duminică, 27 noiembrie 2011

Haosul din Transportul Local sau De ce tace primarul


             Prin anii  70 si conducatori firmei au ajuns la concluzia ca in Timisoara, datorita numarului mare de calatori,  era absolut obligatoriu sa existe doua depouri situate diametral opus unul fata de celalalt. Astfel s-a infintat depoul nr:2 in Dambovita.
Existenta a cel putin 2 depouri prezinta unele avantaje:
-         Iesirea si retragerea din circulatie a tramvaielor se face mult mai usor La iesire si la retragere alomeratia va fi  cel putin pe jumatate J
-         Tramvaiele intra si ies din circulatie fara sa apara consumuri suplimentare de energie electrica.
-         Retragerea se face in doua directii diferite astfel incat la orele de retragere in depou tramvaiele pot acoperi o zona mare a orasului, tramvaiele se retrag in doua directii. Acum la retragerea de la Gara de Nord tramvaiele se duc numai in Dambovita astfel inacat central si Fabricul sunt abandonate. Probabil ca cineva cu functie importanta s-a gandit ca trebuie sprijinita si activitatea de taxi J
-         Este mult mai usoar efectuarea verificarilor zilnice.  In acest moment, conform gandirii de nevertebrata a lui don parinte   nu mai este necesara efectuarea reviziei zilnice  deci  a disparut activitatea reviziei  zilnice a parcului circulant. Calatorilor le recomandam sa-si faca cat mai urent o asigurare de accidente.
-        Introducerea in circulatie a unor trenuri se poate face fara consum sporit de energie electrica.
Dupa desfintarea depoului din Take Ionescu 83 realizare mareata a triumviratului din poza

 
s-a lansat idea  FALSA ca regia are doua puncte de plecare distincte si opuse: unul in Dambovita si celalalt in Calea Vidrighin nr.2 (fosta Cal. Buziasului)
Stimate parinte MINCINOS – incalci cele zece porunci – chiar trebuie sa-ti spunem ca unul e depou de tramvaie si troleibuze, iar celalalt este depou de autobuze?
Sa vedem cum arata depoul din Dambovita in care la ora actuala e un haos total (ca in IAD don parinte):
1.     Sectia tramvaie: depoul a fost creat pentru un parc de 70 tramvaie, actualmente in depou fiind peste 120 de vagoane. Rezultatul DEBANDADA

La acest numar de tramvaie practic gararea lasa de dorit, iar intretinerea nu se poate face fapti la toate vagoanele. Doamne fereste de un incendiu in depou – ai auzit popa?



In poza urmatoare am sa va prezint starea traverselor din depou:



Dupa cum se vede traversele sunt distruse, putrezite, intreg depoul solicita o reparatie capitala in regim de urgenta, iar don parinte vrea sa aduca aici tramvaie noi J

2.     Sectia troleibuze: cu spatiul restrans la 70% din fosta suprafata. Vom vedea ce va fi deoarece din acest an mentenata producatorilor se opreste, s-a terminat garantia. Cu cine va face don parinte mentenanta ramane un mister deoarece personal de mentenanta nu mai exista, a fost concediat. Probabil se va incheia un contract cu Producatorul, dar acesta va fi pe foarte multi euro. PRIMARIA AUDE?

3.     Sectia LCCS – o HYMERA ceva ce exista numai cu numele, deoarece la numarul de personal muncitor existent MENTENANTA NU MAI POATE FI FACUTA.
       Domnule primar ati aprobat concedierea muncitorilor. 
-         Ce veti face cu mentenanta? (un lucru care nu va prea intereseaza)
-         Anajati firme pentru efectuarea acestor lucrari?Priviti aici cum isi face datoria "firma de curatenie"

-         Nu mai conteaza costurile?
-         Cat timp  veti continua sa va mai bateti joc de locuitorii acestui oras?




    Ca  e asa imaginile vorbesc de la sine, priviti:



4.     Sectia autobuze: apre si aceasta sectie deoarece celebrele tancuri (autobuzele articulate)nu mai pot fi garate 

Atit se va alege de RATT daca mai ramine aceasta conducere, urme de potcoave ...  

3 comentarii:

  1. Foarte adevarat acest articol, de fapt tot blogul este o analiza atenta a dezastrului din aceasta regie.Dupa cum vad eu Goia e un fel de portarel care stringe dijma pentru partid ,acel partid care la inscaunat.Insa partidul nu mai exista si nici nu mai e crestin si democrat , ca in poezie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e in toate tramvaiele, frig, jeg, boschetari cu pungi de lac de nu poti respira.Si e plin de boschetari si tigani , spune-ti tot adevarul ,pozatii si pe aia nu doar tramvaie goale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa donam regiei atunci cind cumparam bilete si o sticla de diluant ,ca daca nu isi curata rahaturile de pe pereti cel putin sa isi dea foc sefii incompetenti numiti toti pe criterii politice. Stim ca politicienii sint niste boi dar ar trebui sa se abtina de la a conduce regii de interes municipal.Mizeria e si mai mare decit se vede in acest articol!

    RăspundețiȘtergere