miercuri, 2 noiembrie 2011

Comparative in oglinda,Popa! nu e frumos sa minti!

                           
"La colt sta Nelu, zis Rinjitu
 Face gargara cu sodou

 E plin de fire rosii

 Si-inca miroase a depou"

Pornind o minima analiza programului de reorganizare si restructurare a regiei putem constata urmatoarele imbecilitati:
  1. Cel mai spectaculoasa fraza o reprezinta „ cea mai mare parte a cheltuielilor o reprezinta cheltuielile cu personalul...”. Fraza asta se pune pe tapet ori de cate ori se discuta pierderile din cadrul regiei. Persoanele „competente” o inghit ca pe niste hapuri miraculoase fara a gandi (in cazul in care organul gandirii exista si nu se afla in pantaloni...).
  2.   Nimeni nu pune problema salarilor bosilor, nimeni nu analizeaza pierderile care apar datorita neintretineri parcului circulant, a desfintarii unui depou, a lipsei de intretinere la substatiile de redresare-transformare, nimeni nu-si pune intrebarea de ce se cedeaza terenuri, etc. Din pacate toti hotarasc reduceri de personal fara a exista nici cea mai mica analiza a oportunitatii acestor reduceri.
Insa inainte, sa va intristam inainte de toate sa incepem cu un cintecel, asa ca la gradinita .
Multumim pe aceasta cale conducerii RATT cel putin  avem muzica!!! ce daca e frig in tramvaie !


versuri  by Go ,popa de la depou, toate drepturile rezervate .

Facem o analiza ale celor afirmate de RATT:

RATT – puncte tari
Parere celor care editeaza blogul
Traditie si profesionalism
 traditie, profesionalism?
Se face disponibilizand angajati capabili  si cu experienta. In locul lor angajam pe nepotul.... sau fiul se poate si iubita.....
Resurse umane majoritar competente
Vezi mai sus ( Si apoi competente la ce???) Goita vezi Dex-ul si daca nu cauta pe Goagle sa vezi ce inseamna termenul competent, adica asa ca tine??? aia numesti tu competent??? un fel de popa Batman?
Apropo aia de cinta si ciordesc sint de la resurse umane???si string astfel fonduri pentru acoperirea datoriei???
Infrastructura de tramvai in curs de modernizare
 DA! si incepem modernizarea cu DESFINTAREA liniei 3! FELICITARI!!! E urit sa minti ,parinte! Urit! Urit! 
Cuvinte  care trezesc frisoane lui don parinte Goia.
A desfintat colectivul care s-a ocupat cu aceasta activitate. Nici nu se gandeste sa continue modernizarea, sau poate in alta dimensiune ezoterica..
Parc modern de autobuze si troleibuze
Da, pana cand vor iesi din garantie. RATT nu poate face mentenanta si intretinerea. Apoi or fi ele moderne la noi dar vechi la altii si extrem de energofage,vezi consumul la un autobuz...
Program de investitii important sustinut de Primaria mun Timisoara
Vax. CEA MAI MARE MINCIUNA. Programul de investitii 0, pe pamint dar poate imens in alta dimensiune , pe lumea cealalta, Si da singura investitie e vopsirea de copite de cai in statiile de tramvai...Adica in curind veti merge cu calul si modernizari la pastile calului...
Deschiderea conducerii pentru modernizare si eficientizare
VAX J J J. Masurile care se vad imediat:grafice proaste, mizeria din mijloacele de transport, aglomeratia sporita ca urmare a scaderii numarului de unitati in circulatie, degradarea liniei cale etc
Managment activ orientat pe obiective prioritare si dezvoltare
VAX J J J: degradarea parcului de tramvaie a substatiilor de redresare, a liniei cale datorat lipsei intretinerii prin disponibilizari cretine.Pictarea de copite de cai in statii... de cai morti ca si investitiile...
Increderea managementului din RATT ca este posibilsa fie demarate si incheiate cu succes programe  de eficientizare si modernizare a activitatii
VAX J J J
Se pare ca don parinte Goia ne considera idioti.
Incepind cu Halloween se vor introduce cai morti si vagoane de lemn , nepoluante
 

Disponibilitate cu privire la dezvoltarea viitoare a transportului public de persoane în corelare cu apariţia Aglomerării Urbane Timişoara (conform studiului realizat de către Direcţia de Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;


Un studiu de doi bani.
Au fost aruncate pe fereastra zeci de mii de euro.
Chisculita habar nu are ce inseamna transportul in comun. Insa rezultatele se vad, stam mai mult in statii acum iarna, in tranvaie e mai frig ca afara iar boschetarii tin concerte aproape in fiecare vagon.Bine ca aceste concerte sint gratis.
Relaţii bune de colaborare, active şi profesioniste, cu Primăria Municipiului Timişoara şi alte organizaţii implicate în modernizarea şi organizarea corespunzătoare a transportului public de persoane.
A se vedea minunatele relatii cu ENEL.
Alte organizatii: Institutul cailor morti si copitelor desenate. Institutul boschetarilor cintareti din Garad de Nord.  Vom veni cu completari...
Există un sistem modern de urmărire şi monitorizarea circulaţiei mijloacelor de transport

Sistemul modern e SUBLIM insa NU functioneaza...datorita reactorului de la CERN timpul se curbeaza si 2 minute se transforma in 10.
Primul studiu reusit de calatorie in timp...  Imbecilitatea existenta in acest moment din regie face ca acest sistem sa fie folosit mai putin de 5%.
Puteti experimenta intoarceri in timp,datele de pe panouri va transporta in trecut sau in viitor , timpul chiar ingheata aici ,copitele de pe asfalt prind viata ... si intr-o mie de ani deveniti "oras neuropean".
Sistemul de informare a călătorilor în staţiilor şi în mijloacele de transport în curs de implementare;

In acest moment peste 25% din panouri nu functioneaza.
Don parinte Goia a luat problema in mana: a adus schimbari in contract, schimbari care isi arata roadele.
Informarea se face in versuri pe muzica de Guta-de -Maimuta cu sprijinul manglitorilor din piata 700.

Există un sistem de tiketing modern prin care să se poată urmări numărul de călători transportaţi care este implementat

BLA, BLA, BLA
Biletul electronic este exagerat de scump, nu s-a introdus sistemul de taxare la timp (ora) cu posibilkitatea ca facant o singura taxare sa poti schimba 2-3 mijloace de transport. Investitie de milioane de euro
rezultat 0.

RATT – slabe
Parere celor care editeaza blogul
RATT are datorii importante
Si cresc si cresc.Dar aici iara si-a bagat Necuratu coada ! Da el e de vina! RATT a fost pe profit , vedeti graficul din postul anterior , iar el Necuratu a plecat cu banii in cazinou si la "saint Tropez" adica "sfintu Tropez" sa duca mesajul de prietenie al popei...Bogumil e de vina! 
grad redus de incasare a creantelor provenite din subventiile acordate
Minunata colaborare cu primaria
acces dificil la credite deoarece RATT nu are cu ce garanta (mijloacele fixe de tip clădiri şi terenuri sunt proprietate publică)
Inca e o regie nu o firma particulara .
Imprumuturi? Se pare ca nu au auzit de fonduri europene.
lipsa unei baze de date relaţionale, respectiv a unui sistem informatic integrat (de tip ERP- Enterprise Ressource Planning) aduce mari dificultăţi şi prejudicii întregului sistem financiar- contabil şi de comercializare
APA DE PLOAIE .
Persoanele competente care pot vorbi despre aceasta problema au fost trimise de don parinte Goia sa se ocupe de vanzarea biletelor.
sistem financiar- contabil şi de comercializare a ajuns sub nivelul mari,dar e pe PROFIT! si ce e ERP-ul acela , un fel de iarba pentru cai??? sau Planning familial ?un fel de prezervativ pentru investitii?
Utilizarea incompletă a capacităţilor şi tehnologia învechită determină cheltuieli ridicate şi în final pierderi la secţiile piese de schimb, întreţinere şi reparaţii;
Unde sunt programele de investitii si cum se face activitatea de intretinere si reparatie in regie. Prin disponibilizarile facute intretinerea si reparatiile sunt activitati disparute in cadrul regiei. Actuali sefi ar trebui trimisi dupa grati pentru sabotaj
Starea mijloacelor de transport

tramvaiele aduse din Germania au fost fabricate în perioada 1965-1970, prezintă un grad mare de uzură fizică şi morală şi un număr de mare de tipuri, 5 tipuri, care necesită o varietate mare de piese de schimb ;

DENATURAREA ADEVARULUI
Tramvaiele aduse din Germania au fost toate functionale si modernizate.
Nemtii la 5 ani le fac un fel de RK. Din pacate la noi  intretinerea=0, acizitionare de pieselor de schimb=0. Acestea sunt cauzele care le-au adus in starea actuala
In Germania aceste modele mai functioneaza in paralel cu noile tipuri
Probleme de organizare generală:

necesitatea unei strategii cu privire la dezvoltarea viitoare a transportului în comun în corelare cu apariţia Aglomerării Urbane Timişoara

In capul actialilor conducatori ai regiei e un vid total cu privire la o viitoare dezvoltare a transportului in comun.
Idem in capetele ILUMINATE din primarie
organigrama are multe nivele ierarhice, fapt ce face, ca uneori, departamentele să fie rupte unele de altele iar colaborarea şi comunicarea se fac cu dificultate;

Cine dracu a facut organigrama.(scuipa in sin!)
Necuratul a patruns in don parinte Goia?si la sodomizat...numai asa se explica ... asa a creat organigrama printre bahaituri si icnete, iar la fiecare icnet sa sculat un nivel ierarhic...
se întâmpină greutăţi în selectarea şi formarea de personal competent pentru activitatea de transport public

Persoanele competente au fost disponibilizate. Cainele Domnului (vezi articolele anterioare) a trebuit sa actioneze. A facut propria curatenie in regie. Dar ii propun sa recruteze din cintaretii din tramvaie.
personal nemulţumit/nemotivat datorita salariilor mici

Don parinte goia are in jur de 18.000 lei salariu/luna. Intradevar e nemultumit. El rabda ca un martir in lupta cu "pacatul"...
informatizarea este slabă, se mai lucrează cu tot felul de registre şi evidenţe scrise cu mâna

Aceasta este cauza principala.DAr cu ERP-U, CU ERP-U ala de Planning familial cum ramine???
Contorizarea consumurilor:

nu există un sistem de contorizare pe centre cost (consum) a energiei electrice, carburanţilor şi utilităţilor

Don parinte nu a dorit acest sistem,merge pe incredere! Cine nu doneaza il ajutam, de nu vrea il obligam!!!
Textul il are “centre de cost” dar sensul idei de contorizare a utilitatilor este pentru acest limbric 0.
Pe aceasta tema a pierdut cateva procese.
Si apoi de ce sa contorizam???!!! in natura nimic nu se pierde totul se transforma .Nu conteaza buzunarul in care intra "necuratul"...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu