luni, 28 noiembrie 2011

In loc de colinde...

Ne pare rau ca punem astfel de filmari insa sint atit de dese incit fiecare dintre dvs ati fost agresati intr-un fel sau altul de grupurile de aurolaci. Nu e normal ca intr-un mijloc de transport dintr-o tara europeana boschetarii sa faca legea si sa dea exemplu copiilor.Urit!

Stiri de ultima ora, Afacerea Skoda prejudiciu de peste 4 mil de euro!!! dosar inaintat catre DNA.

Se pare ca in urma unei analize facute de persoane competente la solicitarea politiei Timisoara s-a constatat ca grupul infractional care a actionat in achizitionarea de troleibuze a prejudiciat statul roman cu aproximativ 4 milioane de euro.Vom reveni cu amanunte.
In presa inca nimic....sau nu stiu sau nu vor sa spuna...
Despre acest caz s-a relatat pe acest blog , chiar primul articol:

Don primar RASPUNDETI TIMISORENILOR


Don primar RASPUNDETI TIMISORENILOR

 A cazut in cap cand la numit dir general pe don parinte goia



Pana in anul 2020 Primaria Timisoara va plati la BEI 
(Banca Europeana de Investitii) sumele acordate pentru 
modernizarea a 40 Km linie cale. 
Suma primita de la BEI a fost de 40.000.000 euro.
Avand in vedere valoarea mare a imprumutului 
suntem absolute convinsi ca primaria urmareste 
modul in care se exploateaza aceasta investitie.
Avand in vedere cele mai elementare criterii de urmarire am solicita primariei
sa puna la dispozitia timisorenilor, prin niste rapoarte semestriale urmatoarele date:

Programul de mentenanta a liniilor de tramvai, unde RATT va trebui sa prezinte :
-Km de linie cale – esalonati pe luni - la care s-a facut polizarea, in vederea prevenirii 
aparitiei uzurii ondulatorii.

-Km de linie linie cale – esalonati pe luni - la care a fost curatit canalul sinei, in vederea 
prevenirii aparitiei uzurii ondulatorii.
-Km de linie cale – esalonati pe luni – la care s-a refacut masticul bituminous
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte
situatia mentenantei efectuata la linia cale este MULTIMEA VIDA, datorita
desfintarii acestei echipe
 – canalul linie nu a fost curatat din momentul investitiei, aceasta fiind o
cauza principal a aparitiei uzurii ondulatorii

 – canalele de captare a apei pluvial din linia cale sunt pline de mizerie.


Progrmul de mentenanta a intersectiilor si macazelor mecanice si auto,are, unde RATT 
va trebui sa prezintea:
Programul de revizie si mentenanta – lunar - la macazele automate (in acest moment nu mai 
functioneaza nici un macaz automat) la care sa fie specificat clar programul de revizie al 
instalatiilor electrice, al instalatiilor de comanda, al sistemelor mecanice, al sistemelor de 
semnalizare optic. In acest moment se pune intrebarea cine se face vinovat de 
nefunctionarea nici unui macaz electric in municipiul Timisoara. 
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia 
mentenantei efectuata la macazele automate e este MULTIMEA VIDA,
datorita desfintarii acestei echipe

Programul de revizie si mentenanta –lunar – la macazele mecanice la care sa
 fie specificat clar programul de curatire al macazelor, programul de revizie si
reparative al intalatiilor mecanice.
  Aceste macaze inca mai functioneaza, dar nu se stie cat timp. Cu regret va informez ca 
datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia mentenantei efectuata la macazele 
mecanice este MULTIMEA VIDA, datorita desfintarii acestei echipe
Programul de revizie si mentenanta al intersectiilor la care sa fie specificat :
Programul de revizie si reparative a limbilor macazelor, unde datorita desfintarii echipei de 
intretinere si mentenanta nu sa mai facut nimic  Vezi pozele 15,16,19,20 unde se vad limbi
de macaz uzate
Programul de incarcare a intersectiilor unde datorita uzurilor avansate pot aparea deraieri. 
Vezi poza 17. Acest tip de lucrare a fost efectuat la intersectia Maria


Prograul de mentenanta a retelei de contact, unde RATT va trebui sa prezintea:

Km de fir aerian la care s-a facut revizia lunara
Nr de intersectii tramvai troleibuz la care s-a facut revizia lunara.
Data la care s-a facut compensarea greutatilor pentru reglarea intinderii firului aerian
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia
mentenantei efectuata la linia contact este MULTIMEA VIDA, datorita redicerii
numerice a acestei echipe, sub numarul necesar pentru efectuarea mentenantei si
intretinerii conform regulamentelor existente in vigoare

Programul de mentenanta al cablurilor electrice, unde RATT va trebui sa prezintea:
Km de caluri la care s-a facur revizia lunara
Cablurile reparate ca urmare a defectiunilor tehnice aparute
La acest capitol taratoarea pe care o tot mentionam nu are ce prezenta deoarece
echipa de cabluri a fost desfintata ca urmare a gandirii marete pe care o are nevertebrata


Chiar nu ne pasa de distrugerea unei investitii de 40.000.000 euro si cine 
vor fi persoanele trase la raspundere pentru acest lucru.

duminică, 27 noiembrie 2011

Haosul din Transportul Local sau De ce tace primarul


             Prin anii  70 si conducatori firmei au ajuns la concluzia ca in Timisoara, datorita numarului mare de calatori,  era absolut obligatoriu sa existe doua depouri situate diametral opus unul fata de celalalt. Astfel s-a infintat depoul nr:2 in Dambovita.
Existenta a cel putin 2 depouri prezinta unele avantaje:
-         Iesirea si retragerea din circulatie a tramvaielor se face mult mai usor La iesire si la retragere alomeratia va fi  cel putin pe jumatate J
-         Tramvaiele intra si ies din circulatie fara sa apara consumuri suplimentare de energie electrica.
-         Retragerea se face in doua directii diferite astfel incat la orele de retragere in depou tramvaiele pot acoperi o zona mare a orasului, tramvaiele se retrag in doua directii. Acum la retragerea de la Gara de Nord tramvaiele se duc numai in Dambovita astfel inacat central si Fabricul sunt abandonate. Probabil ca cineva cu functie importanta s-a gandit ca trebuie sprijinita si activitatea de taxi J
-         Este mult mai usoar efectuarea verificarilor zilnice.  In acest moment, conform gandirii de nevertebrata a lui don parinte   nu mai este necesara efectuarea reviziei zilnice  deci  a disparut activitatea reviziei  zilnice a parcului circulant. Calatorilor le recomandam sa-si faca cat mai urent o asigurare de accidente.
-        Introducerea in circulatie a unor trenuri se poate face fara consum sporit de energie electrica.
Dupa desfintarea depoului din Take Ionescu 83 realizare mareata a triumviratului din poza

 
s-a lansat idea  FALSA ca regia are doua puncte de plecare distincte si opuse: unul in Dambovita si celalalt in Calea Vidrighin nr.2 (fosta Cal. Buziasului)
Stimate parinte MINCINOS – incalci cele zece porunci – chiar trebuie sa-ti spunem ca unul e depou de tramvaie si troleibuze, iar celalalt este depou de autobuze?
Sa vedem cum arata depoul din Dambovita in care la ora actuala e un haos total (ca in IAD don parinte):
1.     Sectia tramvaie: depoul a fost creat pentru un parc de 70 tramvaie, actualmente in depou fiind peste 120 de vagoane. Rezultatul DEBANDADA

La acest numar de tramvaie practic gararea lasa de dorit, iar intretinerea nu se poate face fapti la toate vagoanele. Doamne fereste de un incendiu in depou – ai auzit popa?



In poza urmatoare am sa va prezint starea traverselor din depou:



Dupa cum se vede traversele sunt distruse, putrezite, intreg depoul solicita o reparatie capitala in regim de urgenta, iar don parinte vrea sa aduca aici tramvaie noi J

2.     Sectia troleibuze: cu spatiul restrans la 70% din fosta suprafata. Vom vedea ce va fi deoarece din acest an mentenata producatorilor se opreste, s-a terminat garantia. Cu cine va face don parinte mentenanta ramane un mister deoarece personal de mentenanta nu mai exista, a fost concediat. Probabil se va incheia un contract cu Producatorul, dar acesta va fi pe foarte multi euro. PRIMARIA AUDE?

3.     Sectia LCCS – o HYMERA ceva ce exista numai cu numele, deoarece la numarul de personal muncitor existent MENTENANTA NU MAI POATE FI FACUTA.
       Domnule primar ati aprobat concedierea muncitorilor. 
-         Ce veti face cu mentenanta? (un lucru care nu va prea intereseaza)
-         Anajati firme pentru efectuarea acestor lucrari?Priviti aici cum isi face datoria "firma de curatenie"

-         Nu mai conteaza costurile?
-         Cat timp  veti continua sa va mai bateti joc de locuitorii acestui oras?




    Ca  e asa imaginile vorbesc de la sine, priviti:



4.     Sectia autobuze: apre si aceasta sectie deoarece celebrele tancuri (autobuzele articulate)nu mai pot fi garate 

Atit se va alege de RATT daca mai ramine aceasta conducere, urme de potcoave ...