Pana in anul 2020 Primaria Timisoara va plati la BEI (Banca Europeana de
Investitii)
sumele acordate
pentru modernizarea a 40 Km linie cale. Suma
primita de la BEI a fost de 40.000.000 euro.
Avand in vedere valoarea mare a imprumutului suntem absolute convinsi ca
primaria
urmareste modul in care se exploateaza aceasta investitie
.
Avand in vedere cele mai elementare criteria de urmarire am solicita
primariei sa puna la dispozitia
timisorenilor, prin niste rapoarte semestriale
urmatoarele date:
Programul de mentenanta a liniilor de tramvai, unde RATT va trebui sa prezinte :
Km de linie cale – esalonati pe luni - la care s-a facut polizarea, in
vederea prevenirii aparitiei
uzurii ondulatorii.
Km de linie linie cale – esalonati pe luni - la care a fost curatit
canalul sinei, in vederea prevenirii
aparitiei uzurii ondulatorii
aparitiei uzurii ondulatorii
.
Km de linie cale – esalonati pe luni – la care s-a refacut masticul
bituminous
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte
situatia mentenantei
efectuata la linia cale este MULTIMEA VIDA, datorita desfintarii acestei echipe
efectuata la linia cale este MULTIMEA VIDA, datorita desfintarii acestei echipe
– canalul linie nu a fost curatat
din momentul investitiei, aceasta fiind o cauza principal a
aparitiei uzuriiondulatorii
– canalele de captare a apei
pluvial din linia cale sunt pline de mizerie.
Progrmul de mentenanta a intersectiilor si macazelor mecanice si
auto,are, unde RATT
va trebui sa prezinte:
va trebui sa prezinte:
Programul de revizie si mentenanta – lunar - la macazele automate (in
acest moment nu mai
functioneaza nici un macaz automat)
functioneaza nici un macaz automat)
la care sa fie
specificat clar programul de revizie al instalatiilor electrice,
al
instalatiilor de comanda, al sistemelor mecanice, al sistemelor de semnalizare
optic.
In acest moment se pune intrebarea cine se face vinovat de
nefunctionarea nici unui macaz electric
in municipiul Timisoara. Cu regret va
informez ca datorita gandiri de taratoare a lui
don parinte situatia
mentenantei efectuata la macazele automate e este MULTIMEA VIDA,
datorita
desfintarii acestei echipe
Programul de revizie si mentenanta –lunar – la macazele mecanice la care
sa fie specificat clar
programul de curatire al macazelor, programul de revizie
si reparative al intalatiilor mecanice.
Aceste macaze inca mai functioneaza, dar nu se stie cat timp
Aceste macaze inca mai functioneaza, dar nu se stie cat timp
. Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare
a lui don parinte
situatia mentenantei efectuata la macazele mecanice este
MULTIMEA VIDA,
datorita desfintarii acestei echipe
Programul de revizie si mentenanta al intersectiilor la care sa fie
specificat :
Programul de revizie si reparative a limbilor macazelor, unde datorita
desfintarii echipei
de intretinere si mentenanta nu sa mai facut nimic.
de intretinere si mentenanta nu sa mai facut nimic.
Vezi pozele unde se vad limbi de
macaz uzate
Programul de incarcare a intersectiilor unde datorita uzurilor avansate
pot aparea deraieri.
Vezi poza Acest tip
de lucrare a fost efectuat la intersectia Maria
Prograul de mentenanta a retelei de
contact, unde RATT va trebui
sa prezintea:
Km de fir
aerian la care s-a facut revizia lunara
Nr de intersectii
tramvai troleibuz la care s-a facut revizia lunara.
Data la
care s-a facut compensarea greutatilor pentru reglarea intinderii firului
aerian
Cu regret va informez ca datorita gandiri de taratoare a lui don parinte
situatia mentenantei
efectuata la linia contact este MULTIMEA VIDA,datorita redicerii numerice a acestei echipe
sub numarul necesar pentru efectuarea mentenantei sin itretinerii conform regulamentelor
existente in vigoare
- Programul de mentenanta al cablurilor
electrice, unde RATT va trebui
sa prezintea:
Km de caluri
la care s-a facur revizia lunara
Cablrile
reparate ca urmare a defectiunilor tehnice aparute
La acest capitol taratoarea pe care o tot mentionam nu are ce prezenta
deoarece echipa de
cabluri a fost desfintata ca urmare a gandirii marete pe
care o are re taratoarea.
Intrebarea pe care o pun este
cine se face vinovat de distrugerea unei investitii de
40.000.000 euro si cine vor fi
persoanele trase la raspundere pentru acest lucru.
Salut ! Foarte bine documentat articolul ... Don Goia e doar un fraier .
RăspundețiȘtergere