joi, 1 decembrie 2011

Numirea lui Goia la RATT este ilegala?


“Amintirile ma chinuiesc/ Amintirile ma rascolesc” 


Scandal: troleibuzele luate de primarie sunt prea grele si prea scumpe. Numirea lui Goia la RATT este ilegala?

Joi, 05 03 2009, 12:30 Agenda
Intors din concediu, prefectul Ovidiu Draganescu arunca bomba. Ataca in contencios numirea directorului RATT Ioan Goia de catre primarul Gheorghe Ciuhandu. El crede ca decizia de numire nu respecta legea.
Draganescu spune ca in primul rand Goia este actionar la firma Getax, care are un domeniu de activitate asemanator cu cel al RATT, adica transport persoane, ceea ce este contrar legii. Mai mult, adauga ca nu a fost nominalizata prin hotarare de consiliu local comisia care l-a examinat pe noul director al regiei de Transport.
In plus, Ovidiu Draganescu  sustine ca tot Consiliul Local este cel care nu a aprobat niciun fel de criterii pentru a organiza examenul pentru postul de director al RATT. Si, in final, dispozitia lui Gheorghe Ciuhandu prin care Goia e numit sef la regia de transport nu are anexate contractul de management si nici cel de munca, asa cum cere legea. In consecinta, prefectul ataca aceasta numire in justitie.

Tot astazi, Ovidiu Draganescu a luat la bani marunti achizitia troleibuzelor din Timisoara. Prefectul i-a cerut directorului RATT sa faca public caietul de sarcini pentru a se vedea in ce conditii s-au luat masinile de la firma din Cehia. Draganescu spune ca a primit mai multe sesizari ca tranzactia este una cu "probleme".
El spune ca se pare ca fiecare troleibuz este mai greu cu o tona decat era prevazut in caietul de sarcini, iar rampele pentru persoanele cu handicap nu se pot deschide. De asemenea, numarul de locuri este mai mic decat cel din caietul de sarcini. Prefectul a spus ca la scrisoarea pe care i-a trimis-o lui Goia cerandu-i explicatii, directorul RATT i-a raspuns ca altele sunt institutiile care trebuie sa ii dea aceste informatii si nu el.
Draganescu a luat acest raspuns drept un refuz de a i se prezenta caietul de sarcini si a sustinut azi ca este o dovada a faptului ca se doreste ascunderea acestor date. Prefectul a adaugat ca suma pe care RATT trebuie sa o plateasca lunar pentru leasingul la troleibuze este una impresionanta, de peste jumatate de miliard de lei noi, iar el nu intelege cum anume se vor putea plati acesti bani.
Prefectul are convingerea ca Regia de Transport Timisoara se indreapta cu pasi repezi spre faliment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu