luni, 5 decembrie 2011

Circulatia tramvaielor a fost paralizata in Piata Sinaia

5 decembrie
"E bine bine , e foarte bine!!! arunc pe altu si fac pe mineee"

In afara de stirea seaca din ziare pe care o redam mai jos e bine sa stiti si de ce se intimpla asta si la ce sa ne mai asteptam.

Desi se apropie sarbatorile "necuratu" isi baga coada

                                                           Pauza curent in instalatie...

Zi de luni cu probleme pentru călătorii care s-au urcat într-unul dintre tramvaiele care circulă pe traseul Piaţa Maria – Piaţa Alexandru Mocioni (Sinaia).
Circulaţia mijloacelor de transport în comun a fost oprită timp de aproximativ o oră din cauza unei defecţiuni apărute la o substaţie, spun reprezentanţii RATT. 

Circulaţia tramvaielor a fost paralizată luni în jurul orelor 10-11 în zona Pieţei Alexandru Mocioni (Sinaia). „A fost întreruptă circulaţia tramvaielor de pe liniile 1, 2, 7 şi 8 din cauza unei substaţii care a suferit o defecţiune. S-au înregistrat probleme timp de aproximativ 45 de minute, dar acum se circulă normal pe traseul Piaţa Maria – Sinaia. Pe această cale ne cerem scuze călătorilor pentru problemele create”, a arătat purtătorul de cuvânt al Regiei Autonome de Transport Timişoara, Cosmin Bradu.

Numai Ca


Acest eveniment este doar varful aisbergului. Sunt mari sanse ca la un defect major aparut la o substatie de transformare redresare din zona centrala tramvaiele sa nu mai poata circula. S-a ajuns in aceasta situatie datorita nepasarii si lipsei de profesinalism pe care o arata don parinte goia.
Sef sectie LCCS , parafrazand un clasic, a ajuns un pechinezogibon in functia de sef de sectie. Nu cunoaste nimic  nu-l intereseaza nimic si nu vrea sa invete nimic despre aceasta sectie, dar are un mare avantaj in ochii popii: este fost angajat al primariei avand relatii excelenre cu chisculita si cunoscut de NASU.
Sa analizam ultimele realizari ale popii la substatiile de redresare:
·         De mai bine de 22 luni – prima restructurare – nu s-a mai facut nici o activitate  de intretinere si reparatie la nici o substatie de redresare si sunt 9. Acest lucru este valabil atat la nivelul de medie tensiune 10kV, cat si la nivelul de joasa tensiune.
·         Dintr-un necesar de angajati conform normativelor in vigoare la aceasta data dupa disponibilizari au ramas 7 electricieni pentru a face manevre, a face mentenanra, a face interventi. Deplasarea acestor electricieni la substatii se face cu mijloacele de transport in comun. Dupa gandirea de nevertebrata a lui don parinte goia masiana de interventie existenta la acest atelier nu avea nici un sens, asa incat se gaseste stocata in parcu rece.
·         Folosirea la efectuartea manevrelor in reteaua de 600 V curent continu a unor persoane nepregatite in acest sens. Dupa organizarea realizata de don parinte goia, efectuarea uneor manevre in retelele electrice prin sistemul de telegestiune nu trebuie facuta de specialisi(electricieni) ci poate fi facuta de un simplu operator calculator. Imi pare rau de responsabilul cu protectia muncii dar in curand cred ca am sa-l vad dand explicatii organelor competente ca urmare a aparitiei unor accidente.
·          De mai bine de 22 luni nimeni nu se mai ocupa de cablurile de curent. Sa desfintat echipa de intretinere si s-au casat utilajele folosite la repararea cablurilor defecte. RATT are peste 40km cabluri de medie tensiune 10kV si aproape 100 km cabluri de 600V curent continu. Dintr-un necesar de 9 electricieni conform normativelor in vigoare au ramas 0. Numai un tembel sau o persoana de rea credinta, exact ca cea aflata la conducere putea desfinta acesta echipa.
Am sa va prezint efectele care vor putea aparea ca urmare a masurilor luate de pitecantropii de la conducere si aprobate de toate “organele” primariei
-        Blocarea automatelor din substatiile de redresare, rezultat intreruperea alimentari cu energie electrica si oprirea circulatiei transportului electric
-        Distrugerea redresoarelor datorita lipsei pieselor de schimb si a lipsei intretinerii, rezultat intreruperea alimentari cu energie electrica si oprirea circulatiei transportului electric
-        Lipsa de siguranta in functionare a transformatoarelor si redresoarelor, efect posibilitatea aparitiei de incendii in substatii rezultat oprirea circulatiei transportului electric
-        Distrugerea cablurilor de alimentare 600V curent continu, rezultat intreruperea alimentari cu energie electrica a sectoarelor, deci oprirea circulatiei transportului electric
-         Distrugerea cablurilor de intoarcere 600V curent continu rezultat posibilitatea aparitiei de incendii in substatii deci  oprirea circulatiei transportului electric

      Intrerup articolul aici deoarece senzatia de greata e enorma. Ma dezgusta faptul ca nimeni din presa, organele abilitate, consilierii locali nu iau nici o atitudine fata de dezastrul din RA Transport  Timisoara, iar papa aplica principiu din esec in esec pana reusec sa plec.
     Necazul e ca dupa el ramane APOCALIPSA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu