marți, 6 decembrie 2011

Acesta va fi viitorul daca ...



  Acesta va fi viitorul daca ...
Va prezint bilanturile contabile ale regiei in anii 2007, 2010 reprezentand ultimul an al vechii conduceri si ultimul bilant incheiat sub domnia lui don parinte goia
2007
2010
Cifra de faceri: 65,053,880 Lei
Profitul net: 4,546,845 Lei
Pierdere net: 0 Lei
Profit brut: 6,077,629 Lei
Pierdere brut: 0 Lei
Salariati: 1,497 angajati
Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN din 2007:
Alte transporturi terestre de calatori, pe baza de

Pierderea neta: 0 Lei
Datorii Total: 44,362,689 Lei
Cheltuieli totale: 60,059,774 Lei
Venituri totale: 66,137,403 Lei
Active imobilizate TOTAL: 156,466,945 Lei
Active circulante TOTAL: 10,328,223 Lei
Stocuri: 5,416,410 Lei
Disponibilitati banesti / Casa si conturi la banci: 0 Lei
Creante: 2,522,419 Lei
Cheltuieli in avans 0 Lei
Venituri in avans 0 Lei
Capitaluri: 120,730,308 Lei
Patrimoniul regiei: 1,355,777 Lei
Patrimoniul public: 123,240,786 Lei
Provizioane pentru riscuri si cheltuieli: 1,702,171 Lei
Capital social subscris si varsat: 0 Lei


Cifra de faceri: 100,368,838 Lei
Profitul net: 9,447,071 Lei
Pierdere net: 0 Lei
Profit brut: 10,715,251 Lei
Pierdere brut: 0 Lei
Salariati: 1,130 angajati
Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN din 2010:
Transporturi urbane, suburbane si metropolitane de calatori
Pierderea neta: 0 Lei
Datorii Total: 167,268,407 Lei
Cheltuieli totale: 96,233,995 Lei
Venituri totale: 106,949,246 Lei
Active imobilizate TOTAL: 58,418,196 Lei
Active circulante TOTAL: 106,606,101 Lei
Stocuri: 5,331,255 Lei
Disponibilitati banesti / Casa si conturi la banci: 0 Lei
Creante: 100,701,557 Lei
Cheltuieli in avans 526,007 Lei
Venituri in avans 7,240,351 Lei
Capitaluri: -9,848,884 Lei
Patrimoniul regiei: 1,355,777 Lei
Patrimoniul public: 0 Lei
Provizioane pentru riscuri si cheltuieli: 890,430 Lei
Capital social subscris si varsat: 0 Lei

Cifra de faceri                                   65,053,880 Lei
Cifra de faceri                        100,368,838 Lei                                       
Profitul net                                          4,546,845 Lei
Profitul net                                 9,447,071 Lei                            
Pierdere net                                       0 Lei  
Pierdere net                            0 Lei                                  
Profit brut                                            6,077,629 Lei
Profit brut                                 10,715,251 Lei                             
Pierdere brut                                     0 Lei   
Pierdere brut                           0 Lei                              
Salariati                                                      1,497 angajati 
Salariati                                             1,130 angajati         
Pierderea neta                                   0 Lei      
Pierderea neta                          0 Lei            
Datorii Total                                     44,362,689 Lei           
Datorii Total                           167,268,407 Lei                   
Cheltuieli totale                                60,059,774 Lei        
Cheltuieli totale                        96,233,995 Lei                  
Venituri totale                                  66,137,403 Lei 
Venituri totale                         106,949,246 Lei
Active imobilizate TOTAL              66,137,403 Lei               
Active imobilizate TOTAL       58,418,196 Lei                                               
Active circulante TOTAL                10,328,223 Lei               
Active circulante TOTAL        106,606,101 Lei                              
Stocuri                                                 5,416,410 Lei  
Stocuri                                          5,331,255 Lei                         
Disponibilitati banesti /
Casa si conturi la banci                    0 Lei         
Disponibilitati banesti /
 Casa si conturi la banci            0 Lei                               
Creante                                                2,522,419 Lei          
Creante                                     100,701,557 Lei                 
Cheltuieli in avans                           0 Lei            
Cheltuieli in avans                           526,007 Lei                                           
Venituri in avans                             0 Lei                                 
Venituri in avans                           7,240,351 Lei                   
Capitaluri                                          120,730,308 Lei         
Capitaluri                                     -9,848,884 Lei                         
Patrimoniul regiei                                 1,355,777 Lei           
Patrimoniul regiei                         1,355,777 Lei                
Patrimoniul public                             123,240,786 Lei                     
Patrimoniul public                     0 Lei                           
Provizioane pentru riscuri si
cheltuieli                                          1,702,171 Lei                  
Provizioane pentru riscuri si
cheltuieli                                           890,430 Lei                      
Capital social subscris si varsat       0 Lei                     
Capital social subscris si varsat        0 Lei                                    

Ce m- a socat a fost:
-     Cum nu a putut plati regia datoriile cand a terminat anul cu profit?
-           Unde a disparut Patrimoniul public: 123,240,786 Lei, care in bilantul popii este  0. 
-           Nu inteleg care este smenul aplicat aici dar sunt convins ca se incearca o cacialma uriasa.
Am subliniat cu galben punctele pozitive si cu rosu punctele negative. Nu stiu cum se face ca toate sunt la popa, dar cele rosii sunt mai numeroase.

Am sa incerc sa va fac si o prezentare a regiei in anii respectivi. Pentru erorile ce pot sa apara imi cer scuze dar majoritatea informatiilor noi sunt obtinute la colt de strada la o sueta cu fostii colegi.
Organizarea regiei: 2007
Organizarea regiei: 2010
1.    Sectia transport Tramvaie cu doua depouri
-       Depoul 1 Take Ionescu 83
-       Depoul 2 Dambovita








2.    Sectia transport Troleibuze
-       Dambovita













3.    Sectia transport Autobuze
-       Cal. Buziasului nr.2












Terenul cedat la Sectia Autobuze



















4.    Sectia Linie Cale Contact Substatii












Fosta sectie LCCS – str. Garii nr.17 – abandonata
De ce sau mai exact PENTRU cine vom afla































-       Atelierul Linie Cale – str. Garii nr.17. Avea in compunere atelierul de macaze,  piese de linie cale, atelierul de curbat sina; echipa de sudori; echipa de ungatori; 2 echipe de lucrari

-       Atelierul Linie Contact – str. Garii nr.17. Avea in compunere atelierul de confectionat piese de linie contact, echipa de macaze, echpa de lucrari, 4 echipe de interventie in schimburi 12/24 compuse din 5 electricieni/echipa


-       Atelierul auto – str. Garii nr.17, In dotarea atelierului erau
-        
a.    6 masini de interventie la firului aerian(turnuri)
b.    5 basculante ale atelierului linie cale
c.    2 incarcatoare frontale
d.    2 macarale de peste 12 to
e.    5 tractoare
f.     5 grupuri generator pentru echipa de sudori
g.    Remrca de transportat sina



-       Atelierul Substatii cu noua substatii avand sediul central in statia nr.6 str. Abrud nr.6
Era compus din trei compartimente   

a.    Echipa de manevre si interventie compusa din 5 echipe a 4 electricieni, 2 fiind la pupitrul de manevra si pentru executarea manevrelor pe nivelul de medie tensiune cu ENEL si 2 fiind folositi la interventi in cazul unor deranjamente aparute la substatiile de redresare si pentru efectuarea manevrelor cu ENEL. In dotarea acestei echipe era un autoturism pentru ca timpul de interventie la orice substatie sa nu fie mai mare de 15 minute. Programul de lucru era 12/24
b.    Echipele de mentenanta in numar de 4 a cate 5 electricieni. # echipe faceau mentenanta la 2 substatii iar o echipa la 3 substatii. Programul de lucru 12/24













c.    Echipa de cabluri avand in componenta 6 electricieni si avand in dotare un autoturn pe care era montata o statie de defectoscopie, cu care se putea face:
-       Detectarea defectului
-       Masuratori asupra starii cablurilor

5.    Sectia Reparatii si Modernizar cu doua locatii
-       Ateliere centrale – Take Ionescu 56 care avea in componenta:
a.    Turnatoria de feroase si neferoase
b.    Atelierul de piese de schimb
c.    Forja
d.    Atelierul de prelucrari mecanice – strungarie
e.    Atelierul de bobinaj avnd un cuptor de uscare cu infrarosii
f.     Atelierul de boghiuri
g.    Laboratorul de verificat rotoarele si statoarele bobinate
h.    Tamplaria.
i.      Atelierul de electricieni
j.      Atelierul de instalatori
-       Ateliere  -  Dambovita
Aici se faceau reparatii vapitale la tramvaie si troleibuze si se prelucrau rotile de tramvai la strungul de roti
6.    Birouri administrative avand locatiile
-       Take Ionescu 56 – centrala, si bir Sectiei SRM
-       Directia Proiecte Internationale – s-a ocupat de modernizarea transportului in comun

-       Take Ionescu 83 – Sectia Tramvaie

-       Birourile sectiei LCCS str. Garii nr.19
-       Dambovita – directia tehnica, Sectia Troleibuze si birouri ale depoului2 si SRM                            
Sectia transport Tramvaie cu doua depouri
Depoul 1 Take Ionescu 83 - DESFINTAT
-       Depoul 2 Dambovita. In acest depou la aceasta data s-au mutat toate vagoanele de tramvai, faptic fiind imposibil realizarea mentenantei zilnice si planificata la parcul de tramvaie circulant. Aglomeratia de tramvaie existenta in depou face imposibila interventia pompierilor in cazul aparitiei unui incendiu.
Sectia transport Troleibuze
-       Dambovita. Datorita faptului ca mentenanta la parcul de troleibuze era asigurata pana in aceasta luna de SCODA nr. angajatiilor a fost redus cu peste 30%. Spatiile aferente sectiei s-au micsorat cu 20%
Din luna ianuarie 2012 cand mentenanta se va face de RATT vor incepe sa apara probleme si la parcul de troleibuze, deoarece in acest moment nu exista personal pentru efectuare intretinerii lor
Sectia transport Autobuze
-       Cal. Buziasului nr.2. Ca urmare a cedarii unei zone din terenul sectiei autobuzele articulate vor trebui garate in Dambovita luandu-se din spatiile Sectiei Troleibuze





Sectia Linie Cale Contact Substatii – Sectia pe care popa a distrus-o


















-       Atelierul Linie Cale – locatia abandonata, atelierul desfintat in proportie de 90%. Ca locatie are trei incaperi in Dambovita. S-au desfintat atelierul de macaze,  piese de linie cale, atelierul de curbat sina echipele de lucrari

-       Atelierul Linie Contact – locatia abandonata, atelierul desfintat in proportie de 70%. Ca locatie are doua incaperi in Dambovita. S-a desfintat atelierul de confectionat  piese de linia contact, echipa de lucrari, echipa de macaze, iar la echipele de interventie  s-a redus nr. de electricieni de la 5 la 2, practic fiind imposibil de rezolvat deranjamente complicate

-       Atelieul auto – str. Garii nr.17 locatia abandonata, Atelierul desfintat in proportie de 80%. Atelierul a fost mutat la Sectia autobuze dar au disparut
a.    5 basculante
b.    2 incarcatoare frontale
c.    5 tractoare
Toate aceste mijloace fixe au fost vandute fratelui unei persoane ff importante din primarie la preturi de nimic










-       Atelierul Substatii cu noua substatii avand sediul central in statia nr.6 str. Abrud nr.6
Momentan componenta acestui atelier este urmatoarea


a.    Sediul din substatia 6 a fost abandonat. Echipa s-a mutat in Intrarea Doinei nr9 si este compusa din 5 electricieni. Echipa de interventie a fost desfintata iar masina de interventie a fost luata.























b.    Echipa de mentenanta numara 6 electricieni, care trebuie sa faca si interventiile. Practivc mentemanta nu se mai face la nici o substatie. Vezi evenimentul din 5.12.2011 care din pacate nu va fi un caz izolat. Pe aceasta cale trag un semnal de alarma prin care doresc sa informez opinia publica de faptul ca transportul electric din Timisoara se afla in pragul colapsului
Deplasarea la interventii se face cu mijloacele de transport in comun. Timpul de a ajunge la substatie poate sa fie si de 60 min.





c.    Echipa de cabluri a fost desfintata iar ecipamentul de defectoscopie a fost casat. Cea cea a facut popa este un act de TEMBELIS SAU poate SABOTAJ, deoarece cablurile de medie si josa tensiune au fost abandomnate la voia intamplarii
  
Sectia Reparatii si Modernizar cu doua locatii
-       Ateliere centrale – Take Ionescu 56
-        
a.    Turnatoria desfintata
b.    Nu am informatii
c.    Desfintat
d.    Inca in functiune cu 50% din personal

e.    Mutat in Dambovita dar fara cuptor de uscare si laborator de incercari
f.     Desfintat
g.    Desfintat

h.    Nu am informatii
i.      Desfintat
j.      Desfintat
-       Ateliere  -  Dambovita
Nu se mai fac reparatii capitale nici la tramvaie nici la troleibuze

Birouri administrative avand locatiile
-       Bir sectiei au fost mutate in dambovita

-       Directia Proiecte Internationale s-a desfintat si toti angajati au fost dati afara, desi erau specialisti de cea mai mare calitate
-       Bir sectiei tramvaie s-au mutat in Dambovita
-       Birourile sectiei LCCS s-au mutat in Dambovita

-        

Este un articol lung si probabil plictisitor, dar am vazut pe bloguri ca multi nu cunosteau si nu cunosc organizarea RA Transport in comum

Un comentariu:

  1. E un articol bun si TRIST ! foarte trist! presa tace sau reactioneaza cu lentoare.Ne-am saturat de curve pe prima pagina ,de asta va citim pe voi un blog de atitudine civica.

    RăspundețiȘtergere