joi, 17 noiembrie 2011

Cum distrugem si ce este bun!




Pana in anul 2020 Primaria Timisoara va plati la BEI (Banca Europeana de Investitii) 
sumele acordate 
pentru modernizarea a 40 Km linie cale. Suma primita de la BEI a fost de 40.000.000 euro.
Avand in vedere valoarea mare a imprumutului suntem absolute convinsi ca primaria 
urmareste modul in care se exploateaza aceasta investitie
.

Avand in vedere cele mai elementare criteria de urmarire am solicita primariei sa puna la dispozitia 
timisorenilor, prin niste rapoarte semestriale urmatoarele date:

Programul de mentenanta a liniilor de tramvai, unde RATT va trebui sa prezinte :
Km de linie cale – esalonati pe luni - la care s-a facut polizarea, in vederea prevenirii aparitiei
uzurii ondulatorii.
Km de linie linie cale – esalonati pe luni - la care a fost curatit canalul sinei, in vederea prevenirii
aparitiei uzurii ondulatorii
.

Km de linie cale – esalonati pe luni – la care s-a refacut masticul bituminous

Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia mentenantei
efectuata la linia cale este MULTIMEA VIDA, datorita desfintarii acestei echipe
 – canalul linie nu a fost curatat din momentul investitiei, aceasta fiind o cauza principal a 
 aparitiei uzuriiondulatorii
 – canalele de captare a apei pluvial din linia cale sunt pline de mizerie.

Progrmul de mentenanta a intersectiilor si macazelor mecanice si auto,are, unde RATT
 va trebui sa prezinte:
Programul de revizie si mentenanta – lunar - la macazele automate (in acest moment nu mai
functioneaza nici un macaz automat)
 la care sa fie specificat clar programul de revizie al instalatiilor electrice, 
al instalatiilor de comanda, al sistemelor mecanice, al sistemelor de semnalizare optic. 
In acest moment se pune intrebarea cine se face vinovat de nefunctionarea nici unui macaz electric 
in municipiul Timisoara. Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui 
don parinte situatia mentenantei efectuata la macazele automate e este MULTIMEA VIDA, 
datorita desfintarii acestei echipe

Programul de revizie si mentenanta –lunar – la macazele mecanice la care sa fie specificat clar 
programul de curatire al macazelor, programul de revizie si reparative al intalatiilor mecanice.
 Aceste macaze inca mai functioneaza, dar nu se stie cat timp
. Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte
 situatia mentenantei efectuata la macazele mecanice este MULTIMEA VIDA, 
datorita desfintarii acestei echipe
Programul de revizie si mentenanta al intersectiilor la care sa fie specificat :
Programul de revizie si reparative a limbilor macazelor, unde datorita desfintarii echipei
de intretinere si mentenanta nu sa mai facut nimic.
Vezi pozele  unde se vad limbi de macaz uzate
Programul de incarcare a intersectiilor unde datorita uzurilor avansate pot aparea deraieri. 
Vezi poza  Acest tip de lucrare a fost efectuat la intersectia Maria



Prograul de mentenanta a retelei de contact, unde RATT va trebui sa prezintea

 Km de fir aerian la care s-a facut revizia lunara
Nr de intersectii tramvai troleibuz la care s-a facut revizia lunara.
Data la care s-a facut compensarea greutatilor pentru reglarea intinderii firului aerian
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte situatia mentenantei
efectuata la linia contact este MULTIMEA VIDA,datorita redicerii numerice a acestei echipe 
sub numarul necesar pentru efectuarea mentenantei sin itretinerii conform regulamentelor 
existente in vigoare

  1. Programul de mentenanta al cablurilor electrice, unde RATT va trebui sa prezintea:
Km de caluri la care s-a facur revizia lunara
Cablrile reparate ca urmare a defectiunilor tehnice aparute
La acest capitol taratoarea pe care o tot mentionam nu are ce prezenta deoarece echipa de 
cabluri a fost desfintata ca urmare a gandirii marete pe care o are re taratoarea.


Intrebarea pe care o pun este cine se face vinovat de distrugerea unei investitii de
40.000.000 euro si cine vor fi persoanele trase la raspundere pentru acest lucru.



Un comentariu: