Va prezint bilanturile contabile ale regiei
in anii 2007, 2010 reprezentand ultimul an al vechii conduceri si ultimul
bilant incheiat sub domnia lui don parinte goia
2007
|
2010
|
Cifra de faceri: 65,053,880 Lei
Profitul net: 4,546,845 Lei Pierdere net: 0 Lei Profit brut: 6,077,629 Lei Pierdere brut: 0 Lei Salariati: 1,497 angajati Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN din 2007: Alte transporturi terestre de calatori, pe baza de
Pierderea neta: 0 Lei
Datorii Total: 44,362,689 Lei Cheltuieli totale: 60,059,774 Lei Venituri totale: 66,137,403 Lei Active imobilizate TOTAL: 156,466,945 Lei Active circulante TOTAL: 10,328,223 Lei Stocuri: 5,416,410 Lei Disponibilitati banesti / Casa si conturi la banci: 0 Lei Creante: 2,522,419 Lei Cheltuieli in avans 0 Lei Venituri in avans 0 Lei Capitaluri: 120,730,308 Lei Patrimoniul regiei: 1,355,777 Lei Patrimoniul public: 123,240,786 Lei Provizioane pentru riscuri si cheltuieli: 1,702,171 Lei Capital social subscris si varsat: 0 Lei |
Cifra de faceri: 100,368,838 Lei
Profitul net: 9,447,071 Lei Pierdere net: 0 Lei Profit brut: 10,715,251 Lei Pierdere brut: 0 Lei Salariati: 1,130 angajati Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN din 2010: Transporturi urbane, suburbane si metropolitane de calatori Pierderea neta: 0 Lei Datorii Total: 167,268,407 Lei Cheltuieli totale: 96,233,995 Lei Venituri totale: 106,949,246 Lei Active imobilizate TOTAL: 58,418,196 Lei Active circulante TOTAL: 106,606,101 Lei Stocuri: 5,331,255 Lei Disponibilitati banesti / Casa si conturi la banci: 0 Lei Creante: 100,701,557 Lei Cheltuieli in avans 526,007 Lei Venituri in avans 7,240,351 Lei Capitaluri: -9,848,884 Lei Patrimoniul regiei: 1,355,777 Lei Patrimoniul public: 0 Lei Provizioane pentru riscuri si cheltuieli: 890,430 Lei Capital social subscris si varsat: 0 Lei |
Cifra de faceri 65,053,880
Lei
|
Cifra de faceri 100,368,838 Lei
|
Profitul net 4,546,845
Lei
|
Profitul net 9,447,071
Lei
|
Pierdere net 0 Lei
|
Pierdere net 0 Lei
|
Profit brut 6,077,629
Lei
|
Profit brut 10,715,251
Lei
|
Pierdere brut 0 Lei
|
Pierdere brut 0 Lei
|
Salariati
1,497 angajati
|
Salariati 1,130 angajati
|
Pierderea neta 0 Lei
|
Pierderea neta 0 Lei
|
Datorii Total 44,362,689
Lei
|
Datorii Total 167,268,407 Lei
|
Cheltuieli totale 60,059,774
Lei
|
Cheltuieli totale 96,233,995 Lei
|
Venituri totale 66,137,403 Lei
|
Venituri totale 106,949,246 Lei
|
Active imobilizate TOTAL 66,137,403 Lei
|
Active imobilizate TOTAL 58,418,196 Lei
|
Active circulante TOTAL 10,328,223 Lei
|
Active circulante TOTAL 106,606,101 Lei
|
Stocuri
5,416,410 Lei
|
Stocuri 5,331,255 Lei
|
Disponibilitati banesti /
Casa si conturi la banci 0 Lei
|
Disponibilitati banesti /
Casa si conturi la banci 0 Lei
|
Creante
2,522,419 Lei
|
Creante 100,701,557
Lei
|
Cheltuieli in avans 0 Lei
|
Cheltuieli
in avans 526,007 Lei
|
Venituri in avans 0 Lei
|
Venituri
in avans 7,240,351
Lei
|
Capitaluri 120,730,308
Lei
|
Capitaluri -9,848,884
Lei
|
Patrimoniul regiei 1,355,777
Lei
|
Patrimoniul regiei 1,355,777
Lei
|
Patrimoniul public 123,240,786 Lei
|
Patrimoniul
public 0 Lei
|
Provizioane pentru riscuri si
cheltuieli 1,702,171
Lei
|
Provizioane pentru riscuri si
cheltuieli 890,430 Lei
|
Capital social subscris si varsat 0 Lei
|
Capital social subscris si varsat 0 Lei
|
Ce m-
a socat a fost:
- Cum
nu a putut plati regia datoriile cand a terminat anul cu profit?
-
Unde a disparut Patrimoniul public: 123,240,786 Lei,
care in bilantul popii este 0.
-
Nu inteleg care este smenul aplicat
aici dar sunt convins ca se incearca o cacialma uriasa.
Am
subliniat cu galben punctele pozitive si cu rosu punctele negative. Nu stiu cum
se face ca toate sunt la popa, dar cele rosii sunt mai numeroase.
Am sa incerc sa va fac si o
prezentare a regiei in anii respectivi. Pentru
erorile ce pot sa apara imi cer scuze dar majoritatea informatiilor noi sunt
obtinute la colt de strada la o sueta cu fostii colegi.
Organizarea
regiei: 2007
|
Organizarea
regiei: 2010
|
1.
Sectia transport Tramvaie cu doua depouri
-
Depoul 1 Take Ionescu 83
-
Depoul 2 Dambovita
2.
Sectia transport Troleibuze
-
Dambovita
3.
Sectia transport Autobuze
-
Cal. Buziasului nr.2
Terenul cedat la Sectia Autobuze
4.
Sectia Linie Cale Contact Substatii
Fosta sectie LCCS – str. Garii nr.17 – abandonata
De ce sau mai exact PENTRU cine vom afla
-
Atelierul Linie Cale – str. Garii nr.17. Avea in
compunere atelierul de macaze, piese
de linie cale, atelierul de curbat sina; echipa de sudori; echipa de
ungatori; 2 echipe de lucrari
-
Atelierul Linie Contact – str. Garii nr.17. Avea in
compunere atelierul de confectionat piese de linie contact, echipa de macaze,
echpa de lucrari, 4 echipe de interventie in schimburi 12/24 compuse din 5
electricieni/echipa
-
Atelierul auto – str. Garii nr.17, In dotarea
atelierului erau
-
a.
6 masini de interventie la firului aerian(turnuri)
b.
5 basculante ale atelierului linie cale
c.
2 incarcatoare frontale
d.
2 macarale de peste 12 to
e.
5 tractoare
f.
5 grupuri generator pentru echipa de sudori
g.
Remrca de transportat sina
-
Atelierul Substatii cu noua substatii avand sediul
central in statia nr.6 str. Abrud nr.6
Era
compus din trei compartimente
a.
Echipa de manevre si interventie compusa din 5 echipe a
4 electricieni, 2 fiind la pupitrul de manevra si pentru executarea
manevrelor pe nivelul de medie tensiune cu ENEL si 2 fiind folositi la
interventi in cazul unor deranjamente aparute la substatiile de redresare si
pentru efectuarea manevrelor cu ENEL. In dotarea acestei echipe era un
autoturism pentru ca timpul de interventie la orice substatie sa nu fie mai
mare de 15 minute. Programul de lucru era 12/24
b.
Echipele de mentenanta in numar de 4 a cate 5
electricieni. # echipe faceau mentenanta la 2 substatii iar o echipa la 3
substatii. Programul de lucru 12/24
c.
Echipa de cabluri avand in componenta 6 electricieni si
avand in dotare un autoturn pe care era montata o statie de defectoscopie, cu
care se putea face:
-
Detectarea defectului
-
Masuratori asupra starii cablurilor
5.
Sectia Reparatii si Modernizar cu doua locatii
-
Ateliere centrale – Take Ionescu 56 care avea in
componenta:
a.
Turnatoria de feroase si neferoase
b.
Atelierul de piese de schimb
c.
Forja
d.
Atelierul de prelucrari mecanice – strungarie
e.
Atelierul de bobinaj avnd un cuptor de uscare cu
infrarosii
f.
Atelierul de boghiuri
g.
Laboratorul de verificat rotoarele si statoarele
bobinate
h.
Tamplaria.
i.
Atelierul de electricieni
j.
Atelierul de instalatori
-
Ateliere - Dambovita
Aici
se faceau reparatii vapitale la tramvaie si troleibuze si se prelucrau rotile
de tramvai la strungul de roti
6.
Birouri administrative avand locatiile
-
Take Ionescu 56 – centrala, si bir Sectiei SRM
-
Directia Proiecte Internationale – s-a ocupat de
modernizarea transportului in comun
-
Take Ionescu 83 – Sectia Tramvaie
-
Birourile sectiei LCCS str. Garii nr.19
-
Dambovita – directia tehnica, Sectia Troleibuze si
birouri ale depoului2 si SRM
|
Sectia
transport Tramvaie cu doua depouri
Depoul 1 Take Ionescu 83 - DESFINTAT
-
Depoul 2 Dambovita. In acest depou la aceasta data s-au mutat toate vagoanele de tramvai,
faptic fiind imposibil realizarea mentenantei zilnice si planificata la
parcul de tramvaie circulant. Aglomeratia de tramvaie existenta in depou
face imposibila interventia pompierilor in cazul aparitiei unui incendiu.
Sectia
transport Troleibuze
-
Dambovita. Datorita faptului ca mentenanta la parcul de
troleibuze era asigurata pana in aceasta luna de SCODA nr. angajatiilor a
fost redus cu peste 30%. Spatiile
aferente sectiei s-au micsorat cu 20%
Din luna ianuarie
2012 cand mentenanta se va face de RATT vor incepe sa apara probleme si la
parcul de troleibuze, deoarece in acest moment nu exista personal pentru
efectuare intretinerii lor
Sectia
transport Autobuze
-
Cal. Buziasului nr.2. Ca urmare a cedarii unei zone din terenul sectiei autobuzele
articulate vor trebui garate in Dambovita luandu-se din spatiile Sectiei
Troleibuze
- Atelierul Linie Cale – locatia abandonata, atelierul desfintat in proportie de 90%. Ca locatie are trei incaperi in Dambovita. S-au desfintat atelierul de macaze, piese de linie cale, atelierul de curbat sina echipele de lucrari
-
Atelierul Linie Contact – locatia abandonata, atelierul desfintat in proportie de 70%. Ca locatie
are doua incaperi in Dambovita. S-a desfintat atelierul de confectionat piese de linia contact, echipa de lucrari,
echipa de macaze, iar la echipele de interventie s-a redus nr. de electricieni de la 5 la 2,
practic fiind imposibil de rezolvat deranjamente complicate
-
Atelieul auto – str. Garii nr.17 locatia abandonata, Atelierul desfintat in proportie de 80%.
Atelierul a fost mutat la Sectia autobuze dar au disparut
a. 5 basculante
b. 2 incarcatoare frontale
c. 5 tractoare
Toate aceste
mijloace fixe au fost vandute fratelui unei persoane ff importante din
primarie la preturi de nimic
-
Atelierul Substatii cu noua substatii avand sediul
central in statia nr.6 str. Abrud nr.6
Momentan
componenta acestui atelier este urmatoarea
a. Sediul din substatia 6 a fost abandonat. Echipa s-a
mutat in Intrarea Doinei nr9 si este compusa din 5 electricieni. Echipa de
interventie a fost desfintata iar masina de interventie a fost luata.
b.
Echipa de
mentenanta numara 6 electricieni, care trebuie sa faca si interventiile.
Practivc mentemanta nu se mai face la nici o substatie. Vezi evenimentul
din 5.12.2011 care din pacate nu va fi un caz izolat. Pe aceasta cale trag un semnal de alarma prin care doresc sa informez
opinia publica de faptul ca transportul electric din Timisoara se afla in
pragul colapsului
Deplasarea
la interventii se face cu mijloacele de transport in comun. Timpul de a
ajunge la substatie poate sa fie si de 60 min.
c. Echipa de cabluri a fost desfintata iar ecipamentul de
defectoscopie a fost casat. Cea cea a facut popa este un act de TEMBELIS SAU
poate SABOTAJ, deoarece cablurile de medie si josa tensiune au fost
abandomnate la voia intamplarii
Sectia
Reparatii si Modernizar cu doua locatii
-
Ateliere centrale – Take Ionescu 56
-
a.
Turnatoria desfintata
b.
Nu am informatii
c.
Desfintat
d.
Inca in functiune cu 50% din personal
e.
Mutat in Dambovita dar fara cuptor de uscare si
laborator de incercari
f.
Desfintat
g.
Desfintat
h.
Nu am informatii
i.
Desfintat
j.
Desfintat
-
Ateliere - Dambovita
Nu se mai fac reparatii capitale nici la tramvaie
nici la troleibuze
Birouri
administrative avand locatiile
-
Bir sectiei au fost mutate in dambovita
-
Directia Proiecte
Internationale s-a desfintat si toti angajati au fost dati afara, desi erau
specialisti de cea mai mare calitate
-
Bir sectiei tramvaie s-au mutat in Dambovita
-
Birourile sectiei LCCS s-au mutat in Dambovita
-
|
Este un articol lung si probabil plictisitor,
dar am vazut pe bloguri ca multi nu cunosteau si nu cunosc organizarea RA
Transport in comum
E un articol bun si TRIST ! foarte trist! presa tace sau reactioneaza cu lentoare.Ne-am saturat de curve pe prima pagina ,de asta va citim pe voi un blog de atitudine civica.
RăspundețiȘtergere