duminică, 8 septembrie 2013

Speranta moare ultima :)

In varianta ca in ianuarie 2014 popa isi incieie mandatul de menajer la RATT revenim, pentru ca inca mai speram ..... Mi-a soptit o pasarica Ca al nostru popa Pica… Cica ceasul ii cam bate Si-are zile numarate… Don Primar Cu Barba Nu-i A plecat cu toti ai lui Doar Cojoc-ari -a ramas Ca sa faca contul gras Insa nu-l poate sustine ca nu se simte prea bine Pis-culita-i un pic trist Dupa visul taranist Si se tot uita la ceas Ma intreb cit i-o ramas… Dar cum zice-o pasarea totul se va termina… Desi nimeni nu s-a cercetat nimic ... noi mai speram :) Umbla vorba prin Banat Ca Popa e suparat Cica pe asa caldura Cinta Buha-n batatura Si-i spune pe Unde Scurte Cum ca zileles Marunte Ca bastan pe la regie Fara Barba-n Primarie Sfintii s-au dezis de el Daca nu se rade chel Si nu-si imblaneste botul Din teren sa umfle potul Patrimoniul cica-i Nula ca sa dus pe Metro-poola societatea celor 3 -Oia,Lita si Ciuhei

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Un articol mediocru insotit de comentarii Bestiale :)

RATT a “spart” 4,1 milioane euro pentru un sistem care dă mai mult erori decât funcţionează Georgeta Stanici 03/08/2013. Transportul în comun din Timișoara este un adevărat sac fără fund care are nevoie constant de finanțări din partea municipalității. Ideea primarului Nicolae Robu de a subvenționa integral activitatea regiei vine după ce s-a dovedit că o investiție de acum patru ani, în valoare de peste 4 milioane de euro la RATT, care ar fi trebuit să aducă profit regiei, este total inutilă, ba mai mult, generează pierderi. Timișorenii care urcă în tramvaie de cele mai multe ori nu pot valida biletele, deoarece aparatele sunt stricate. ”Într-o săptămână circul mai mult de jumătate din timp gratis, deoarece validatoarele de bilete nu funcționează”, explică Georgeta Ardeleanu. Pesemne sunt vandalizate, susțin reprezentanții RATT care mai adaugă faptul că ”imediat ce descoperim unele care nu funcționează ele sunt înlocuite de pe traseu. De la începutul anului au fost 37 înlocuite cu defecțiuni, dintre care 26 la tramvaie”, transmite Silvia Oprea, angajată la Biroul de Relații publice al RATT. Regia de transport are 85 autobuze, 50 troleibuze și 92 tramvaie. Afișaj de milioane de euro, degeaba De luni bune timișorenii s-au învățat să nu mai ia în seamă afișajul electronic care ar trebui să indice sosirea tramvaielor. Sunt zone apropiate centrului orașului unde informațiile sunt ireale. ”Ajung în stație, panoul de afișaj indică faptul că tramvaiul vine în 3 minute, iar când trec acestea cifrele se schimbă brusc și aflu că mai am de așteptat un sfert de oră sau 20 de minute. De obicei plec pe jos sau iau taxi dacă mă grăbesc. Supriza e că dacă rămân, e posibil ca tramvaiul să ajungă mai repede de 15 minute în stație. În concluzie – nu mai știu ce să înțeleg. Știu doar că acest sistem trebuia să ne fie util celor ce umblăm cu mijloacele de transport în comun, ca să știm exact când avem tramvai sau autobus”, a povestit Mihai Soare. Cei de la RATT au explicații. ”Toate cele 73 de panouri de informare sunt funcționale. Dispeceratul le are sub observație tot timpul și imediat ce se vede că ceva nu funcționează e trimisă o pe teren sau remediază din butoane. Noi încercăm tot timpul să avem aceste panouri în stare de funcționare. Ca la orice sistem, din când în când mai dăm reset, și atunci apar anumite semne”, mai spune Silvia Oprea. În cartierul Iosefin de exemplu, de două săptămâni panoul care indică sosirea tramvaiului pe linia 2 arată, deja de două săptămâni, obsesiv, că acesta va ajunge în stație la ora ”17,24”. La finele lui 2008, în timpul administraţiei Ciuhandu, se implementează un set de ”măsuri complexe” de modernizare a transportului public al regiei locale. ”Sistemul Integrat pentru Eficientizarea Încasărilor şi a Cheltuielilor la Regia Autonomă de Transport Timişoara” a fost un proiect în valoare de 4,123 milioane de euro fără TVA, finanţat de la bugetul local. S-au cheltuit peste 4 milioane de euro pentru a face regia mai eficientă prin Sistemul Automat de Taxare (Skayo) şi Sistemul de Monitorizare a Vehiculelor (SVM) RATT, incluzând 300 de vehicule, adică peste 85% din parcul circulant al regiei. ”Beneficiile sunt în prima etapă creşterea gradului de confort prin utilizarea cardului de călătorie, respectarea unui program strict al sosirilor şi informarea călătorilor în timp real cu date din trafic, vehicule şi orare de sosiri în staţii” – se arăta, la momentul respectiv, în prezentarea proiectului. În loc de bilete timșorenii urmau să folosească bilete și carduri electromagnetice și mai ales urmau să știe exact ora la care tramvaiul sau autobuzul vor ajunge în stații, informațiile urmând să fie transmise pe cele 73 de panouri electronice din stații. Datorii istorice plătie de guvern În realitate, în fix acești ani de ”eficientizare” a călătoriei cu transportul în comun, RATT a înregistrat datorii de 67 de milioane de lei. Care au fost acoperite în iarna anului trecut de edilul Timișoarei cu bani alocați de guvernul USL. Nici după plata datoriilor sistemul nu a devenit eficient peste noapte. Dacă acum primăria subvenționează RATT lunar cu câte 3,5 milioane de lei de la bugetul local, ceea ce însemană că acopră 65% din cheltuielile de exploatare ale regiei, pe viitor primarul vrea să suporte integral cheltuielile regiei și așa ineficientă. Deși directivele naționale și europene subliniază că, pentru a proteja mediul și pentru a reduce aglomerația în trafic orășenii trebuie să revină la utilizarea în masă a transportului în comun, în Timișoara număru celor care folosesc tramvaiele, autobuzele și troleibuzele RATT aproape că s-au înjumătățit comparative cu anii *90, conform statisticilor Agenției pentru Protecția Mediului Timiș. 6 răspunsuri la RATT a “spart” 4,1 milioane euro pentru un sistem care dă mai mult erori decât funcţionează 1. alin 03/08/2013 at 11:50 AM Cum sa nu ajunga RATT in colaps cind este condusa de mafia lui Goia si a aghitantilor Jura Radulescu Nicola etc Cine ii verifica la ce tunuri trag ei prin regie E foarte bine ca sunt vegheati de catre Culita care le acopera nerusinarile Cine verifica cum a construit popa Goia vila ce a facuto din banii RATT ,la fel a terminat casa si marele culita si DOMNUL ciorditor tehnic Nicola (director).Cine verifica cum muncitorii in loc sa lucreze pentru RATT lucreaza la biserica lui GOIA din curtea depoului de tramvaie Muncitorii isi musca buza si rabda ca de nu se trezesc restructurati prin Masura lui Goia CINE NU CIORDESTE PENTRU EL E IMPOTRIVA LUI Cine verifica cum folosesc mafioti din clica lui Goia masinile de servici iar amaritii de soferii platesc depasiri de carburant Unde este plecat Nicola in concediu si cu ce masina Domnul primar a promis multe dar tot Goia a ramas cel ce afunda RATT intro gaura tot mai adinca Dar acum tac si tac caci daca nu Stana Cristina imi da un avertisment ca am trecut cu viteza peste macaz,sau poate circul cu distanta Cit mai costa o angajare domnule Goia si doamna cristina ca de restructurat se stie cum faceti listele mirsave A-ti dat afara o gramada de muncitori si ati angajat inzecit fara ca sa stie domnul primar Cred ca corabia Ratt pluteste in deriva iar daca primarul nu il schimba pe goia acesta va fi groparul RATT Reply 2. John 03/08/2013 at 12:19 PM Lasa ca-l pune Robu pe Nasleu director si atunci sigur vindem RATT la fier vechi Reply 3. alin 03/08/2013 at 2:50 PM Jony cred ca nasleu nu a furat nimic din RATT pe cind papa goia a falimentat regia .Tu cred ca esti unul dintre carausii lui Esti jalnic domnule Reply 4. Dupa gratii,cu hotii ! 03/08/2013 at 11:42 PM Reprezentanţii Poliţiei Timiş au anunţat vineri că în urma activităţilor de cercetare penală desfăşurate de ofiţerii Serviciului de Investigare a Fraudelor, cu avizul Parchetului de pe lângă Judecătoria Timişoara, au fost finalizate cercetările pentru săvârşirea infracţiunilor de uz de fals, fals în declaraţii şi abuz în serviciu contra intereselor persoanelor faţă de directorul general al Regiei Autonome de Transport Timişoara, Ioan Goia, şi încă două angajate, C.L. Vasilica, consilier juridic, şi S. L. Cristina, sef serviciu resurse umane, care au vizat şi au semnat documentele. Reply 5. Jos MAFIA ! 03/08/2013 at 11:44 PM Din aceasta funcţie, G. Ioan, sprijinit de C.L. Vasilica, consilier juridic, şi S. L. Cristina, sef serviciu resurse umane, care au vizat şi au semnat documentele, au concediat abuziv 14 persoane pe diferite motive neîntemeiate. Cei concediaţi i-au acţionat în judecată pe suspecţi, instanţa de judecată obligându-i pe învinuiţi să-i reîncadreze plătindu-le sume de bani ce au totalizat un cuantum de 625.610 lei, suma cu care a fost prejudiciată instituţia sus-menţionată”, au mai precizat oficialii Poliţiei Timiş. Cercetările au fost finalizate, iar dosarul a fost înaintat Parchetului cu propunerea de trimitere în judecată a directorului RATT şi ale celorlalte două angajate. Reply 6. Goia,Goia!!! 03/08/2013 at 11:47 PM Potrivit contractului de munca, Ioan Goia are un salariu de 5.100 de lei brut lunar, la care se adauga doua sporuri: unul de 25% din salariu pentru vechime si altul, tot de 25%, pentru conducere. La acestea se adauga o posibila prima anuala de 12 salarii brute. Asta in cazul in care consilierii locali decid sa i-o acorde.

marți, 3 septembrie 2013

Andrei Plesu: La varf avem niste mitocani si parveniti

Scriitorul Andrei Plesu prezinta o radiografie acida a calitatilor umane si profesionale ale celor care conduc Romania. "Submediocri", "toape potentate", "mitocani" si "parveniti", sunt caracterizarile lui Plesu la adresa liderilor romani, intr-un inrterviu pentru Adevarul. "Romania se caracterizeaza la ora asta prin invazia personajelor de mana a treia si a patra. Sunt oameni care in mod normal nu ar fi ajuns niciodata in posturile si in posturile in care se afla. Sunt oameni care vorbesc prost romaneste, care au o cultura submediocra, care au un tip de comportament grosolan, care au o insuficienta de toapa potentata, sigura pe virtutile proprii si asta se intampla si in Guvern, si in Parlament si peste tot. Si in institutiile publice este o scadere de nivel a prezentei umane, e o scadere de nivel a inzestrarilor, a ispravilor, e plin in jurul nostru de oameni, tot spun asta, care nu au dovedit niciodata ca stiu sa faca ceva, in afara de o clampaneala vesela la televiziune", a spus Plesu intr-un interviu acordat pentru Adevarul. Scriitorul avertizeaza ca acest tip de indivizi vor determina "intoxicarea" intregii societati romanesti. "E un fel gresit de a intelege si gluma, si umorul. Gluma cade la nivel de glumita, dialogul cade la nivel de imbranceala, argumentatia cade la nivel de injuratura, totul este subgradat. Prin urmare, nu cred ca vom scapa pana nu se vor schimba aceste modele. Cata vreme noi avem pe scena publica, la varf, oameni care vorbesc si se poarta ca niste mitocani sau ca niste parveniti, pe modelul folcloric al scroafei urcate in copac, noi nu putem spera o schimbare de paradigma. O sa ne uitam la astia pana o sa ne intoxicam", a completat Andrei Plesu. Scriitorul a avut aprecieri la fel de sugestive si la adresa presedintelui Senatului, Crin Antonescu, si a premierul Victor Ponta. "Toata lumea admite ca este un bun orator. Asta am auzit ca se numeste in limbajul de azi 'Are cuvintele la el'. Pe vremea mea se spunea ca are papagal. Da, asta este o inzestrare care, insa, este foarte usor de rasturnat in demagogie si vorbarie goala", spune Plesu despre Crin Antonescu. "Domnul prim-ministru are ceva dansant in care ceea ce conteaza este sa iasa el mot din diverse imprejurari. O glumita, o eschiva, o mica scuipatura, asta pe fondul unei grave carente etice. Nu e normal ca un om care a fost dovedit ca a fost plagiator, sa treaca asa de usor peste lucrul asta", a fost caracterizat si Victor Ponta.

AMINTIRI DESPRE TRANSPORTUL PUBLIC URBAN

Timişoara deţine o reţea dezvoltată de linii de transport în comun, dispunând de trasee care deservesc toate cartierele oraşi. În oraş transportul în comun se intersectează cu circulaţia grea, centura ocolitoare nefiind finalizată, ceea ce produce deseori aglomerări de trafic pe porţiuni foarte încărcate şi staţionări pe trasee,precum si degradari ale tramei stradale. Transportul electric este majoritar,majoritatea liniilor de transport în comun fac legătura între cartierele Timişoarei şi centrul oraşului. Nu există cartiere sau zone de locuinţe fără acces la reţeaua de transport public a municipiului, distanţa maximă de acces fiind de aproximativ 1 km. În anii 2000-2008 a fost derulat unul dintre cele mai ambiţioase proiecte de modernizare a liniei de tramvai din istoria Timişoarei. „Modernizarea infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în municipiul Timişoara” fiind cea mai importantă lucrare realizată în ultimii ani de către R.A.T.T, cu sprijinul Consiliului Local al Municipiului Timişoara. În paralel cu execuţia lucrărilor la linia cale, lucrări cofinanţate din fonduri BEI, s-au executat lucrări de modernizare a întregii trame stradale. Toate lucrarile de modernizare a retelelor subterane, afectate de modernizarea liniei de tramvai au fost executate cu fonduri ale acestei lucrari. Astfel, infrastructura reţelei de linii de tramvai a fost modernizată, la standarde europene, în proporţie de peste 50% din totalul liniilor de tramvai. In cadrul acestei lucrari s-a folosit pentru prima dată în România sistemul de prindere şi suspensie a şinei cu canalul cu sistem elastic continuu (ISOLast), conceput de firma germană ORTEC GmbH. Altă noutate tehnică este dala de beton armat amplasată de o parte şi de alta a canalului tehnic sub fiecare cale de rulare care a fost dimensionată pe mediul elastic în varianta de platformă proprie (tramvai + intervenţii) şi zona de intersecţii şi linii de tramvai în carosabil (tramvai + autovehicule). Rosturile dalei au fost colmatate cu mastic bituminos. Linia de contact s-a realizat in variabta sistemului „catenar longitudinal compensat” cu fir de cupru secţiune TFF 100. Lucrarea realizata in perioada 2000- 2008 s-a realizat pe 39,91 km linie cale tramvai simpla . Un lucru important care trebuie mentionat si de care reprezentantii primariei ar trebui sa tina cont este ca singura contributie a popii la aceasta lucrare a fost dea da afara intreg personalul care a urmarit realizarea lucrari, personal deosebit de bine pregatit si care timp de 8 ani a invatat ce inseamna se realizazi o lucrare de modernizare a liniei cale la standarde Europene. Binentele ca pentru popa acest lucru nu a avut nici o importanta