luni, 7 noiembrie 2011

Analiza operei de trei parale Bis! e lunga al dracului opera asta...

 
E scolit, dar… agramat                                                                                                  
Cu o limba de un stat.                                                                                                    
Fu selectionat atent                                                                                                  
De don Gigi cel potent                                                                                                 
 Are si un rezultat                                                                                                     
RATT-ul l-a falimentat.         

Sa continuam analiza  operei de trei parale – Programul de reorganizare si restructurare, care nu are nimic in comun cu opera lui Bertolt Brecht ci mai degraba cu operele dadaiste ale lui Tristan Tzara

Analiza cheltuielilor si a veniturilor          
In acest capitol se face o prezentare pompoasa teoretica fara nici cea mai mica referinta la RATT. Se bate apa in piua.

don parinte
Colectivul de redactie
Standardele de cheltuieli stabilite pe baza tehnologiei de fabricatie care asigura obtinerea produselor sau serviciilor la parametrii proiectati
O analiza pertinenta:
Tehnologia de a transporta calatorii intr-un picior, iar caldura in cupeu sa fie asigurata de caldura emanata de calatori
Nivelul scazut de cheltuieli inregistrate in ramura de activitate respective
Aici am ramas blocat. Sa pricep ca  ar fi:
  • nu mai facem intretinere, 
  • nu mai facem revizii,
  • nu mai intervenim pentru intimpinarea unor eventuale avari.
  • In sprit biblic aplicam  dictonul “cum da Domnul”
Costuri care asigura un profit net annual echivalent dobanzii capitalului propriu
Teoria e minunata, dar practica lipseste cu desavarsire.

Sa trecem la “masurile de reducere a cheltuielior. In acest capitor sunt masuri generale fara putinta de a masura rezultatele. Vorba lui Nea Iancu “e admirabil, e sublim, putem zice, dar lipseşte cu desăvârşire”.
Reducerea consumurilor de energie electrica la tramvaie si troleibuze, inclusive in depouri, precum si in atelierele de piese de schimb si de intretinere prin urmatoarele masuri tehnico economice
A uitat complect de substatiile de transformare redresare, cabluri electrice de alimentare si intoarcere, firul aerian, sina de tramvai. Tot sistemul contribuie la transportul energiei electrice catre mijlocul de transport. don parinte dati afara energeticul e un pampalau dar nici dumneavoastra nu cunoasteri regia.
In continuare se propune o maniera de conducere economicoasa a mijloacelor de transport electrice, fapt pentru care se propune o instruire speciala a coducatorilor de vehicole si apoi o monitorizare sustinuta a rezultatelor obtinute in practica
De 20 de ani cunosc aceasta masura, De mai bine de 3 ani de cand e sefut don parinte goia nu a facut nimic si nu se va face nici un rezultat.
BLA, BLA, BLA
In continuare se propune o contorizare a consumurilor de energie electrica la iesirea din substatii si monitorizarea efectelor obtinute
O tampenie cu rezultate zero. Substatiile de redresare pentru intraga echipa de conducere este un teren VIRGIN. Cum poti sa le ceri unor papuasi sa vorbeasca despre teoria relativitatii.  
Reducerea consumului de combustibil la autobuzele destinate transportului in comun prin urmatoarele masuri tehnico economice
Prima actiune ar fi trebuit sa nu achizitioneze autobuze energofage.( dar si-a bagat dracu coada cu comisioanele alea...)
Vezi autobuzele articulate cu un consum de peste 75 l/100km
Comisionul bate aceste cerinte J
O maniera de conducere economicoasa  pentru care se propune o instruire speciala a coducatorilor de vehicole si apoi o monitorizare sustinuta a rezultatelor obtinute in practica
Teoria e buna dar practica ne omoara.
Rezultate zero
A se analiza consumurile la masinile de la primarie, politia locala si alti sefi si sefuti.
Pai el nu e capabil sa instruiasca "conducerea preventiva" vezi accidentul din piata Iosefin
Reducerea altor cheltuieli materiale in special a celor aferente atelierelor de piese de schimb, servicii si intretinere, intr-o prima etapa pana la externalizarea acestor activitati, printr-o mai buna evudenta si urmarire a consumurilor de utilitati mai complete a capacitatii de productie disponibile
Cu regret constat ca don parinte goia ne cosidera idioti.
-       Externalizarea activitatilor duce la cresterea costurilor nu la scaderea lor. CUM SE FACE don parinte goia ca dumneavoastra prin externalizare faceti  ECONOMII? Pentru el aceste economii sunt un rahat, dar… prin semnarea unor contracte se pot percepe comisioane…..( iar isi baga dracu coada...)
-       Aceasta propunere este o tampenie deoarece atelierele de intretinere si piese de schimb au fost desfintate sau sunt in curs de desfintare
Rezultatele incep sa se vada, calatorim din ce in ce mai bine . E frig in tramvaie, iar versetele satanice cu litere fecaloide sint pe peretrii interiori la toate tramvaiele...
           
Va rog sa ma scuzati dar intrerup aici deoarece senzatia de greata provocata de acest material este imensa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu