luni, 28 noiembrie 2011
In loc de colinde...
Stiri de ultima ora, Afacerea Skoda prejudiciu de peste 4 mil de euro!!! dosar inaintat catre DNA.
Se pare ca in urma unei analize facute de persoane competente la solicitarea politiei Timisoara s-a constatat ca grupul infractional care a actionat in achizitionarea de troleibuze a prejudiciat statul roman cu aproximativ 4 milioane de euro.Vom reveni cu amanunte.
In presa inca nimic....sau nu stiu sau nu vor sa spuna...
Despre acest caz s-a relatat pe acest blog , chiar primul articol:
Don primar RASPUNDETI TIMISORENILOR
A cazut in cap cand la
numit dir general pe don parinte goia
Pana in anul 2020 Primaria Timisoara va plati
la BEI
(Banca Europeana de Investitii) sumele acordate pentru
modernizarea a 40
Km linie cale.
Suma primita de la BEI a fost de 40.000.000 euro.
Avand in vedere valoarea mare a imprumutului
suntem absolute convinsi ca primaria urmareste
modul in care se exploateaza
aceasta investitie.
Avand
in vedere cele mai elementare criterii de urmarire am solicita primariei
sa
puna la dispozitia timisorenilor, prin niste rapoarte semestriale urmatoarele date:
Programul de mentenanta a liniilor de tramvai, unde RATT va trebui sa prezinte :
-Km de linie cale – esalonati pe luni - la care
s-a facut polizarea, in vederea prevenirii
-Km de linie linie cale – esalonati pe luni - la
care a fost curatit canalul sinei, in vederea
prevenirii aparitiei uzurii
ondulatorii.
-Km de linie cale – esalonati pe luni – la care
s-a refacut masticul bituminous
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte
situatia mentenantei efectuata la linia cale este MULTIMEA VIDA, datorita
desfintarii acestei echipe
– canalul linie nu a fost curatat din momentul investitiei, aceasta fiind o
cauza principal a aparitiei uzurii ondulatorii
– canalele de captare a apei pluvial din linia cale sunt pline de mizerie.
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte
situatia mentenantei efectuata la linia cale este MULTIMEA VIDA, datorita
desfintarii acestei echipe
– canalul linie nu a fost curatat din momentul investitiei, aceasta fiind o
cauza principal a aparitiei uzurii ondulatorii
– canalele de captare a apei pluvial din linia cale sunt pline de mizerie.
Progrmul de mentenanta a intersectiilor si
macazelor mecanice si auto,are, unde RATT
va trebui sa prezintea:
Programul de revizie si mentenanta – lunar - la
macazele automate (in acest moment nu mai
functioneaza nici un macaz automat)
la care sa fie specificat clar programul de revizie al
instalatiilor electrice,
al instalatiilor de comanda, al sistemelor mecanice, al sistemelor de
semnalizare optic. In acest moment se pune intrebarea cine se face vinovat de
nefunctionarea nici unui macaz electric in municipiul Timisoara.
Cu regret va
informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia
mentenantei efectuata la macazele automate e este MULTIMEA VIDA,
datorita desfintarii acestei echipe
datorita desfintarii acestei echipe
Programul de revizie si mentenanta –lunar – la
macazele mecanice la care sa
fie specificat clar programul de curatire al
macazelor, programul de revizie si
reparative al intalatiilor mecanice.
reparative al intalatiilor mecanice.
Aceste
macaze inca mai functioneaza, dar nu se stie cat timp. Cu regret va informez ca
datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia mentenantei efectuata
la macazele
mecanice este MULTIMEA VIDA, datorita desfintarii acestei echipe
Programul de revizie si mentenanta al
intersectiilor la care sa fie specificat :
Programul de revizie si reparative a limbilor
macazelor, unde datorita desfintarii echipei de
intretinere si mentenanta nu sa
mai facut nimic Vezi pozele 15,16,19,20
unde se vad limbi
de macaz uzate
de macaz uzate
Programul de incarcare a intersectiilor unde
datorita uzurilor avansate pot aparea deraieri.
Vezi poza 17. Acest tip de
lucrare a fost efectuat la intersectia Maria
Prograul de mentenanta a retelei de contact,
unde RATT va trebui sa
prezintea:
Km de fir aerian la care s-a facut revizia
lunara
Nr de intersectii tramvai troleibuz la care s-a
facut revizia lunara.
Data la care s-a facut compensarea greutatilor
pentru reglarea intinderii firului aerian
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia
mentenantei efectuata la linia contact este MULTIMEA VIDA, datorita redicerii
numerice a acestei echipe, sub numarul necesar pentru efectuarea mentenantei si
intretinerii conform regulamentelor existente in vigoare
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia
mentenantei efectuata la linia contact este MULTIMEA VIDA, datorita redicerii
numerice a acestei echipe, sub numarul necesar pentru efectuarea mentenantei si
intretinerii conform regulamentelor existente in vigoare
Programul de mentenanta al cablurilor electrice,
unde RATT va trebui sa
prezintea:
Km de caluri la care s-a facur revizia lunara
Cablurile reparate ca urmare a defectiunilor
tehnice aparute
La acest capitol taratoarea pe care o tot mentionam nu are ce prezenta deoarece
echipa de cabluri a fost desfintata ca urmare a gandirii marete pe care o are nevertebrata
La acest capitol taratoarea pe care o tot mentionam nu are ce prezenta deoarece
echipa de cabluri a fost desfintata ca urmare a gandirii marete pe care o are nevertebrata
Chiar
nu ne pasa de distrugerea unei investitii de 40.000.000 euro si cine
vor fi
persoanele trase la raspundere pentru acest lucru.
duminică, 27 noiembrie 2011
Haosul din Transportul Local sau De ce tace primarul
Prin anii 70 si conducatori firmei au ajuns la concluzia
ca in Timisoara, datorita numarului mare de calatori, era absolut obligatoriu sa existe doua depouri
situate diametral opus unul fata de celalalt. Astfel s-a infintat depoul nr:2 in
Dambovita.
Existenta a
cel putin 2 depouri prezinta unele avantaje:
-
Iesirea
si retragerea din circulatie a tramvaielor se face mult mai usor La iesire si
la retragere alomeratia va fi cel putin
pe jumatate J
-
Tramvaiele
intra si ies din circulatie fara sa apara consumuri suplimentare de energie
electrica.
-
Retragerea
se face in doua directii diferite astfel incat la orele de retragere in depou
tramvaiele pot acoperi o zona mare a orasului, tramvaiele se retrag in doua
directii. Acum la retragerea de la Gara de Nord tramvaiele se duc numai in
Dambovita astfel inacat central si Fabricul sunt abandonate. Probabil ca cineva
cu functie importanta s-a gandit ca trebuie sprijinita si activitatea de taxi J
-
Este
mult mai usoar efectuarea verificarilor zilnice. In acest moment, conform gandirii de
nevertebrata a lui don parinte nu mai este necesara efectuarea reviziei
zilnice deci a disparut activitatea reviziei zilnice a parcului circulant. Calatorilor le recomandam sa-si faca cat
mai urent o asigurare de accidente.
-
Introducerea
in circulatie a unor trenuri se poate face fara consum sporit de energie
electrica.
Dupa desfintarea depoului din Take Ionescu 83 realizare mareata a
triumviratului din poza
s-a lansat idea FALSA ca regia are
doua puncte de plecare distincte si opuse: unul in Dambovita si celalalt in
Calea Vidrighin nr.2 (fosta Cal. Buziasului)
Stimate parinte MINCINOS – incalci
cele zece porunci – chiar trebuie sa-ti spunem ca unul e depou de tramvaie si
troleibuze, iar celalalt este depou de autobuze?
Sa vedem cum arata depoul din Dambovita in care la ora actuala e un haos total
(ca in IAD don parinte):
1.
Sectia tramvaie: depoul a
fost creat pentru un parc de 70 tramvaie, actualmente in depou fiind peste 120
de vagoane. Rezultatul DEBANDADA
La acest numar de
tramvaie practic gararea lasa de dorit, iar intretinerea nu se poate face fapti
la toate vagoanele. Doamne fereste de un
incendiu in depou – ai auzit popa?
In poza urmatoare am sa va prezint starea
traverselor din depou:
Dupa cum
se vede traversele sunt distruse, putrezite, intreg depoul solicita o reparatie
capitala in regim de urgenta, iar don parinte vrea sa aduca aici tramvaie noi J
2.
Sectia troleibuze: cu spatiul restrans la 70% din fosta
suprafata. Vom vedea ce va fi deoarece din acest an mentenata producatorilor se
opreste, s-a terminat garantia. Cu cine va face don parinte mentenanta ramane
un mister deoarece personal de mentenanta nu mai exista, a fost concediat.
Probabil se va incheia un contract cu Producatorul, dar acesta va fi pe foarte multi euro. PRIMARIA AUDE?
3.
Sectia LCCS – o HYMERA ceva ce exista numai cu
numele, deoarece la numarul de personal muncitor existent MENTENANTA NU MAI POATE FI FACUTA.
-
Ce veti face cu mentenanta? (un lucru care nu va prea intereseaza)
-
Anajati firme pentru efectuarea
acestor lucrari?Priviti aici cum isi face datoria "firma de curatenie"
Ca e asa imaginile vorbesc de la sine, priviti:
Abonați-vă la:
Postări (Atom)