s-a facut printr-un fals al popii, prelucrat de pisculita) – s-a blocat posibilitatea de acces in depou de pe str. Dragasani, dar depoul era functional
3.    S-a cedat teren pentru construirea unei capela (cedarea s-a facut printr-un fals al popii, prelucrat de pisculita) – se distrugea 15% din zona de garare a tramvaielor,dar depoul era inca functional.
4.    S-a cedat teren pentru construirea unei constructi (?????) pentru care la aceasta data nu exista nici un panou care sa aiba afisat “ce se construieste, nr autorizatie de constructie, numele constructorului” (cedarea s-a facut printr-un fals al popii, prelucrat de pisculita) – a fost compromisa  zona de garare a tramvaielor. Depoul a fost compromis dar mai poate fi utilizat in cazul in care tramvaiele se vor gara in Take Ionescu 56.
Nu inteleg de ce actuala coducere a prmariei nu doreste sa rezolve aceasta situatie. Ar fi in interesul timisorenilor de aflat daca aceste constructii au autorizatie de construire si daca terenul a fost cedat  legal. La ora actuala la aceste constructii nu exista:

    -   panou cu identificarea lucrarii???
    -      Panou  cu numarul autorizatie de constructie, cu numele proiectantului, cu numele constructorului si cu numele beneficiarului, precum si termen de finalizare a executie???
Daca primaria pare a nu fi interesata de acest lucru ce se intampla cu, si Inspectia in Constructii, doarme? 
Domnule primar ar trbui sa trimiteti un control la RATT pentru  ca popa se crede ca poate sa-si  bata joc de intreaga populatie a Timisoarei?                                                                                    Pentru ca intraga actiune sa nu PUTA a afacere oneroasa, popa a  lansta ideea ca in spatial ramas din fostul depou va construi un muzeu al tramvaielor. Nu inteleg cum domnul viceprimar Stoia care doreste folosirea terenurilor primariei la capacitate maxima poate accepta construirea (se vor cheltui fonduri nu gluma) unui kitsh care nu va aduce nici un ban la fondurile primariei.
Domnule primar  transformarea unui depou functional plasat in 
centrul de greutate al orasului, in centru ecleziastic si intr-un asa zis muzeu, nu cred sa fie o idee buna atata timp cat transportul cu tramvaie in Timisoara se degradeaza de la o zi la alta. Parerea mea este ca primaria ar trebui sa inceapa o ancheta si nu sa traga in teapa vinovatii, dar sa-i trimita in justitie pe falsificatori

sâmbătă, 30 martie 2013

Nu trebuie sa uitam, cand avem de-a face cu jivine care-si schimba parul dar naravul ba


Jaf de 5 stele. Timişoara plină de gropi din cauza primăriei care “binecuvântează” licitaţii cu normative măsluite

Jaf fără perdea la Primăria Timişoara, unde licitaţiile sunt “prelucrate” din hârtii ca să câştige cine trebuie. Deşi se declară mari culita chis papărători ai banului public, reprezentanţii municipalităţii aplică un dublu standard în evaluarea competitorilor, în funcţie de interese. Una dintre cele mai bănoase licitaţii de la sfârşitul anului trecut a fost cea de întreţinere a străzilor din Timişoara. Oraşul, care are străzile ciuruite, a fost împărţit în patru zone care au fost scoase la licitaţie. Bătălia a fost extrem de strânsă între competitori şi a fost decisă de un mic detaliu – normele de deviz. Acestea sunt stabilite conform unor standarde şi nu pot fi modificate. Altfel spus, dacă timpul stabilit pentru săparea unui metru liniar de şant este, să spunem, de o oră, nu se poate veni în ofertă cu 10 minute. Practic, prin diminuarea resurselor conform indicatoarelor de deviz, preţul final de la licitaţii este micşorat artificial, asigurând câştigarea contractului. Modificarea normelor de deviz sunt nepermise deoarece nu le asigură competitorilor şanse egale în adjudecarea licitaţiilor.
Conform documentelor intrate în posesia PRESSALERT.ro, la licitaţiile pentru întreţinerea străzilor cel puţin în unul dintre cazuri reprezentanţii comisiei de licitaţie a închis ochii la acest truc. Asocierea dintre firmele Strabag şi RSG a fost declarată câştigătoare pentru sectorul nord-vest al Timişoarei. Interesant este faptul că oferta depusă a fost “ajustată” serios. Între varianta depusă şi declarată câştigătoare de Primăria Timişoara şi oferta care ar fi reieşit după aplicarea normativelor, care sunt obligatorii, există diferenţe uriaşe. Există cazuri - cum ar fi scarificarea manuală a platformei drumului, separarea manuală a materialului scarificat- unde valorile au fost diminuate şi de zece ori. ”Da, am diminuat normativele pentru că sunt din 1981 toamna când erau alte condiţii tehnice de lucru”, a declarat, pentru PRESSALERT.ro, Victor Gozob , directorul general al RSG.
Modul în care au fost stabiliţi câştigătorii ridică mari semne de întrebare în condiţiile în care , în cazul altor licitaţii, Primăria Timişoara a descalificat firme pentru că au modificat normativele în ofertele cu care au venit. În plus, înainte de desemnarea câştigătorilor a fost depusă o solicitare adresată comisiei de licitaţie în care i se cerea să verifice respectarea normativelor.Cererea a rămas fără nici un răspuns. Directorul Direcţiei Drumuri şi Transporturi din Primăria Timişoara, Culiţă Chiş, preşedintele numit al comisiei de evaluare, a încercat să scape de orice responsabilitate şi a refuzat să comenteze situaţia pe motiv că ” eu am fost plecat într-o delegaţie. Nu ştiu că nu am fost. Domnul Miuţ m-a înlocuit a fost preşedintele comisiei”. La rândul său Nicuşor Miuţ, directorul Direcţiei Patrimoniu s-a apărat pe motiv că “într-adevăr eu am fost preşedintele comisiei, dar tot cei de la Direcţia Drumuri au venit cu referatul tehnic. De unde să ştiu eu chestiuni de drumuri?”. Numele lui Culiţă Chiş a fost legat de-a lungul timpului de mai multe scandaluri – de la afacerile cu cântec de la falimentara regie de transport până la modul de atribuire a licenţelor pentru taximetrişti. Licitaţia nu a fost finalizată deoarece a fost contestată în instanţă, semnarea contractului aşteptând o sentinţă definitivă şi irevocabilă.

duminică, 24 martie 2013

popa isi bate joc de primar, uitand sa-i transmita ...


Robu refuză recepţionarea unei lucrări la liniile de tramvai. Motivul: starea proastă a lucrărilor

Vegetatie linii tramvai„Am constatat, la faţa locului, că lucrarea se prezintă într-o stare necorespunzătoare. Evident, în aceste condiţii, m-am pronunţat împotriva recepţionării ei”, spune primarul Timişoarei
Vineri, 22 martie, s-a făcut recepţia la reabilitarea liniilor de tramvai de pe Calea Dorobanţilor – Andrei Şaguna. O lucrare care a demarat acum opt ani, la care recepţia s-a făcut abia acum. Primarul Timişoarei, Nicolae Robu, preşedintele comisiei de recepţie, nu a fost însă de acord cu recepţia lucrării şi a refuzat recepţionarea ei, deoarece liniile de acolo şi asfaltul sunt în stare proastă. „Astăzi a fost ultimul termen la care lucrarea ar mai fi puttut fi recepţionată. Am refuzat recepţionarea lucrării, ca preşedinte al comisiei de recepţie, datorită stării proaste în care se află. Probabil că acest refuz va conduce la un litigiu în instanţă între firma executantă şi RATT, respectiv Primăria Municipiului Timişoara. Firma este Martin Rosse. Lucrarea s-a executat în timpul administraţiei Ciuhandu. Am constatat, la faţa locului, că lucrarea se prezintă într-o stare necorespunzătoare. Evident, în aceste condiţii m-am pronunţat împotriva recepţionării ei. Executantul spune că nu a fost bun proiectul şi de aceea lucrarea nu a rezistat. Nu sunt preocupat de explicaţii. Pe mine mă interesează ca acolo să fie o calitate bună a liniilor de tramvai şi a asfaltului conex”, spune Nicolae Robu.
popa uita sa-i spuna primarului ca timp de 5 ani a refuzat sa faca orice lucrare de mentenanta pe liniile de tramnai. Sper ca primarul sa nu se faca de ras in instanta cand se va constata ca degradarile au aparut ca urmare a lipsei totale de intretinere. Avem de asteptat.                                                                                           Vom vedea ce va urma, dar cred ca din nou vom avea de urmarit un episod din COMICI VESTITI AI ECRANULUI :)

sâmbătă, 9 martie 2013

?????



Deoarece putini dintre dumneavoastra au citit cu atentie articolul “Actele care au stat la baza articolul Minciuna are picioare scurte” revin la acel articol punandu-va la dispozitie unele explicatii.
In 2008 popa a participat la concursul organizat de primarie pentru postul de director la RAT Timisoara. Una din conditiile concursului era ca nici un participant sa nu aiba actiuni la o firma cu o activitate similara ca cea a RAT Timisoara.                             La terminarea concursului, la primarie s-a depus, in termen legal, o contestatie prin care se arata ca popa are peste 24.000 actiuni la SC Getax SA, firma care avea acelasi cod CAEN ca si RAT Timisoara. In consecinta popa nu avea dreptul de a participa la concurs.
La contestatia depusa, Don gigi a raspuns, dupa expirarea termenul legal, ca primaria nu are competenta de a face aceasta ancheta si ca ar trebui deschisa o actiune in justitie.                  
 Actiunea in instanta a fost deschisa.                                                 
 In timpul procesului, popa a depus un act prin care dorea sa faca dovada ca la data de 12 mai 2008 a incheiat un contract de cesiune prin care a cedat actiunile avute la SC Getax SA unei anumite persoane, conform celor prezentate .

Dar stupoare...

La data de 03.07.2008, popa isi scoate la vanzare actiunile.  Cum a putut popa sa-si vanda actiunile actiunile, din moment ce in luna mai 2008 la cabinetul domnului avocat Calin Viorel le cesionase, este un mare mister sau poate este un nou fals?????
Misterul trebuie dezlegat in aceste zile de persoane abilitate....
Va las pe dumneavoastra sa incercati sa dati un raspuns