marți, 5 iunie 2012

popa in ancheta

urmarirea lui popa este in plina desfasurare...
tine aproape...

Garboni ii scrie prietenului lui, Adrian

Garboni ii scrie prietenului lui, Adrian 05 Iunie 2012 / de: Vlad Stoian Ioan Coriolan Gârboni, candidatul la Primăria Timișoara care și-a anunțat, marți, sprijinul pentru Nicolae Robu, îi bate obrazul unui alt contracandidat. Destinatarul epistolei semnate de directorul filarmonicii: nimeni altul decât Adrian Romiță Orza. Ioan Coriolan Gârboni a avut o zi de marți foarte agitată. După ce a produs stupefacție printre politicienii locali, anunțându-și deschis sprijinul pentru candidatul USL, Nicolae Robu, directorul filarmonicii și-a găsit timp să scrie și o epistolă foarte direct către Adrian Orza. Pe care îl numește „prieten”. „Nu mă așteptam ca domnul Adrian Orza să mă atace, după ce mi-a cerut sprijinul în repetate rânduri, prin reprezentanții unor diverse grupuri de interese care îl susțin din spate. Eu nu l-am atacat și nu am vorbit niciodată despre aceste lucruri, decența și educația mea nu îmi permit să atac pe nimeni. Vreau să îi amintesc lui Adrian Orza că prietenia este una, iar responsabilitatea este alta. Iar alegerea mea ține de responsabilitatea pe care o am față de Timișoara și față de electoratul meu. Alegerea mea de a-l susține pe domnul Robu este una pur rațională și se bazează pe nenumăratele dezbateri în care am fost împreună cu toți candidații pentru Primăria Timișoarei. Din nefericire pentru tine, Adrian, programul electoral pe care l-ai propus este o continuare a incompetenței demonstrată în 16 ani de Gheorghe Ciuhandu și nu oferă nicio garanție electoratului și mândriei bănățene. Adrian, candidatura ta la Primărie prefigurează continuarea rupturii dintre Timișoara și dezvoltarea României, prin lipsa unei corelări între politicile europene și naționale de dezvoltare și demersul administrativ local. Iar în privința declarației tale, cum că eu aș fi o marionetă, nu pot decât să fiu revoltat că de cât timp tu ești viceprimar, iar domnul Ciuhandu primar, deși toată Timișoara se plânge de corupția din Primărie, nu ai avut niciodată puterea sau determinarea de a-i da afară pe secretarul Ioan Cojocari și clica lui. Din situația aceasta este evident pentru toată lumea că și tu și domnul Ciuhandu faceți parte și protejați criminalitatea organizată. Electoratul nu este o masă amorfă pe care o poate negocia un candidat, fie el Gârboni sau Orza. Electoratul are suflet și rațiune. Și mai ales, întotdeauna, alege înspre bine lui și al comunității din care face parte. Dragă Adrian, îți doresc mult succes în viață”, scrie Gârboni.

duminică, 3 iunie 2012

Problemele pupincuristrului sef

Problemele pupincuristrului sef Cu regret constat ca pupincuristii au ajuns sa reprezinte cam 20% din populatia tarii. Sunt persoane care ar face orice ca sa intre sub pielea unui sef, sefut sau o persoana influenta , iar rolul de hartie igienica li se potriveste de minune. Pupincuristi adevarati actioneaza individual deoarece 2 sau mai multe limbi deja bat la ochi, dar exista cazuri si nu putine cand actioneaza in adevarate grupuri organizate si reusesc sa curete rahatul, dar mizeria ramane. Interesant la ei este ca dupa ce actioneaza ca o vidanja au pretentia sa fie si respectati, au un caracter mizerabil. Pupincuristii dupa ce intra sub pielea sefulkui, sapa si sapa cu dorinta de a-i lua locul. Nesimtirea lor e imensa si se comporta cu cei din jur ca si cum ar fi persoane inferiore lipsindu-i de orice posibilitate de a actiona fara ilustra lor persoana. In conceptia lor se considera un standard etalon de valoare considerandu-se cu o conduita ireprosabil ca a unor adevarati lorzi. Constinta lor le spune ca au datoria SFANTA de a-i corecta si indruma pe nulitatile de plebei din subordine. Lasitatea si frica de a isi asuma actiunile este o alta caracterisdtica a pupincuristilor. In acest sens todeauna trebuind sa existe un tap ispasitor o persoana care sa se faca vinovata de actiunile lor. Din aceasta selecta categorie face parte si popa, care acum 5 ani a inceput sa-l linga pe pisculita, dar apoi a avansat strategic la dosul lui don Gigi. Acum vom simula un contol a Garzii Financiare, Curteii de Conturi sau chiar a Procurarurii la care vom incerca sa raspundem, punandu-ne in locul popii • Intrebare: Cate transpondere montate pe tramvaie in anul 2008 , pentru comanda macazelor automate, mai sunt in functiune si cine s-a ocupat de urmarirea celor 83 transpondere pentru care s-au platit peste 300.000 euro Raspuns: pai la parcul acesta de tramvaie vechi, de peste 40 de ani este imposibil sa sti cate tranpondere mai exista. La cati sefi de sectie si depou am schimbat cine mai stie. Personal nu-mi pasa de aceasta problema. Nu eu m-am ocupat de montarea lor. Acuma si dumneavoastra va legati de 300.000 euro cand eu vreau sa cumpar tramvaie de 50.000.000 euro. Nu credeti ca nu merita sa-mi pierd timpul meu pretios cu acest mizilic?                                    • Intrebare: Cate macaze automate functioneaza ? Va rugam precizati cine se ocupa de intetinerea si repararea acestora? Cu ce firma ati incheiat contracte pentru piese de schimb la aceste echipamente?                     • Raspuns: consider ca este o intrebare tendentioasa. Atata timp cat nu mai avem transpondere care sa comande autonat macazele ce conteaza in ce stare se gasesc. Ne-am gandit ca in timpul programului vatmanii sa faca si miscare si de aceea consideram ca sportul cu levierul e ceva minunat, care revigoreaza vatmanul. Firma are mari probleme financiare deci ce rost avea sa reparam niste macaze care nu pot fi comandate. Nu vedeti ca punrti intrebari tendentioase. SA VINA PRESA                                                             • Intrebare: cum e posibil ca in mai putin de 4 ani sa ajungeti de la un parc circulant de 85 trenuri de tramvai la un parc ciurculant de 45 tramvaie. In aceasta perioada s-a maiu facut mentenata la tramvaie?                                  • Raspuns: sunteti penibil. Don gigi si cu mine, iar acun candIDIOTOL dorim sa cumparam tramvaie noi. Dupa experienta castigata cu contractele pentru autobuze si troleibuze comisionul va fi BANAN. Acuma si dumneavoastra veniti cu intrebari prostesti. Cum puteam sa prostim CLT si calatorii ca tramvaiele sunt proaste? Simplu domnule 4 ani nu s-a facut nici o lucrare de mentenanta, nu am schimbat nici o piesa. Ce conteaza ca tramvaiele iau foc si deraiaza FRAIERI SUNT CEI CARE LE FOLOSESC.                                       • Intrebare: cum e posibil ca la substatiile de transformare redresare sa nu se mai faca nici o lucrare de mentenanta.                                                                                                                                                         • Raspuns: Ce vrei domnule!!! Am 9 substatii vechi de peste 35 de ani a caror producatori au disparut si tu mai vrei sa le fac intretiunerea? Esti penibil. De abia am reusit sa casaz substatiile de transformare redresare aduse din Austria pe un mizilix de 1.000.000 euro, am casat masina de defectoscopie (dedectare defecte in cabluri) , am dat afara 30 electricieni desfintand echipa de cabluri si echipele de intretinere iar acum tu imi pui intrebarile aste penibile. Tu nu sti ca nu mai avem nevoie de substatii de transformare redresare? Tramvaiele sunt niste harburi si am sa le opresc. Voi circula cu troleibuzele pe motor termi si cu autobuzele. DE CE SUNTETI CARCOTASI? Tragic este ca facem haz de necaz dar problemele di transportul in comun diu Timisoara sunt GRAVE. Cu stima

sâmbătă, 2 iunie 2012

E prostie sau foame de bani ?

E prostie sau foame de bani ? In ziarul Timisoara, din pacate ramas slugarnic mfiei lui Don Gig am gasit Oferta pentru Timisoara a candIDIOTULUI . Desi prima reactie a fost sa arunc fituica la cosul de gunoi m-am hotarat sa vad ce ne ofera “MAFIA” :). Cum era normal am citit ferta transportului local unde am constat prostia si dezinteresul manifestat de candIDIOTUL, propunere unui partid cu vechi state de plata, dar care sub conducerea ultimilor intelepti presedinti mai are atatia membrii cat sa intre intr-un autobuz sau alt mijloc de transport :). Ce ne propune Mottorza: 1. Extindere retea troleibuz Dumbravita – lungimea traseului 3.700 m. Facand aceasta propunere, acum in plina criza financiara dai dovada ca ai oarece probleme la mansarda. Cum poate popa, initiatorul masurii, sa propuna o investitie de cel putin 2.000.000 euro din moment ce noua linie se poate realiza fara a cheltui nimic. Cum de initiatorii acestui proiect, cei care au cumparat troleibuzele de la Cehi, nu au constientizat ca troleibuzele au motor dual. Ca sa fiu mai explicit, ele pot functiona atat pe motor electric cat si pe motor termic. Deci in cazul in care se dovedeste rentabila aceasta linie ea se poate fi pusa in functiune imediat. Pana la str. II de la Brad troleiibuzele vor functiona pe motor electric iar mai departe pe motor termic. Considerand ca nu sunt lipsiti de circumvolutiuni initoiatorii proiectului, singura explicatie logica ar fi ca umbla numai dupa COIMISION, in rest nepasandu-le de nimeni si de nimic. 2. Extindere retea de troleibuz Ghiroda – lungimea traseului 7.500 m Aceleasi probleme ca la pct1. Estimam lucrarea la cel putin 4.000.000 euro Cel mai tragic lucru este faptul ca angajatii RATT, care nu pot fi numiti specialisti, nu constentizeaza ca pentru realizarea celor doua investitii trebuie realizate si doua substati de redresare-transformare cu callarile aferente tensiunilor de 10 Kv respectiv 600 V curent continu lucrari care ar ridica valoarea investitiei cu inca cel putin 3.000.000 euro. 3. Modernizarea statiilor de transport public intermodal la nivelul Polului de Crestere Timisoara – Realizarea a 25 statii intermodale si/sau de transfer pentru transportul public cu autobuz, troleibuz, tramvai si pentru biciclete, prin modernizarea statiilor de transport public local si complectarea acestora cu statii de biciclete, cea ce va asigura transferul usor al calatorilor intre doua mijloace de transport diferite. Mare e gradina ta Doamne. O aberatie. Astfel de realizari ar trebuii sa fie in apropierea Garii de Nord lucru imposibil de realizat pana la mutarea firmei Electromotor si eventual in apropierea unor autogari, dar Timisoara in acest moment bu are nici o autogara importanta. Lucrarea efectuala in Danbovita dupa cum doreste popa este o alta dovada de TEMBELISM 4. Achizitia de 30 tramvaie noi – Cea mai mare porcarie. Practic vor fi aruncati la gunoi 30.000.000 euro deoarece tramvaiele se vor degrada foarte rapid daca nu - se va contrui un depou nou, nu se va repune in functiune depoul din Take Ionescu 83 si nu se va moderniza depoul din Dambovita daca se vor cmpara tramvaie noi vor fi garate pe traseu. - se modernizeaza si ultimii 40 km linie cale, la starea liniei cale din zone nemodernizate - se revine la un regim normal in cadrul sectiei LCCS prin marirea numarului de muncitori necesari executarii mentenantei. Ramanand in structura creata de popa linia cale, firul aerian si substatiile de transformare redresare nu vor mai prezenta siguranta in functionare. - se modernizeaza substatiile de transformare redresare. Degeaba vom avea tramvaie noi deoarece nu vom avea tensiune in firul de contact. 5. Achizitionarea de vaporetto si introducerea transpoirtului public pe Bega. O realizare demna de a fi mentionata in Ziarul Catavencu ca o dovada de prostie. Domnule candIDIOT, Timisoara nu e Venetia si plopul inca nu face pere. Aceasta masura arata tembelismul celor care au putut face astfel de propuneri de investitii, fara nici un folos transportului public adevarate SMENURI ORDINARE.