luni, 25 iunie 2012

Ce ar trebui verificat la RATT – Modul cum s-au instrainat terenurile


Scrisoare deschisa
Ce ar trebui verificat la RATT – Modul cum s-au instrainat terenurile

      In acest articol am sa incerc sa fac o prezentare a tuturor terenurilor regiei instrainate sau abandonate:
1.    Take Ionescu 83  Fostul depou de tramvaie. 

A fost cel mai vechi depou al orasului, amplasat foarte binei in structura orasului. In perioada 2000-2005 toata linia de tramvai si toate intrarile in depou au fost modernizate, dar popa fara a tine cont de lucrarile efectuate si de banii investiti a inceput distrugerea depoului.. In prima faza s-a cedat o portiune mica din depou pentru construirea unei biserici.
Desi construirea acestei bisewrici la 300 m de cea din P-ta. Badea Cartan nu-si avea nici un rost, ea nu ducea la inchiderea depoului. Din anul 2008 incep sa apara ilegalitatile popii si ale angajatiilor primariei. popa, avand numai functia de director tehnic inainteaza in mod ilegal, fara avizul dir. General si al consiliului de administratuie o scrisoare primariei prin care “regia” cedeaza 1/3 din terenul depoului pentru a se putea construi o casa parohiala si alte accesorii ale bisericii. piscullita, preia srisoarea si total ilegal inainteaza CLTimisoara o propunere de hotarare pentru cedarea terenului. Avand avizul juristilor primariei (nu stiu cum au verificat legalitatea actelor) hotararea este votata si se propune cedarea terenului. Din acest moment in depou nu mai exista locuri de parcare pentru tramvaie, deci depoul devine inutilizabil.
Fara a aparea un panou prin care timisorenii sa fie informati de viitorul obiectiv, de constructor(se pare ca un consilier local), de beneficiar de termenul de finalizare, asa cum prevad instructiunile legale constructiile continua.
                
 
Prin falsurile facute popa a distrus cel mai vechi depou de tramvaie al Timisoarei. Ilegalitatile popii insa nu se opresc aici. In periopada 2007 – 2010 la locatia din Take Ionescu 83 s-au realizat lucrari de modernizare ale instalatiilor termice. In cadrul acestor lucrari s-a realizat un punct termic modern si automatizat si au fost schimbate toate instalatiile aferente sistemului de incalzire( conducte, corpuri de incalzit, etc). Veti spune e normal sa se modernizeze sistemele de incalzire. Perfect adevarat, dar nu se realizeaza un punct termic calculat pentru o anumita suprafata, nu se schimba toate instalatiile iar apoi se daramana jumatate din cladirile din depou, cucu instalatiile termice schimbate. Cladirile din partea dreapta a depoului au fost daramate in anul 2012. Ar fi interesant de studiat de firmele acreditate, cum au fost amortizate lucrarile de modernizare a instalatiilor termice, receptionate in anul 2010. Si cand te candesti ca RAT Timisoara are o datorie de peste 15.000.000 euro la bugetul statului. Cum verifica organele din primarie modul in care sunt cnsumati banii publici in RATT ?
PS d-na Marza este in consiliul de administratie J

           Take Ionescu 56 
La aceasta locatie inainte de aparitia popii se gasea sediul administrativ al regiei si una dintre sectiile de reparatii foarte importanta cu urmatoarele ateliere – turnatoria,atelierul de prelucrari mecanice, forja, tamplaria, atelierul de bobinat cu laburatorul de incercat motoare, atelierul de compresoare, atelierul de piese de schimb. Practic aici se realizau peste 75% din piesele necesare intretinerii. O data cu aparitia popii sectia a fiost inchisa in proportie de 80%, o poarte a cladirilor fiind daramate. De aceasta locatie se zvoneste ca sunt foarte interesati fratii Cristescu. Vom vedea. Interesant este ca la fel ca in depou si la aceasta locatie a fost modernizata instalatia termica. Se pune intrebarea justa de ce o firma cu datorii imense face investitii la locatii pe care se pare ca le paraseste.

3    Str. Garii nr17

      Sectia LCCS (Linie Cale Contact Substatii) este o locatie abandonata din anul 2010, fara a exista inca nici o explicatie logica prezentata de popa, caruia ar trebui sa i se impute cel putin sumele platite de regie pentru o suprafata nefolosita de peste 40.000 mp . In perioada in care regia functiona normal la aceasta locatie se gaseau echipele care asigurau lucrarile de mentenanta ale:
1.      Liniei cale: echipa de lucrari, echipa de macaze, echipa de sudori
2.      Liniei de contact: echipele de interventie, echipa de macaze, echipa de lucrari
In cadrul locatiei functionau si atelierele pentru:

1.   Confectionarea pieselor de la linia contact
2.   Atelierul de confectionat macaze, limbi de macaz si aparate de linie cale
3.   Atelierul de intretinere a parcului auto al sectiei – 9 turnuri ale firului aerian, 5 basculante, 2 macarale de 18to, 2 incarcatoare frontale, 4 tractoare, 4 generatoare folosite la sudura liniei cale, o dubita
4.   Atelierul de curbat sina
5.   Atelierul de tamplarie
6.   Magazia sectiei
7.   Statia de carburant      
      Odata cu mutarea locatiei in depoul din Dambovita, in niste spatii improprii acestei activitati au disparut atelierele, deci practic a disparut activitatea de intretinere a liniei cale si liniei contact, singurele lucrari executate in acest moment in Timisoara fiin lucrarile accidentale.

4.    Calea Vidrighin nr.2

In cadrul sectiei autobuze a fost cedata o parcela de circa 5.000 mp. Cedarea acestei parcele nu afecteaza funcxtionarea sectiei, insa trebuie rezolvata de urgenta existenta celei de a doua iesiri in caz de urgenta. Cladirile din cadrul acestei sectii au un avansat grad de uzura necesitand o urgenta investitie. Datiorita zonei centarale a locatiei nu s-a dorit acest acest lucru existand cateva varianrte de cedare a terenului pentru realizarea unei Autogari particulare, discutii nefibnalizate inca. Trebuie avut in vedere ca in incinta acestei liocatii se gaseste sunstatia de redresare 7, nod deosebit de important in alimentarea cu energie electrica a retelei de transport in comun
       Poarta de intrare nr.2 -str. 1Decembrie 1918
 

5.    str. Renasterii
  popa care patroneaza o firma falimentara patroneaza si o echipa de fotbal pentru juniori - Electrica 1869
La aceasta locatie exita un minihotel, un teren de hanbal, un bazin de inot si doua terenuri de fotbal. Teoretic toate aceste activitati sunt inchise, dar popa mai organizeaza chefuri la minihotel iar terenurile de fotbal sunt folosite de politie, primarie, etc pentru destindere, costurile legate de intretinerea lor le gasiti in pretul biletului.                                                                                             Inca nu am informatii despre ce doreste sa faca popa cu aceste terenuri care practic nu pot fi pastrate de o firma cu datorii de peste 15.000.000 euro la fondul de stat. Cand voi primi informatii despre RECHINII care doresc aceste halci am sa va comunic.

Vom revenii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu