sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Am intrat in anul calului de lemn

Am intrat in anul calului de lemn, vom pune din nou in fubctiune tramvaiul tras de cai? Dupa ce a castigat un mandat prin fals in acte publice, popa a ajuns din nou menajer fososindu-se de tertipurile si tembelismele din legislatia romana. A pregatit un concurs la care se putea inscrie numai o persoana, a participat acea persoana si binentele a castigat cu “MAGNA CUM LAUDE victoria HOTIEI” In primul mandat popa a facut restructurari, inlaturand in acest fel orice opozitie. Probabil daca KKB l-ar fi urmarit l-ar fi decorat pentru modul in care a inlaturat opozitia.Regretul meu (ar trebui sa fie al tuturor timisorenilor) este sa constat ca “alesii locali” au mari probleme in a intelege cum ar trebui efectuat un procesul de restructurare in cadrul unei firme. Pentru dumnealor notiuni ca “proces tehnologic, proces de normare a muncii, ce specialitate trebuie sa aiba un ANGAJAT pentru a conduce un sector” sunt gauri negre... Cu alte cuvinte au aprobat materialele de restructurare inaintate de popa fara a face nici cea mai mica analiiza. Intrebarea care se va gasi un vinovat pentru ce va urma in transportul in comun.Dupa cum stiti la RATT a disparut complect notiunea de mentenanta . Personalul existent pentru aceasta activitate se indreapta spre multimea vida. Minciuna practicata de popa catre Consiliul Local este ca activitatile se vor externalize. Vorbe goale.Desi actiunea de restructurare s-a finalizat (31.12.2013) inca nu a aparut nici o activuitate externalizata, deoarece contractul incheiat la substatiilor de transformare este doar o mare cacialma.Echipamentele de curent continu nu mai sunt verificate si intretinute de nimeni - la RATT din lipsa de personal, - la firma castigatore din lipsa de piese de schimb si probabil a personalului calificat. Asteptam sa vedem urmarile. In acest moment personalul de codonare a sectoarelor vitale, este format din ANGAJATI fara nici cea mai mica experienta persoane care nu au nimic in comun cu RA Transport Timisoara darcare, toti au un punct comun repeta neincetat “YES MEN” expresie adorata de popa. E grav cand consilierii locali nu isi pun intrebarea cine face intretinerea lucrarilor de intretinere a liniilor de tramvai modernizate - 40 Km - lucrari pentru care s-au cheltuit peste 40.000.000 euro si ar trebui sa fie fiabile cel putin 40 de ani. Isi pune cineva intrebarea: “ce se intampla cu lucrarea?”, ” cum se desfasoara activitatea de mentenanta?”. Din pacate cest lucru nu intereseaza pe nimeni din primarie. Sa facem noi unele constatari: Macazele automate: Dupa ce trei ani toate macazele automate au fost defecte din lipsa de intretinere trebuie sa multumim cerului ca s-a modernizat P-ta. Balcescu. La finalizarea lucrarilor macazul automat pentru linia 7 crea mari probleme blocandfluxul circulant al masinilor. Lasitatea popii si frica de raspundere a dus la punerea in functiune a macazului automat de angajatii RATT. Imbucurator este ca actiunea a continuat, iar in acest moment in Timisoara vatmanii nu mai sunt obligatii sa faca macazul manual in toate intersectiile. Daca se vrea se poate, dar trebuie sa se vrea. Aterntie domnule primar cine raspunde pentu accidentele aparute datorita nefunctionarii macazelor automare timp de aproape 4 ani? Raspuns: NIMENI Linia cale : In linia cale a aparut uzura ondulatorie. Vagonul polizor (daca mai exista) nu a mai lucrat de mai bine de tri ani . Liniile de tramvai nu sunt curatite, fapt ce duce la aparitia uzurii ondulatorii. Masticul bituminous,de izolare a liniilor se desprinte. Conform instructiuctiunilor tehnice primate de la furnizor, acesta trebuie schimbat odata la 3 ani. Incrucisarile liniei de contact - tramvai troleibuz, tramvai tramvai: prezinta urme avansate de uzura cu posibilitatea apararitiei unor defecte grave. In actual organigrama echipele de intretinere si revizie a firului de contact sunt pe cale de disparitie. Din sase turnuri de interventie mai sunt active doua, dar ce conteaza asta, popa confirma persoanelor din primarie ca totul e OK Stimati timisoreni si stimate domnule primar stiti ca pana in 2020 vom plati datoriile pentru aceaste lucrari? Cat timp mai trebuie sa accepta ca unii sa-si bata joc de banii nostrii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu