vineri, 2 decembrie 2011

Plugusorul urbei noastre (Parodie)


Plugusorul urbei noastre
(Parodie)


Ahoo! Aho,copii si frati
Banateni Adevarati
Pe Primar sa-l colindati
Sa-I uram ca sa ne lase
C-are comunismul in oase
Sa-I uram ca sa se duca
Sa-si gaseasca un loc de munca
La multi ani si sanatate!
Ne-ai vrajit destul mai frate
Ai tu priza la popor
Dar el nu-I mai Mut si Chior
Bucurosi ti-am colindat
Ca de ultimul mandat
Ahoo! Aho,copii si frati
Stati pe loc si nu plecati
Sa-I uram la Don Parinte
Sa slujeasca cele sfinte
Transporturile nu-s pentru  el
Un parinte maruntel
De mai sta sef la regie
O transforma-n parohie
Sa-I uram ca-n viitor
Sa lucreze controlor
Dar mai bine pe-un tractor
Fara roti fara motor
Ahoo! Aho,copii si frati
Bani de vreti sa capatati
Pe Ciocoi sa-I colindati
Pentru anu care vine
Sa le urati de bine
Sa nu mai fie hapsini
Ca-s mai rai ca niste ciini
Sa fie mai generosi
Nu avari si mincinosi
Si-au ramas de colindat
Hotii nostri din senat
Ahoo! Aho, copii tineri si batrini
Intr-un cuvint :Frati Romani
PSD-istii nu-I uitati
Chiar daca va enervati
Eu au inventat Mogulii
Baronii si toti nebunii
Si-aum vor dinou ciolanul
Il vor pierde si la anul
De urat am mai ura
Dar ma tem ca va-nsera
Ca le cei ce-am colindat
Noi nimic n-am capatat
Dar ne-asteapta alte case
Cu vin si bucate alese
Plugusoru-I pe gatate
La multi ani si sanatate
Plugusoru-I la sfirsit
Noul an mai fericit
Pentru Voi ce ne-ati citit

Orice asemanare cu perosoane reale este pur intimplatoare.

Copyright © 2011 transportulincomun.blogspot.com. Toate drepturile rezervate.
Continutul pentru pamfletelee acestui site este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996.
Folosirea continutului ori a unor parti din poezii(in presa scrisa,,banere,etc) fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.
Folosirea continutului ori a unor parti din pamflete in continutul online este permisa cu precizarea sursei.

7 comentarii:

  1. ne am distrat cu colegii sunte-ti tari de tot.Vacanta mare ar trebui sa ia lectii de la voi UN AN NOU FERICIT si LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare ! , am citit-o in redactie in gura mare si am ris toti si seful a ris! Pacat ca nu o putem publica inca... dar va citim si va admiram Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  3. Faina, faina , faina , o trimit la toti !

    RăspundețiȘtergere
  4. ne-a placut ! Mai interesant ca ziarele searbade pline de prostii si pitipoance!felicitari poetului, se vede ca sinteti un colectiv serios.Ma gindesc serios la o colaborare cu voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. am dori o colaborare cu voi sunte ti f.buni felicitari pentru PANFLET

    RăspundețiȘtergere