Sectia LCCS (Linie Cale Contact Substatii), a fost sectia pe care popa a decimato. Poate acest lucru s-a intamplat deoarece asa zisi specialisti care au ramas in regie habar nu au care sunt activitatile zilnice ale acestei sectii. Sectia este o cenusareasa, nu iese in evidenta niciodata, dar ea este inima transportului electric. Am sa incerc sa fiu mai clar. Ce se intampla daca:
·
Substatiile de transformare cad – se intrerupe circulatia
transportului electric
·
Linia cale are probleme - se intrerupe circulatia
transportului electric
·
Cablurile de alimentare se intrerup - se intrerupe circulatia
transportului electric
·
Firul aerian creaza probleme - se intrerupe circulatia
transportului electric
Transportul
electric mai functioneaza in Timisoara deoarece in periada 1999-2008 s-a reusit
modernizarea a 40 linie cale tramvai, atunci cad in afara modernizarii liniei
cale s-a reusit si modernizarea liniei contact, dar si schimbarea tuturor cablurilor
de 10kV si a catorva zeci de km de cabluri de 600 volti(alimentari si
intoarceri atat la linia de tramvai cat si la unele sectoare de troleibuz)
Toate aceste lucrari au dus la cresterea calitatii transportului in comun.
Acest lucru a fost conlucrat cu faptul ca fostii conducatori s-au ocupat si de
aducerea de tramvaie, chiar daca vechi, in stare de circulatie si de denararea
proiectului de achizitionare a troleibuzelor din Cehia.
popa
a fost a avut sansa de a profita de toate aceste realizari, dar necazul a fost
ca realizarile lui in domeniul transportului electric au fost ZERO. Incercand sa fim realisti, toate
acestea se datoreaza faptului ca un inginer mecanic care a urmat dreptul si a
terminat teologia nu poate avea nimic in comun cu transportul electric. Sa revenim la sectia LCCS care in momentul de fata arata astfel:
In perioada in care regia functiona normal, la aceasta locatie se gasea conducerea sectiei si
1.
Atelierul linie cale unde isi
desfasurau activitatea : echipa de lucrari 18 muncitori, echipa
de macaze 10 muncitori, echipa de sudori 12 muncitori
2.
Atelierul linie contact unde
isi desfasurau activitatea: echipele de interventie 16 muncitori cu 4 turnuri,
echipa de lucrari 6 muncotori cu un turn, echipa de macaze 8 muncitori cu un
turn
In cadrul locatiei functionau
si atelierele pentru: 1. Confectionarea pieselor de la linia contact 2. Atelierul de confectionat macaze, limbi de macaz si aparate de linie cale 3. Atelierul de intretinere a parcului auto al sectiei – 9 turnuri ale firului aerian, 5 basculante, 2 macarale de 18to, 2 incarcatoare frontale, 4 tractoare, 4 generatoare folosite la sudura liniei cale, o dubita 4. Atelierul de curbat sina
5. Atelierul de tamplarie 6. Magazia sectiei
7. Statia de carburant
Odata cu mutarea sectiei in depoul din Dambovita, in spatii improprii, rasfirate, fara a mai exista posibilitatea unei urmariri centralizate au disparut majoritatea atelierelor, deci practic a disparut activitatea de intretinere a liniei cale si liniei contact. La aceasta data in cadrul sectiei nu se mai executa decat lucrarile accidentale.
Rezultatele nu au intarziat sa apara si le vede toata lumea
·
Restrctiile
de viteza a tramvaielor pe liniile nemodernizate datoriata nefectuarii
lucrarilor de reparatii scadente la linia cale, respectiv linia de contact
·
Aparitia
uzurii ondulatorii atat in linia cale noua deoarece despre liniile vechi nu
avem ce vorbi
·
Distrugerea
macazelor automate noi(Timisoara a fost primul oras din Romania cu macaze
automate).
·
Distrugerea
sistemului de semnalizare la macazelor automate
·
Distrugerea
ungatoarelor automate
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu