marți, 16 iulie 2013

Cand am spus ca e "Inceputul sfarsitului" se pare ca am nimerit-o ! !!!


Am aflat, de la persoane din anturajul popii, ca in depoul din Take Ionescu au loc liturghii, plecaciuni,  matani si rugaciuni dupa rugaciuni, dupa ce popa a aflat o veste crunta."SE INTOARCE NASLAU" care a declarat

„Goia era deranjat că nu eram de acord cu deciziile lui. De ce nu a spus de sancţuini când am plecat. Până acum era o înţelegere generală, eu le cam stric feng-shui-ul pentru că eu nu voi fi niciodată de acord cu cheltuirea iresponsabilă a banului public. Am primit sancţiuni pe bandă rulantă, peste 30 de sancţiuni. Una dintre ele era pentru că curgea apa de la pisoarul de la baia de pe palierul meu, la sediul din Dâmboviţa, unde avem eu birou. Alta a fost pentru că erau murdare tramvaiele. Nu le-am contestat pentru că nu am vrut să târăsc RATT-ul prin tribunale, dar unii lideri de sindicat care au fost sancţionaţi au câştigat apoi în instanţă. Tot ce face Goia face împotriva RATT, cred eu, cu acceptul celor din primărie, e omerta”, a adăugat Nasleu.  


     Nicolae Robu si sotia sa Florica             Premierul Victor Ponta a semnat o decizie prin care il elibereaza din functia de vicepresedinte al Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor pe timisoreanul Ionut Nasleu (PNL).
Decizia primului-ministru a fost semnata la sfarsitul saptamanii trecute.
Ionut Nasleu ocupa aceasta functia inca din luna mai a anului trecut, de dinaintea alegerilor locale, el fiind instalat pe acest post la scurt timp dupa formarea Guvernului USL.
Anterior, Nasleu a lucrat ca director adjunct al Regiei Autonome de Transport Timisoara, dar a fost si senator al Romaniei, din partea PRM, pentru doar cateva luni, la finalul mandatului 2004-2008.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu