Prezentarea situatiei de la substatiile de redresare – Inima transportului electric
Propunere
de organizare inaintata popii la data de 21.09.2010 inainte de cea de a doua
restructurare
|
Situatia reala dupa gandirea popii
Dupa disponibilizarile aprobate de popa
|
1.Echipa de manevra – urmareste
pe display functionarea celor 9 substati de transformare redresare.Suplimentar
urmareste
- schema de functionare pe nivelul de medie
tensiune, respectiv continuitatea in alimentare a cablurilor de medie
tensiune. In cazul unor avarii impreuna cu dispeceratul ENEL au obligatia de
a trece substatiile
intr-o shema alternativa de
functionare.
- functionarea celulelor de 600Vcc,
repunerea in functionare dupa o debransare cauzata de un eveniment. In cazul
avariei unei celule sectorul de retea se repune in functionare prin cupla
longitudinala, sau legarea in scurtcircuit a doua sectoare cu ajutorul echipei
de la Reteaua de contact
- scoaterea de sub tensiune a
sectoarelo de retea in care se doreste interventia Liniei de contact. Dupa
finalizarea lucrarilor se rebranseaza sectorul respectiv
- Revizia in perioada de noapte
0,30-4,30 a echipamentului din cadrul substatiei de redresare nr.6
- urmarirea consumului de energie
electrica la tractiune electrica
- verificarea dielectricului uleiului
la transformatoare si intrerupatoarele de medie tensiune
Necesar
de personal: 4 echipe x 2 electricieni
1 electrician ptr CO, CB
PROGRAM DE LUCRU 12cu24 |
1.Echipa de manevra – urmareste
pe display functionarea celor 9 substati de transformare redresare
Nu are alte sarcini
-echipa a plecat din substatia de
redresare nr.6 si s-a mutat intr-o cladire care nu are nimic cu nici o
substatie la Intrarea Doinei nr.9
-manevrele
cu ENELUL nu mai pot fi facute din lipsa de personal competent(inginer
energetic sau electrotehnic autorizat)
Personal
activ: 5 electricieni(unul nu este electrician este operator calculator –
ALOOO Protectia muncii!!!!!!)
Dormiti in post sau va mituit popa??? ca pe fosta voastra sefa.Rusine ca o ardeti pe banii NOSTRI ai contribuabililor!
Daca
in 7 zile nu se rezolva problema public si numele:
The Clock is Ticking !
PROGRAM
DE LUCRU 8 ORE
(popa stim ca ne citesti, ne-a soptit o pasarica... )iar ciuhi ne preia ideile fara copyright pe blo(g)cul lui |
2.
Echipa de revizie a echipamentelor din subsatiile de transformare redresare
Necesar
de personal: 3 echipe x 4 electricieni
2 electrician ptr CO, CB
PROGRAM DE LUCRU 12cu24
Echipa 1 – S1+S2+S8 – echipament
german
Echipa 2 – S4+S9 -
echipament romanesc
Echipa 3 – S3+S5+S7 - echipament german
Mod de organizare: 1 persoana va fi
permanent la substatia programata la revizie, iar 2 persoane se vor deplasa
cu masina de interventie in cazul aparitiei unui deranjament la alta
substatie
|
2.
Echipa de revizie a echipamentelor din subsatiile de transformare redresare
– s-a desfintat din lipsa de personal. Mai exista 6
electricieni in Dambovita (deci nu stau in nici o substatie de transformare
redresare)pentru interventii.
Al 7 angajat in aceasta echipa nu are
calificarea de electrician. Nu stiu
cine va raspunde in cazul unui acccident de munca - ALOOO Protectia muncii!!!!!! E plin de habarnisti si acolo sau ati luat mita!Dinou...
Daca
in 7 zile nu se rezolva problema public si numele :
The Clock is Ticking !
- Nu au masina de interventie. La un
deranjament se deplaseaza cu transportul public.DACA MAI FUNCTIONEAZA !!!ceva , tramvaiul cu cai...electrici
NU
SE MAI FACE INTRETINEREA LA NICI O SUBSTATIE DE REDRESARE TRANSFORMARE
|
3.
Echipa de cabluri: in jur de 40 km cabluri de medie tensiune si peste 120 km
cabluri de joasa tensiune 600V curent continu
Necesar
de personal: 5 electricieni la program de 8 ore
Ecchipament
necesar: masina de detectat defecte in cabluri.
Masina aflata in dotarea regiei pana in anul 2008 a
fost casata desi era functionabila.
Cu acest dispozitiv se pot efectua si
incercarile periodice ale cablurilor pentru verificarea starii lor.
|
3.
Echipa de cabluri – echipa desfintata
NU SE MAI FACE NICI O INTRETINERE LA NICI
UN CABLU. UN CABLU DISTRUS PRACTIC E ABANDONAT
|
Probabil
ca par obsedat de substatiile de redresare, dar nu stiu unde sa mai strig ca
fara ele functionand, transportul electric se opreste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cine
are acces la clasa politica il rog sa intervina, altfel in mai putin de 2 ani
....
Vizualizati aici un clip interesant despre concedierile de la RATT si cum explica "edilul"
Dar ce spun cei mai iubiti conducatori carora parafrazan
niste versuri celebre ar trebui le strigam ca in gloriosii ani “stima noastra
si mandria popa, ciuhandu,...” va las pe dumneavoastr sa gasiti rima a mea ar
fi si lacomia
Sa citim articolul
Concedieri în masă la RATT
Peste 200 de angajaţi ai Regiei Autonome de Transport Timişoara urmează să rămână fără locurile de muncă. Vizat este personalul de mentenanţă, de bord, dar şi personalul TESA. Oamenii vor primi drept despăgubire între 5 şi 9 salarii compensatori.
Peste 200 de angajaţi ai Regiei Autonome de Transport Timişoara urmează să rămână fără locurile de muncă. Vizat este personalul de mentenanţă, de bord, dar şi personalul TESA. Oamenii vor primi drept despăgubire între 5 şi 9 salarii compensatori.
Aleşii locali au aprobat în unanimitate decizia de
concediere a celor 203 de angajaţi ai Regiei Autonome de Transport din
Timişoara. Disponibilizările vor avea loc chiar în luna mai a acestui an şi fac
parte din programul de reducere a cheltuielilor societăţii.
“Cu un
efectiv supradimensionat nu se poate rentabiliza această societate. Pe baza
proiectului de management propus de un an şi jumătate, se prevedeau mai multe
reduceri de personal, prin intermediul cărora vom reuşi în final să reducem şi
contribuţia municipalităţii.” Gheorghe Ciuhandu, primarul municipiului Timişoara
De concedieri vor fi afectate aproape toate
departamentele din cadrul regiei.
“Pe
baza programului de dezvoltare pe anul 2011-2012, personalul de bord este
excedentar. Pe lângă acesta, va fi disponibilizat şi personalul de mentenanţă,
dar şi personalul TESA.” Ioan
Goia, directorul RATT
Cei care urmează să fie disponibilizaţi vor primi între 5
şi 9 salarii compensatorii, în funcţie de vechimea pe care o au. Conform conducerii
societăţii, concedierile vor aduce economii de 10 milioane de lei anul acesta.
După acest val de disponibilizări, Regia rămâne cu puţin peste 900 de angajaţi,
asta în condiţiile în care în 2008, la RATT erau peste 1.500.
Florina Bălu
popa
si ciuhandu ne considera retardati in momentu in care ne transmit urmatoarele
informatii:
Ciuhandu “Cu
un efectiv supradimensionat nu se poate rentabiliza această societate. Pe baza
proiectului de management propus de un an şi jumătate, se prevedeau mai multe
reduceri de personal, prin intermediul cărora vom reuşi în final să reducem şi
contribuţia municipalităţii.” MARE MINCIUNA
Iar popa
“Pe
baza programului de dezvoltare pe anul 2011-2012, personalul de bord este
excedentar. Pe lângă acesta, va fi disponibilizat şi personalul de mentenanţă,
dar şi personalul TESA.” popa asta e mai
rau ca NECURATU, te minte in fata zambind
Din articolul Prezentarea situatiei de la substatiile de
redresare – Inima transportului electric
v-am aratat clar ca personalul de mentenanta a disparut iar
intretinerea echipamentelor este o. Suntem
la mila “Domnului” asteptand sa vedem cand va cadea intregul sistem.
Stati
putin cred ca se pune de o afacere. popa cu preasfintia sa ar dori ca intreaga
mentenanta sa se faca cu firme particulare.
Ce
conteaza ca preturile vor fi de 4 ori mai mari decat salariile prapaditiilor
disponibilizati va aparea COMISIONUL care se ca ridica la o cifra cu peste 5 zerouri.
Cand
va aparea DNA la TIMISOARA
TRAGIC. Chiar trebuie sa se opreasca transportul electric pentru a incepe o ancheta la RATT.
RăspundețiȘtergereDupa Goia oricine vine va fi aproape imposibil sa puna firma pe picioare.
Ciuhandu ce faci, te-ai blegit dupa 4 mandate?
de cate ori vorbesc cu goia il inregistrez si poate asa termina mandatul in ratt mai repede si popa in curtea depoului nu va fi ca-l inghite biserica de pacate.
RăspundețiȘtergere