A cazut in cap cand la
numit dir general pe don parinte goia
Pana in anul 2020 Primaria Timisoara va plati
la BEI
(Banca Europeana de Investitii) sumele acordate pentru
modernizarea a 40
Km linie cale.
Suma primita de la BEI a fost de 40.000.000 euro.
Avand in vedere valoarea mare a imprumutului
suntem absolute convinsi ca primaria urmareste
modul in care se exploateaza
aceasta investitie.
Avand
in vedere cele mai elementare criterii de urmarire am solicita primariei
sa
puna la dispozitia timisorenilor, prin niste rapoarte semestriale urmatoarele date:
Programul de mentenanta a liniilor de tramvai, unde RATT va trebui sa prezinte :
-Km de linie cale – esalonati pe luni - la care
s-a facut polizarea, in vederea prevenirii
-Km de linie linie cale – esalonati pe luni - la
care a fost curatit canalul sinei, in vederea
prevenirii aparitiei uzurii
ondulatorii.
-Km de linie cale – esalonati pe luni – la care
s-a refacut masticul bituminous
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte
situatia mentenantei efectuata la linia cale este MULTIMEA VIDA, datorita
desfintarii acestei echipe
– canalul linie nu a fost curatat din momentul investitiei, aceasta fiind o
cauza principal a aparitiei uzurii ondulatorii
– canalele de captare a apei pluvial din linia cale sunt pline de mizerie.
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte
situatia mentenantei efectuata la linia cale este MULTIMEA VIDA, datorita
desfintarii acestei echipe
– canalul linie nu a fost curatat din momentul investitiei, aceasta fiind o
cauza principal a aparitiei uzurii ondulatorii
– canalele de captare a apei pluvial din linia cale sunt pline de mizerie.
Progrmul de mentenanta a intersectiilor si
macazelor mecanice si auto,are, unde RATT
va trebui sa prezintea:
Programul de revizie si mentenanta – lunar - la
macazele automate (in acest moment nu mai
functioneaza nici un macaz automat)
la care sa fie specificat clar programul de revizie al
instalatiilor electrice,
al instalatiilor de comanda, al sistemelor mecanice, al sistemelor de
semnalizare optic. In acest moment se pune intrebarea cine se face vinovat de
nefunctionarea nici unui macaz electric in municipiul Timisoara.
Cu regret va
informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia
mentenantei efectuata la macazele automate e este MULTIMEA VIDA,
datorita desfintarii acestei echipe
datorita desfintarii acestei echipe
Programul de revizie si mentenanta –lunar – la
macazele mecanice la care sa
fie specificat clar programul de curatire al
macazelor, programul de revizie si
reparative al intalatiilor mecanice.
reparative al intalatiilor mecanice.
Aceste
macaze inca mai functioneaza, dar nu se stie cat timp. Cu regret va informez ca
datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia mentenantei efectuata
la macazele
mecanice este MULTIMEA VIDA, datorita desfintarii acestei echipe
Programul de revizie si mentenanta al
intersectiilor la care sa fie specificat :
Programul de revizie si reparative a limbilor
macazelor, unde datorita desfintarii echipei de
intretinere si mentenanta nu sa
mai facut nimic Vezi pozele 15,16,19,20
unde se vad limbi
de macaz uzate
de macaz uzate
Programul de incarcare a intersectiilor unde
datorita uzurilor avansate pot aparea deraieri.
Vezi poza 17. Acest tip de
lucrare a fost efectuat la intersectia Maria
Prograul de mentenanta a retelei de contact,
unde RATT va trebui sa
prezintea:
Km de fir aerian la care s-a facut revizia
lunara
Nr de intersectii tramvai troleibuz la care s-a
facut revizia lunara.
Data la care s-a facut compensarea greutatilor
pentru reglarea intinderii firului aerian
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia
mentenantei efectuata la linia contact este MULTIMEA VIDA, datorita redicerii
numerice a acestei echipe, sub numarul necesar pentru efectuarea mentenantei si
intretinerii conform regulamentelor existente in vigoare
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia
mentenantei efectuata la linia contact este MULTIMEA VIDA, datorita redicerii
numerice a acestei echipe, sub numarul necesar pentru efectuarea mentenantei si
intretinerii conform regulamentelor existente in vigoare
Programul de mentenanta al cablurilor electrice,
unde RATT va trebui sa
prezintea:
Km de caluri la care s-a facur revizia lunara
Cablurile reparate ca urmare a defectiunilor
tehnice aparute
La acest capitol taratoarea pe care o tot mentionam nu are ce prezenta deoarece
echipa de cabluri a fost desfintata ca urmare a gandirii marete pe care o are nevertebrata
La acest capitol taratoarea pe care o tot mentionam nu are ce prezenta deoarece
echipa de cabluri a fost desfintata ca urmare a gandirii marete pe care o are nevertebrata
Chiar
nu ne pasa de distrugerea unei investitii de 40.000.000 euro si cine
vor fi
persoanele trase la raspundere pentru acest lucru.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu