Scrisoare deschisa
Ce ar trebui verificat la RATT – Modul cum
s-au instrainat terenurile
In acest articol am sa
incerc sa fac o prezentare a tuturor terenurilor regiei instrainate sau
abandonate:
1. Take Ionescu 83 Fostul
depou de tramvaie. 
A fost cel mai vechi depou al orasului,
amplasat foarte binei in structura orasului. In perioada 2000-2005 toata linia
de tramvai si toate intrarile in depou au fost modernizate, dar popa fara a
tine cont de lucrarile efectuate si de banii investiti a inceput distrugerea
depoului.. In prima faza s-a cedat o portiune mica din depou pentru construirea
unei biserici.
Desi construirea acestei bisewrici la 300 m de cea din P-ta. Badea
Cartan nu-si avea nici un rost, ea nu ducea la inchiderea depoului. Din anul
2008 incep sa apara ilegalitatile popii si ale angajatiilor primariei. popa,
avand numai functia de director tehnic inainteaza in mod ilegal, fara avizul
dir. General si al consiliului de administratuie o scrisoare primariei prin
care “regia” cedeaza 1/3 din terenul depoului pentru a se putea construi o casa
parohiala si alte accesorii ale bisericii. piscullita, preia srisoarea si total
ilegal inainteaza CLTimisoara o propunere de hotarare pentru cedarea terenului.
Avand avizul juristilor primariei (nu stiu cum au verificat legalitatea
actelor) hotararea este votata si se propune cedarea terenului. Din acest
moment in depou nu mai exista locuri de parcare pentru tramvaie, deci depoul
devine inutilizabil.
Fara a aparea un panou prin care timisorenii sa fie informati de
viitorul obiectiv, de constructor(se pare ca un consilier local), de beneficiar
de termenul de finalizare, asa cum prevad instructiunile legale constructiile
continua.
Prin falsurile facute popa a distrus cel mai vechi depou de
tramvaie al Timisoarei. Ilegalitatile popii insa nu se opresc aici. In
periopada 2007 – 2010 la locatia din Take Ionescu 83 s-au realizat lucrari de
modernizare ale instalatiilor termice. In cadrul acestor lucrari s-a realizat
un punct termic modern si automatizat si au fost schimbate toate instalatiile
aferente sistemului de incalzire( conducte, corpuri de incalzit, etc). Veti
spune e normal sa se modernizeze sistemele de incalzire. Perfect adevarat, dar
nu se realizeaza un punct termic calculat pentru o anumita suprafata, nu se
schimba toate instalatiile iar apoi se daramana jumatate din cladirile din
depou, cucu instalatiile termice schimbate.
Cladirile
din partea dreapta a depoului au fost daramate in anul 2012. Ar fi interesant
de studiat de firmele acreditate, cum au fost amortizate lucrarile de
modernizare a instalatiilor termice, receptionate in anul 2010. Si cand te
candesti ca RAT Timisoara are o datorie de peste 15.000.000 euro la bugetul
statului. Cum verifica organele din primarie modul in care sunt cnsumati banii
publici in RATT ?
PS d-na Marza este in consiliul de administratie J
Take Ionescu 56 
La
aceasta locatie inainte de aparitia popii se gasea sediul administrativ al
regiei si una dintre sectiile de reparatii foarte importanta cu urmatoarele
ateliere – turnatoria,atelierul de prelucrari mecanice, forja, tamplaria,
atelierul de bobinat cu laburatorul de incercat motoare, atelierul de
compresoare, atelierul de piese de schimb. Practic aici se realizau peste 75%
din piesele necesare intretinerii. O data cu aparitia popii sectia a fiost
inchisa in proportie de 80%, o poarte a cladirilor fiind daramate. De aceasta
locatie se zvoneste ca sunt foarte interesati fratii Cristescu. Vom vedea.
Interesant este ca la fel ca in depou si la aceasta locatie a fost modernizata
instalatia termica. Se pune intrebarea justa de ce o firma cu datorii imense face
investitii la locatii pe care se pare ca le paraseste.
3 Str. Garii nr17
1. Liniei
cale: echipa de lucrari, echipa de macaze, echipa de sudori
2. Liniei
de contact: echipele de interventie, echipa de macaze, echipa de lucrari
In cadrul locatiei functionau
si atelierele pentru:
1. Confectionarea
pieselor de la linia contact
2. Atelierul
de confectionat macaze, limbi de macaz si aparate de linie cale
3. Atelierul
de intretinere a parcului auto al sectiei – 9 turnuri ale firului aerian, 5
basculante, 2 macarale de 18to, 2 incarcatoare frontale, 4 tractoare, 4
generatoare folosite la sudura liniei cale, o dubita
4. Atelierul
de curbat sina
5. Atelierul de tamplarie
6. Magazia sectiei
7. Statia de carburant
Odata cu mutarea locatiei in depoul din
Dambovita, in niste spatii improprii acestei activitati au disparut atelierele,
deci practic a disparut activitatea de intretinere a liniei cale si liniei
contact, singurele lucrari executate in acest moment in Timisoara fiin
lucrarile accidentale.
4.
Calea
Vidrighin nr.2
In
cadrul sectiei autobuze a fost cedata o parcela de circa 5.000 mp. Cedarea
acestei parcele nu afecteaza funcxtionarea sectiei, insa trebuie rezolvata de urgenta
existenta celei de a doua iesiri in caz de urgenta. Cladirile din cadrul
acestei sectii au un avansat grad de uzura necesitand o urgenta investitie.
Datiorita zonei centarale a locatiei nu s-a dorit acest acest lucru existand
cateva varianrte de cedare a terenului pentru realizarea unei Autogari
particulare, discutii nefibnalizate inca. Trebuie avut in vedere ca in incinta
acestei liocatii se gaseste sunstatia de redresare 7, nod deosebit de important
in alimentarea cu energie electrica a retelei de transport in comun
5. str. Renasterii
La
aceasta locatie exita un minihotel, un teren de hanbal, un bazin de inot si
doua terenuri de fotbal. Teoretic toate aceste activitati sunt inchise, dar
popa mai organizeaza chefuri la minihotel iar terenurile de fotbal sunt
folosite de politie, primarie, etc pentru destindere, costurile legate de
intretinerea lor le gasiti in pretul biletului.
Inca nu am informatii despre ce doreste sa faca popa cu aceste terenuri
care practic nu pot fi pastrate de o firma cu datorii de peste 15.000.000 euro
la fondul de stat. Cand voi primi informatii despre RECHINII care doresc aceste
halci am sa va comunic.
Vom
revenii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu