joi, 15 august 2013

Sa speram ca domnul primar va citi



Un articol pentru domnul primar

(Ediţie din arhivă) Anul 17. Marţi, 24 Aprilie 2012

Va rog sa faceti vizita si la Timisoara sa vedeti ce mijloace distruse au la tramvaie ,intimplator 20 de ani am lucrat acolo ca vatman si am fost trimis si la scoala de maistri si de instructori auto de RATT.Directorul cine a fost nu a mai fost sustinut de primarie din cauza ca a cerut bani ptr. reparatii ,modernizari ,sararii. A fost pus un alt director cel care a facut de placul primariei. Situatia dupa aparitia noului director a devenit criti din punct de vedere functional,nu piese de schimb ,cu mijloace foarte defecte am fost nevoiti sa iesim pe traseu si sa circulomd,daca ai intrat in depou si nu ai circulat cu usi defecte, frine slabe, oglinzi sparte ,brate oglinda defecte (legate cu sirma, ori pietre batute fortat intre brat oglinda si caroserie sa nu miste bratul oglinzi ,de multeori au cazut in mers oglinzile din cauza ca nici chedere ce tine oglinda de suport nu au mai avut si cele vechi se rupeau din cauza uzuri.,nu au schimbat bogiile la tramvaie nici cind au fost supra uzate ,din aceste cauze en deraier au fost si din cauza liniilor uzate,cind a fost vorba de verificarea vinovatilor vatmani au platit penalitati mari si nu in ultimul rind daca au lovit pe cineva ori masina intreprinderea a pus in majoritatea cazurilor vinovat pe vatman si nu regia a cazut niciodata vinovat. Cind am ridicat problema la sedinte cei din conducere a inceput sa ameninte pe toti cei cu curaj ca vor sa ajunga someri in scurt tim daca inca odata ridica problema . Eu am ajuns la director intru cit am intrat in depou defect si dispecerul central m-a trimis acasa si nemotivat ,directorul a fugit din birou si a plecat din intreprindere cu motivul ca are sedinta la primarie. Cu greu din nou am ajuns odata la dir.gen si am spus cum stau mijloacele ,ca ne penalizeaza ,acolo unde nu noi suntem vinovat, ,cu alte cuvinte am mers cu argumente ce nu puteau sa motiveze ,in scurt tim am ajuns somer fara sa fi avut nemotivate, abateri din vina mea ,si cu ore suplimentare cele mai multe din regie. Multe tamponari ,accidente de persoane, chiar si mortale se intimpla din cauza mijloacelor foarte defecte, suprauzate,unde sunt vatmani pusi vinovati si nu cei care nu repara ,spala,aduc piese din cauza lipsei de bani . Datorita regiei multe familii platesc ani buni pensie celor ramasi cu sechele, dupa masin tamponate ,. Toate astea intreb pina cind mai poate fi continuat asa ???!!!asemenea probleme sunt in multe locuri sunt sigur dar din pacate lumea nu cunoaste adevarul si din cauza masmediei . Rog sa va ocupati des si de ascest pericol public ,intru cit pot intimpla si foarte mai dezastre din cauza mai sus amintita , intru cit in tramvai deseori in timpul orelor de virf se gasesc cu sutele calatori . Si din cauza mijloacelor lipsa ce nu pot circula si in acelasi tim si graficele de circulatie sunt asa facute intru cin daca vrei sa nu ai probleme cu sefi trebuie sa circuli cu viteza maxima si fiind mijloacele foarte uzate, defecte la toate in special la frine , Rog verificat !!!

Domnule primar, rasfoind internetul am gasit acest articol deosebit de interesant. Daca despre toate articolele publicate de mine puteti spune ca sunt neobiective, aceasta scrisoare a fost publicata intr-un ziar mare.
Totusi nu va puneti intrebarea “la RAT Timisoara este totul in regula” ?
Ar trebui sa faceti o analiza exacta la  regie, pentru ca la 01.01.2004 cand actualului menajer ii expira contactul (obtinut ilegal, si dumneavoastra stiti acest lucru) sa reusiti sa faceti o schimbare pentru a salva transportul de calatori din Timisoara.

marți, 13 august 2013

Parole, parole...




 De ce oare anul trecut, cam pe aceiasi vreme fituicile din Timisoara ne atentionau ca temperaturile ridicate topesc izolatia de langa sinele de tramvai.                                                                                                      popa depasit de situatie nu a avut ce face si a introdus autobuze in locul tramvaielor . Ziaristii informati de papagalii de la RATT ne comunicau:                                                                                                        Caldura dauneaza grav transportului public in comun. Codul portocaliu de canicula a topit, efectiv, stratul de izolatie de la baza sinei de tramvai de pe bulevardul Liviu Rebreanu. Si din pricina dilatarii liniilor, smoala cauciucata s-a lichefiat si s-a revarsat, ajungand pe suprafata de rulare a garniturilor.
De teama unor deraieri, RATT a scos toate tramvaiele 9 de pe linie, de la statia Dambovita pana la A.E.M., si a introdus in locul lor autobuze care opresc in toate statiile de pe traseu. In tot acest timp, angajatii RATT lucreaza de zor la curatarea sinelor de tramvai.
Conducerea regiei anunta ca nu vor fi modificari in ceea ce priveste intervalele de circulatie.  Ca sa ne convinga au fost postate si imagini cu dezastrul             


Acum ne intrebam cu stupoare,de ce anul acesta  nu s-a repetat fenomenul, deoarece temperaturile au fost la fel de ridicate.
Raspunsul e simplu, popa a invatat ca vara sinele de tramvai modernizate trebuie udate, dar inca nu stie ca masticul bituminos trebuie schimbat cam la 5 ani, iar unele linii au fost modernizate acum 9-10 ani. Cel mai regretabil este faptul ca in magaziile regiei se gasesc zeci de tone de mastic pe care popa le tine dosite. De ce pentru ce, la ce hidroizolatie vrea sa le foloseasca nu stim                                                                            Ca un platitor de taxe la primaria Timisoara imi pun intrebarea cat timp mai trebuie sa treaca pentru ca onorata primarie sa sesizere ca la RATT banii publici sunt aruncati la gunoi. In acest sens trebuie sa ne gandim la felul in care se face intretinerea unei investitii de 40.000.000 euro, la modul cum a fost distrus un depou pentru a se ridica un lacas de cult in care popa sa-si poata spune rugaciunile si eventual sa-si desfasoare serviciul dupa ce va fi dat afara de la regie, despre modul in popa duce regia spre faliment.
Terenurile din str. Garii 17, Take ionescu 56 si 83, intrarea Doinei nr.2 sunt lasate in paragina pentru ceva samsari de terenuri. Daca nu aparea criza popa era milionar in euro :)
DNA mai lucreaza :)          

sâmbătă, 10 august 2013

Ne aude oare cineva?





In cadrul cadrul  lucrarilor de modernizare a 40 Km linie de tramvai au fost modernizate si urmatoarele intersectii realizandu-se:
1. Dambovita – 2 macaze automate, 10 macaze mecanice, 4 ungatoare automate
2. Gara de Est – 6 macaze mecanice
3. Str Dragasani – 3 macaze mecanice
4. P-ta Badea Cartan – 5 macaze mecanice, 1 ungator automat
5. Piata Traian – 3 macaze automate, 3 macaze mecanice, 3 ungatoare automate
6. Piata Banatui (intersectie 1Decembrie, Vidrighin) –3 macaze automate, 3 macaze mecanice, 3 ungatoare automate
7. Piata Balcescu –2 macaze automate,4 macaze mecanice, 2 ungatoare automate
8. Intersectie Deubeta Liviu Rebreanu – 10 macaze mecanice
9. Str. Transilvania 1 macaze automat, 1 macaz mecanic
Deci s-au montat 11 macaze automate, 45 macaze mecanice, 10 ungatoare automate.
Dupa 5 ani si un pic de menajeria a popii nu mai functioneza  nici un “macaz automat”. S-a ajunns ca in Timisoara, primul oras din Romania cu macaze automate, vatmani sa coboare din vagon, pe vant pe ploaie  si sa faca manual aceasta operatiune.  Necazul este ca nefiind instruiti nu executa corespunzator manevra,  consecinta find distrugerea limbii macazelor.
Nu functioneaza semnalizarea pozitiei macazului, care ar trebui sa arate vatmanului directia in care se gaseste macazul. Prin nefunctionarea sistemului optic de semnalizare a pozitiei macazului au aparut  aparea accidente grave, vezi tamponarea din P-ta Maria.
 La momentul de fata nu cunosc cate sisteme de incalzire a macazelor mai functioneaza. Functionarea incalzirii macazului nu e conditionata de functionarea sistemului ci de existenta unor rezistente alimentate la 600V curent continu care trebuie sa fie functionale. La iarna vom vedea cate mai functiioneaza :)   
Situatia ungatoarelor e identica cu a macazelor automate, adica nu mai functioneaza nici una. Trebuie de remarcat ca desi teza de doctorat a popii a fost contactul roata sina pe popa nu l-au interesat soarta ungatoarelor automate.Avand in vedere situatia prezentata  ne punem justificat intrebarea  “oare cine a realizat teza de doctorat a popii, deoarece popa e paralel cu aceste probleme!”
Am scris acest articol dupa ce pe forumul RATT am citit ca RATT se lucreaza  la modernizarea macazelor”.

Preluand de pe pagina RATT informatiile   

Imagine atasata: Clip.jpg Imagine atasata: Clip_2.jpg Imagine atasata: Clip_3.jpg

Si iata si noul model de sanie de contact, dar poza e mai veche, cand sania era inca in lucru, deci nu are toate componentele. Oricum, e mai robusta decat cea pe care s-au facut testele. :)

Imagine atasata: sanie.jpg

Reprezentare grafica - Zona activa (macazul a primit comanda de la sanie): Imagine atasata: 2.jpg

Reprezentare grafica - Zone blocate pana la iesirea vagonului care a actionat macazul:
Imagine atasata: 1.jpg




constatarile pe care le putem face sunt:

popa si pupincuristii lui fac valuri intru-un lighian cu apa. 
Sa imcerc sa explic:
·         Macazele, ungatoarele si intregul sitem de automatizare realizat cu sute de mii de euro e abandonat. Ce e tragic comic este ca este abandonat inainte de a fi platit. Primaria plateste imprumutul pana in anul 2020.
·         popa sau papagalii popii ne transmit ca “specialistii” RATT  lucreaza asidu “la modernizarea macazelor”, dar de fapt nu au reusit in 5 ani sa puna nici unul in functiune
.     Oare domnul primar a intrebat cat ar costa repararea macazelor actuale pentru a avea un transport civilizat?                                                                                                                                     Oare domnul primar a pus intrebarea de ce au cazut toate macazele?
      Cred ca sunt intrebari la care nu vom primi nici un raspuns
·         Mintind incontinu, cum face de 5 ani popa toarna gogosi (ase citi minciuni nerusinate) ca drege ca face, dar in realitate nu face nimic, totul e lasat balta. Cine cunoaste regia stie foarte bine ca in momentul de fata a ajuns o EPAVA. Mai trebuie sa asistam la abandonarea corabiei inainte de scufundare.
PS mandatul popii expira in decembrie 2013, va fi tragic daca va parasi corabia fara ca cineva sa nu-l traga la raspundere pentru dezastrul pe care-l lasa in urma!