sâmbătă, 7 septembrie 2013

Un articol mediocru insotit de comentarii Bestiale :)

RATT a “spart” 4,1 milioane euro pentru un sistem care dă mai mult erori decât funcţionează Georgeta Stanici 03/08/2013. Transportul în comun din Timișoara este un adevărat sac fără fund care are nevoie constant de finanțări din partea municipalității. Ideea primarului Nicolae Robu de a subvenționa integral activitatea regiei vine după ce s-a dovedit că o investiție de acum patru ani, în valoare de peste 4 milioane de euro la RATT, care ar fi trebuit să aducă profit regiei, este total inutilă, ba mai mult, generează pierderi. Timișorenii care urcă în tramvaie de cele mai multe ori nu pot valida biletele, deoarece aparatele sunt stricate. ”Într-o săptămână circul mai mult de jumătate din timp gratis, deoarece validatoarele de bilete nu funcționează”, explică Georgeta Ardeleanu. Pesemne sunt vandalizate, susțin reprezentanții RATT care mai adaugă faptul că ”imediat ce descoperim unele care nu funcționează ele sunt înlocuite de pe traseu. De la începutul anului au fost 37 înlocuite cu defecțiuni, dintre care 26 la tramvaie”, transmite Silvia Oprea, angajată la Biroul de Relații publice al RATT. Regia de transport are 85 autobuze, 50 troleibuze și 92 tramvaie. Afișaj de milioane de euro, degeaba De luni bune timișorenii s-au învățat să nu mai ia în seamă afișajul electronic care ar trebui să indice sosirea tramvaielor. Sunt zone apropiate centrului orașului unde informațiile sunt ireale. ”Ajung în stație, panoul de afișaj indică faptul că tramvaiul vine în 3 minute, iar când trec acestea cifrele se schimbă brusc și aflu că mai am de așteptat un sfert de oră sau 20 de minute. De obicei plec pe jos sau iau taxi dacă mă grăbesc. Supriza e că dacă rămân, e posibil ca tramvaiul să ajungă mai repede de 15 minute în stație. În concluzie – nu mai știu ce să înțeleg. Știu doar că acest sistem trebuia să ne fie util celor ce umblăm cu mijloacele de transport în comun, ca să știm exact când avem tramvai sau autobus”, a povestit Mihai Soare. Cei de la RATT au explicații. ”Toate cele 73 de panouri de informare sunt funcționale. Dispeceratul le are sub observație tot timpul și imediat ce se vede că ceva nu funcționează e trimisă o pe teren sau remediază din butoane. Noi încercăm tot timpul să avem aceste panouri în stare de funcționare. Ca la orice sistem, din când în când mai dăm reset, și atunci apar anumite semne”, mai spune Silvia Oprea. În cartierul Iosefin de exemplu, de două săptămâni panoul care indică sosirea tramvaiului pe linia 2 arată, deja de două săptămâni, obsesiv, că acesta va ajunge în stație la ora ”17,24”. La finele lui 2008, în timpul administraţiei Ciuhandu, se implementează un set de ”măsuri complexe” de modernizare a transportului public al regiei locale. ”Sistemul Integrat pentru Eficientizarea Încasărilor şi a Cheltuielilor la Regia Autonomă de Transport Timişoara” a fost un proiect în valoare de 4,123 milioane de euro fără TVA, finanţat de la bugetul local. S-au cheltuit peste 4 milioane de euro pentru a face regia mai eficientă prin Sistemul Automat de Taxare (Skayo) şi Sistemul de Monitorizare a Vehiculelor (SVM) RATT, incluzând 300 de vehicule, adică peste 85% din parcul circulant al regiei. ”Beneficiile sunt în prima etapă creşterea gradului de confort prin utilizarea cardului de călătorie, respectarea unui program strict al sosirilor şi informarea călătorilor în timp real cu date din trafic, vehicule şi orare de sosiri în staţii” – se arăta, la momentul respectiv, în prezentarea proiectului. În loc de bilete timșorenii urmau să folosească bilete și carduri electromagnetice și mai ales urmau să știe exact ora la care tramvaiul sau autobuzul vor ajunge în stații, informațiile urmând să fie transmise pe cele 73 de panouri electronice din stații. Datorii istorice plătie de guvern În realitate, în fix acești ani de ”eficientizare” a călătoriei cu transportul în comun, RATT a înregistrat datorii de 67 de milioane de lei. Care au fost acoperite în iarna anului trecut de edilul Timișoarei cu bani alocați de guvernul USL. Nici după plata datoriilor sistemul nu a devenit eficient peste noapte. Dacă acum primăria subvenționează RATT lunar cu câte 3,5 milioane de lei de la bugetul local, ceea ce însemană că acopră 65% din cheltuielile de exploatare ale regiei, pe viitor primarul vrea să suporte integral cheltuielile regiei și așa ineficientă. Deși directivele naționale și europene subliniază că, pentru a proteja mediul și pentru a reduce aglomerația în trafic orășenii trebuie să revină la utilizarea în masă a transportului în comun, în Timișoara număru celor care folosesc tramvaiele, autobuzele și troleibuzele RATT aproape că s-au înjumătățit comparative cu anii *90, conform statisticilor Agenției pentru Protecția Mediului Timiș. 6 răspunsuri la RATT a “spart” 4,1 milioane euro pentru un sistem care dă mai mult erori decât funcţionează 1. alin 03/08/2013 at 11:50 AM Cum sa nu ajunga RATT in colaps cind este condusa de mafia lui Goia si a aghitantilor Jura Radulescu Nicola etc Cine ii verifica la ce tunuri trag ei prin regie E foarte bine ca sunt vegheati de catre Culita care le acopera nerusinarile Cine verifica cum a construit popa Goia vila ce a facuto din banii RATT ,la fel a terminat casa si marele culita si DOMNUL ciorditor tehnic Nicola (director).Cine verifica cum muncitorii in loc sa lucreze pentru RATT lucreaza la biserica lui GOIA din curtea depoului de tramvaie Muncitorii isi musca buza si rabda ca de nu se trezesc restructurati prin Masura lui Goia CINE NU CIORDESTE PENTRU EL E IMPOTRIVA LUI Cine verifica cum folosesc mafioti din clica lui Goia masinile de servici iar amaritii de soferii platesc depasiri de carburant Unde este plecat Nicola in concediu si cu ce masina Domnul primar a promis multe dar tot Goia a ramas cel ce afunda RATT intro gaura tot mai adinca Dar acum tac si tac caci daca nu Stana Cristina imi da un avertisment ca am trecut cu viteza peste macaz,sau poate circul cu distanta Cit mai costa o angajare domnule Goia si doamna cristina ca de restructurat se stie cum faceti listele mirsave A-ti dat afara o gramada de muncitori si ati angajat inzecit fara ca sa stie domnul primar Cred ca corabia Ratt pluteste in deriva iar daca primarul nu il schimba pe goia acesta va fi groparul RATT Reply 2. John 03/08/2013 at 12:19 PM Lasa ca-l pune Robu pe Nasleu director si atunci sigur vindem RATT la fier vechi Reply 3. alin 03/08/2013 at 2:50 PM Jony cred ca nasleu nu a furat nimic din RATT pe cind papa goia a falimentat regia .Tu cred ca esti unul dintre carausii lui Esti jalnic domnule Reply 4. Dupa gratii,cu hotii ! 03/08/2013 at 11:42 PM Reprezentanţii Poliţiei Timiş au anunţat vineri că în urma activităţilor de cercetare penală desfăşurate de ofiţerii Serviciului de Investigare a Fraudelor, cu avizul Parchetului de pe lângă Judecătoria Timişoara, au fost finalizate cercetările pentru săvârşirea infracţiunilor de uz de fals, fals în declaraţii şi abuz în serviciu contra intereselor persoanelor faţă de directorul general al Regiei Autonome de Transport Timişoara, Ioan Goia, şi încă două angajate, C.L. Vasilica, consilier juridic, şi S. L. Cristina, sef serviciu resurse umane, care au vizat şi au semnat documentele. Reply 5. Jos MAFIA ! 03/08/2013 at 11:44 PM Din aceasta funcţie, G. Ioan, sprijinit de C.L. Vasilica, consilier juridic, şi S. L. Cristina, sef serviciu resurse umane, care au vizat şi au semnat documentele, au concediat abuziv 14 persoane pe diferite motive neîntemeiate. Cei concediaţi i-au acţionat în judecată pe suspecţi, instanţa de judecată obligându-i pe învinuiţi să-i reîncadreze plătindu-le sume de bani ce au totalizat un cuantum de 625.610 lei, suma cu care a fost prejudiciată instituţia sus-menţionată”, au mai precizat oficialii Poliţiei Timiş. Cercetările au fost finalizate, iar dosarul a fost înaintat Parchetului cu propunerea de trimitere în judecată a directorului RATT şi ale celorlalte două angajate. Reply 6. Goia,Goia!!! 03/08/2013 at 11:47 PM Potrivit contractului de munca, Ioan Goia are un salariu de 5.100 de lei brut lunar, la care se adauga doua sporuri: unul de 25% din salariu pentru vechime si altul, tot de 25%, pentru conducere. La acestea se adauga o posibila prima anuala de 12 salarii brute. Asta in cazul in care consilierii locali decid sa i-o acorde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu