duminică, 3 iunie 2012

Problemele pupincuristrului sef

Problemele pupincuristrului sef Cu regret constat ca pupincuristii au ajuns sa reprezinte cam 20% din populatia tarii. Sunt persoane care ar face orice ca sa intre sub pielea unui sef, sefut sau o persoana influenta , iar rolul de hartie igienica li se potriveste de minune. Pupincuristi adevarati actioneaza individual deoarece 2 sau mai multe limbi deja bat la ochi, dar exista cazuri si nu putine cand actioneaza in adevarate grupuri organizate si reusesc sa curete rahatul, dar mizeria ramane. Interesant la ei este ca dupa ce actioneaza ca o vidanja au pretentia sa fie si respectati, au un caracter mizerabil. Pupincuristii dupa ce intra sub pielea sefulkui, sapa si sapa cu dorinta de a-i lua locul. Nesimtirea lor e imensa si se comporta cu cei din jur ca si cum ar fi persoane inferiore lipsindu-i de orice posibilitate de a actiona fara ilustra lor persoana. In conceptia lor se considera un standard etalon de valoare considerandu-se cu o conduita ireprosabil ca a unor adevarati lorzi. Constinta lor le spune ca au datoria SFANTA de a-i corecta si indruma pe nulitatile de plebei din subordine. Lasitatea si frica de a isi asuma actiunile este o alta caracterisdtica a pupincuristilor. In acest sens todeauna trebuind sa existe un tap ispasitor o persoana care sa se faca vinovata de actiunile lor. Din aceasta selecta categorie face parte si popa, care acum 5 ani a inceput sa-l linga pe pisculita, dar apoi a avansat strategic la dosul lui don Gigi. Acum vom simula un contol a Garzii Financiare, Curteii de Conturi sau chiar a Procurarurii la care vom incerca sa raspundem, punandu-ne in locul popii • Intrebare: Cate transpondere montate pe tramvaie in anul 2008 , pentru comanda macazelor automate, mai sunt in functiune si cine s-a ocupat de urmarirea celor 83 transpondere pentru care s-au platit peste 300.000 euro Raspuns: pai la parcul acesta de tramvaie vechi, de peste 40 de ani este imposibil sa sti cate tranpondere mai exista. La cati sefi de sectie si depou am schimbat cine mai stie. Personal nu-mi pasa de aceasta problema. Nu eu m-am ocupat de montarea lor. Acuma si dumneavoastra va legati de 300.000 euro cand eu vreau sa cumpar tramvaie de 50.000.000 euro. Nu credeti ca nu merita sa-mi pierd timpul meu pretios cu acest mizilic?                                    • Intrebare: Cate macaze automate functioneaza ? Va rugam precizati cine se ocupa de intetinerea si repararea acestora? Cu ce firma ati incheiat contracte pentru piese de schimb la aceste echipamente?                     • Raspuns: consider ca este o intrebare tendentioasa. Atata timp cat nu mai avem transpondere care sa comande autonat macazele ce conteaza in ce stare se gasesc. Ne-am gandit ca in timpul programului vatmanii sa faca si miscare si de aceea consideram ca sportul cu levierul e ceva minunat, care revigoreaza vatmanul. Firma are mari probleme financiare deci ce rost avea sa reparam niste macaze care nu pot fi comandate. Nu vedeti ca punrti intrebari tendentioase. SA VINA PRESA                                                             • Intrebare: cum e posibil ca in mai putin de 4 ani sa ajungeti de la un parc circulant de 85 trenuri de tramvai la un parc ciurculant de 45 tramvaie. In aceasta perioada s-a maiu facut mentenata la tramvaie?                                  • Raspuns: sunteti penibil. Don gigi si cu mine, iar acun candIDIOTOL dorim sa cumparam tramvaie noi. Dupa experienta castigata cu contractele pentru autobuze si troleibuze comisionul va fi BANAN. Acuma si dumneavoastra veniti cu intrebari prostesti. Cum puteam sa prostim CLT si calatorii ca tramvaiele sunt proaste? Simplu domnule 4 ani nu s-a facut nici o lucrare de mentenanta, nu am schimbat nici o piesa. Ce conteaza ca tramvaiele iau foc si deraiaza FRAIERI SUNT CEI CARE LE FOLOSESC.                                       • Intrebare: cum e posibil ca la substatiile de transformare redresare sa nu se mai faca nici o lucrare de mentenanta.                                                                                                                                                         • Raspuns: Ce vrei domnule!!! Am 9 substatii vechi de peste 35 de ani a caror producatori au disparut si tu mai vrei sa le fac intretiunerea? Esti penibil. De abia am reusit sa casaz substatiile de transformare redresare aduse din Austria pe un mizilix de 1.000.000 euro, am casat masina de defectoscopie (dedectare defecte in cabluri) , am dat afara 30 electricieni desfintand echipa de cabluri si echipele de intretinere iar acum tu imi pui intrebarile aste penibile. Tu nu sti ca nu mai avem nevoie de substatii de transformare redresare? Tramvaiele sunt niste harburi si am sa le opresc. Voi circula cu troleibuzele pe motor termi si cu autobuzele. DE CE SUNTETI CARCOTASI? Tragic este ca facem haz de necaz dar problemele di transportul in comun diu Timisoara sunt GRAVE. Cu stima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu