luni, 8 iulie 2013

Inceputul sfarsitului

Tramvai sarit de pe sine pe Calea Buziasului

Tramvai sarit de pe sine pe Calea Buziasului  
Scris de A. Strugariu - Circulaţia tramvaielor a fost blocată, luni, timp de câteva ore, pe Calea Buziaşului din Timişoara, după ce un vagon de pe linia 4 a deraiat. Echipele de intervenţie ale RATT au folosit o macara pentru a repune tramvaiul pe şine. 
Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Timişoara spun că tramvaiul de pe linia 4 a deraiat din cauza unei defecţiuni tehnice pe Calea Buziaşului. „A fost o problemă tehnică la boghiuri. Circulaţia a fost întreruptă de la ora 13.40 între AEM şi Optica, dar călătorii care circulă pe linia respectivă au avut la dispoziţie un autobuz. Echipele noastre au intervenit pentru a remedia problema. În momentul deraierii nu se afla niciun călător în tramvai, din informaţiile primite de la angajaţii noştri de pe teren”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al RATT, Cosmin Bradu, la o oră şi jumătate de la producerea evenimentului, când situaţia nu era încă remediată.
Angajaţii Regiei au intervenit cu o macara pentru a ridica tramvaiul şi a-l repune pe şine.

 E regretabil ca acest articol este practic tot un copy paste fara nici o analiza din partea ziaristei. Teoretic,  popa ar trebui sa respecte legea si vagoanele cu probleme tehnice nu ar trebui scoase in circulatie. Atunci insa din parcul de tramvaie circulant nu ar mai circula nici 10%, iar popa ar fi executat
Aceste lucruri ar trebui cercetat de reprezentantii primariei nu cati caini umbla cu covrigi in coada. De asemenea atragem atentia ca in cazul unei verificari a liniei cale pe portiunea cuprinsa intre str.1Becembrie - bucla AEM - bucla Optica s-ar constata ca circulatia tramvaielor ar trebui oprita datorita uzurii pronuntate a  liniei cale si neintretinerii firului de contact .
Regretabil pentru popa e ca incidentul vine la o zi de la  ZIUA TRANSPORTATORULUI PUBLIC LOCAL.
Deci nu putem decat sa-i uram popii : "Tine-o tot asa"

PS  Rog calatorii sa verifice restrictiile de viteza existente in oras la linia de tramvai nemodernizata. In acest fel isi pot face o parere proprie de modul in care "specialistii de la RATT" efectueaza revizia tehnica la liniei cale. Practic peste 60% din liniile de tramvai nemodernizate ar trebui inchise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu