E scolit, dar… agramat
Cu o limba de un stat.
Fu selectionat atent
De don Gigi cel potent
Are si un rezultat
RATT-ul
l-a falimentat.
Sa continuam analiza
operei de trei parale – Programul
de reorganizare si restructurare, care nu are nimic in comun cu opera lui
Bertolt Brecht ci mai degraba cu operele dadaiste ale lui Tristan Tzara
Analiza
cheltuielilor si a veniturilor
In acest capitol se face o prezentare pompoasa teoretica
fara nici cea mai mica referinta la RATT. Se
bate apa in piua.
don parinte
|
Colectivul de redactie
|
Standardele
de cheltuieli stabilite pe baza tehnologiei de fabricatie care asigura
obtinerea produselor sau serviciilor la parametrii proiectati
|
O analiza pertinenta:
Tehnologia de a transporta calatorii intr-un picior, iar caldura in cupeu sa fie asigurata de caldura emanata de calatori |
Nivelul
scazut de cheltuieli inregistrate in ramura de activitate respective
|
Aici
am ramas blocat. Sa pricep ca ar fi:
|
Costuri
care asigura un profit net annual echivalent dobanzii capitalului propriu
|
Teoria
e minunata, dar practica lipseste cu desavarsire.
|
Sa
trecem la “masurile de reducere a cheltuielior. In
acest capitor sunt masuri generale
fara putinta de a masura rezultatele. Vorba lui Nea Iancu “e
admirabil, e sublim, putem zice, dar lipseşte cu desăvârşire”.
Reducerea consumurilor de energie electrica
la tramvaie si troleibuze, inclusive in depouri, precum si in atelierele de
piese de schimb si de intretinere prin urmatoarele masuri tehnico economice
|
A uitat complect de substatiile de
transformare redresare, cabluri electrice de alimentare si intoarcere, firul
aerian, sina de tramvai. Tot sistemul contribuie la transportul energiei
electrice catre mijlocul de transport. don parinte dati afara energeticul e
un pampalau dar nici dumneavoastra nu cunoasteri regia.
|
In
continuare se propune o maniera de conducere economicoasa a mijloacelor de
transport electrice, fapt pentru care se propune o instruire speciala a
coducatorilor de vehicole si apoi o monitorizare sustinuta a rezultatelor
obtinute in practica
|
De 20 de ani cunosc aceasta masura, De mai
bine de 3 ani de cand e sefut don parinte goia nu a facut nimic si nu se va
face nici un rezultat.
BLA, BLA, BLA
|
In
continuare se propune o contorizare a consumurilor de energie electrica la
iesirea din substatii si monitorizarea efectelor obtinute
|
O tampenie cu rezultate zero. Substatiile
de redresare pentru intraga echipa de conducere este un teren VIRGIN. Cum
poti sa le ceri unor papuasi sa vorbeasca despre teoria relativitatii.
|
Reducerea consumului de combustibil la
autobuzele destinate transportului in comun prin urmatoarele masuri tehnico
economice
|
Prima actiune ar fi trebuit sa nu
achizitioneze autobuze energofage.( dar si-a bagat dracu coada cu comisioanele alea...)
Vezi autobuzele articulate cu un consum de peste 75 l/100km
Comisionul bate aceste cerinte J
|
O
maniera de conducere economicoasa
pentru care se propune o instruire speciala a coducatorilor de
vehicole si apoi o monitorizare sustinuta a rezultatelor obtinute in practica
|
Teoria e buna dar practica ne omoara.
Rezultate zero
A se analiza consumurile la masinile de la
primarie, politia locala si alti sefi si sefuti.
Pai el nu e capabil sa instruiasca "conducerea preventiva" vezi accidentul din piata Iosefin |
Reducerea
altor cheltuieli materiale in special a celor aferente atelierelor de piese de
schimb, servicii si intretinere, intr-o prima etapa pana la externalizarea
acestor activitati, printr-o mai buna evudenta si urmarire a consumurilor de
utilitati mai complete a capacitatii de productie disponibile
|
Cu
regret constat ca don parinte goia ne cosidera idioti.
-
Externalizarea
activitatilor duce la cresterea costurilor nu la scaderea lor. CUM SE FACE
don parinte goia ca dumneavoastra prin externalizare faceti ECONOMII? Pentru el aceste economii sunt un
rahat, dar… prin semnarea unor contracte se pot percepe comisioane…..( iar isi baga dracu coada...)
-
Aceasta propunere
este o tampenie deoarece atelierele de intretinere si piese de schimb au fost
desfintate sau sunt in curs de desfintare
Rezultatele incep sa se vada, calatorim din
ce in ce mai bine . E frig in tramvaie, iar versetele satanice cu litere fecaloide sint pe peretrii interiori la toate tramvaiele...
|
Va rog sa ma scuzati dar intrerup aici deoarece senzatia
de greata provocata de acest material este imensa.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu