duminică, 14 iulie 2013

Continui lupta cu MORILE DE VANT






Sectia LCCS (Linie Cale Contact Substatii), a fost sectia pe care popa  a decimato.               Poate acest lucru s-a intamplat deoarece asa zisi specialisti care au ramas in regie habar nu au care sunt activitatile zilnice ale acestei sectii. Sectia este o cenusareasa, nu iese in evidenta niciodata, dar ea este inima transportului electric. Am sa incerc sa fiu mai clar.                                                                                                                                                             Ce se intampla daca:
·         Substatiile de transformare cad – se intrerupe circulatia transportului electric
·         Linia cale are probleme - se intrerupe circulatia transportului electric
·         Cablurile de alimentare se intrerup - se intrerupe circulatia transportului electric
·         Firul aerian creaza probleme - se intrerupe circulatia transportului electric
Transportul electric mai functioneaza in Timisoara deoarece in periada 1999-2008 s-a reusit modernizarea a 40 linie cale tramvai, atunci cad in afara modernizarii liniei cale s-a reusit si modernizarea liniei contact, dar si schimbarea tuturor cablurilor de 10kV si a catorva zeci de km de cabluri de 600 volti(alimentari si intoarceri atat la linia de tramvai cat si la unele sectoare de troleibuz) Toate aceste lucrari au dus la cresterea calitatii transportului in comun. Acest lucru a fost conlucrat cu faptul ca fostii conducatori s-au ocupat si de aducerea de tramvaie, chiar daca vechi, in stare de circulatie si de denararea proiectului de achizitionare a troleibuzelor din Cehia.                                                                                                                                                    popa a fost a avut sansa de a profita de toate aceste realizari, dar necazul a fost ca realizarile lui in domeniul transportului electric au fost ZERO.                                                                     Incercand sa fim realisti, toate acestea se datoreaza faptului ca un inginer mecanic care a urmat dreptul si a terminat teologia nu poate avea nimic in comun cu transportul electric.
Sa revenim la sectia LCCS care in momentul de fata arata astfel:


 










 

In perioada in care regia functiona normal, la aceasta locatie se gasea conducerea sectiei si   
1.    Atelierul linie cale unde isi desfasurau activitatea :  echipa de lucrari 18 muncitori, echipa de macaze 10 muncitori, echipa de sudori 12 muncitori
2.    Atelierul linie contact unde isi desfasurau activitatea: echipele de interventie 16 muncitori cu 4 turnuri, echipa de lucrari 6 muncotori cu un turn, echipa de macaze 8 muncitori cu un turn
In cadrul locatiei functionau si atelierele pentru: 
1.   Confectionarea pieselor de la linia contact                                                                     2.   Atelierul de confectionat macaze, limbi de macaz si aparate de linie cale                      3.   Atelierul de intretinere a parcului auto al sectiei – 9 turnuri ale firului aerian, 5 basculante, 2 macarale de 18to, 2 incarcatoare frontale, 4 tractoare, 4 generatoare folosite la sudura liniei cale, o dubita                                                                                                                           4.   Atelierul de curbat sina                                                                                                                
5.   Atelierul de tamplarie                                                                                                                       6.   Magazia sectiei                                                                                                                          
 7.   Statia de carburant      
 Odata cu mutarea sectiei in depoul din Dambovita, in spatii improprii, rasfirate, fara a mai exista posibilitatea unei urmariri centralizate au disparut majoritatea atelierelor, deci practic a disparut activitatea de intretinere a liniei cale si liniei contact.                                                           La aceasta data in cadrul sectiei nu se mai executa decat lucrarile accidentale.
Rezultatele nu au intarziat sa apara si le vede toata lumea
·         Restrctiile de viteza a tramvaielor pe liniile nemodernizate datoriata nefectuarii lucrarilor de reparatii scadente la linia cale, respectiv linia de contact
·         Aparitia uzurii ondulatorii atat in linia cale noua deoarece despre liniile vechi nu avem ce vorbi
·         Distrugerea macazelor automate noi(Timisoara a fost primul oras din Romania cu macaze automate).
·         Distrugerea sistemului de semnalizare la macazelor automate
·         Distrugerea ungatoarelor automate

Va rog veniti cu complectari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu