RATT
|
Colectiv
blog
|
||
Reduceri
costuri
|
|||
1.1
|
Economii energie electrica
|
Contorizare
la fiecare utilizator, inclusiv vehicul
|
Inainte de masurile organizatorice
aplicate de don parinte GOIA fiecare
sectiile era contorizata separat. In acest moment datorita
haosului existent este imposibil de realizat
aceasta masura. In Dambovita este un haos total o sectie are 4-5 locatii.
Referitor la contorizarea
fiecarui vehicol consider ca in acest moment ar fi o risipa totala. Tramvaiele
sunt imbatranite
bani aruncati. Am sa exemplific aceasta afirmatie.
Comanda macazelor automate se
facea printr-un dispozitiv numit transponder. In cadrul lucrarilor de
modernizare
Avand in vedere ca in ultima perioada s-au casat multe vagoane
motor ar fi interesat
Pretul unui astfel de dispozitiv
a fost in jur de 2000 euro.
Don parinte goia ai recuperat transponderele de pe
vagoanele casate? Cine va va imputa zecile de mii de euro aruncate?
Troleibuzele au un sistem de
cotorizare a energiei electrice dar de mai bine de trei ani nu s-a facut nimic.
Concluzia O MINCIUNA TOTALA
|
Recuperarea
energiei la franari, prin reutilizarea de catre alte vehicule
(troleibuze)
|
Din informatiile noastre la
aceasta data din dispozitia lui don parinte goia s-au dispus modificari la
troleibuze.
Frana electrica e inlocuita cu frana pe aer. CUM se mai recupereaza
energia electrica?
don parinte goia, una din porunci spune „NU!!! mintii”se refera si la tine...
|
||
Inoirea parc mijloace de
transport, in mod special parcul de tramvaie
|
In blog am explicat ca in acest
moment aceasta actiune ar insemna bani aruncati la gunoi.
Scuze cine semneaza contractul primeste comisioanul...
|
||
Organizarea licitatiei de
achizitie a energiei electrice de pe piata libera
|
Nu am sa dau detalii, deoarece
le-as spune ce sa faca, insa va pot spune:
„PENALIZARILE VOR CRESTE EXPONENTIAL”
|
||
1.2
|
Economii la energia termica
|
Contorizarea pe fiecare centru
de cost si modernizarea instalatii termice
|
Un tembelism feroce.La punctele
unde exista centrale termice costurile legate de contorizare nu au nici un
sens
Modernizarea instalatiilor
termice da exceptional pentru comisioane. Nu pot sa-mi explic:
CUM au fost facute modernizari in depoul din
Take Ionescu
CUM au fost facute investitii in
Take Ionescu 56 cand activitatea s-a redus cu 80%
CUM a fost inchisa sectia din
str. Garii 17
cand aici s-au facut investitii
la instalatia termica.
|
1.3
|
Economii la carburant
|
||
a.Economii la gaze naturale
|
Modernizarea instalatiilor
pentru centralele de gaz din cadrul regiei:
Take Ionescu 56 si B-dul.
Dambovita
|
In Dambovita lucrarile de
modernizare a CT s-a facut sub domnia
lui Stanescu, iar in Take Ionescu
s-au facut investitii intr-o
locatie spre desfintare. Exista
rechini care vor acest spatiu.
Ce spuneti don parinte goia – cine sunt cei interesati?
|
|
b.Economii la motorina
|
Reasezarea normelor de consum si
contorizare consun pe vehicule autobuze
|
don parinte goia, autobuzele
Mercedes au inclus sistemul de contorizare. De ce nu functioneaza?
Care este consumul autobuzelor
articulate, niste energofage refuzate de altii?
Cat combustibil se da pe luna angajatiilor de la primarie, politia
comunitara si alti bosi la care ati dat masini?
Daca rezolvati aceste probleme
veti avea o economie la carburant de circa 25%
|
|
2
|
Sporire
Venituri
|
||
2.1
|
Extindere
linii(retele) de
transport
|
Studierea
nevoi de transport, inclusiv de tip metropolitan aglomeratie urbana
|
Ha, Ha. Aveti bani de investiti?
Transportul metropolitan e o mare afacere. Vom reveni
cu date concrete precizand persoanele
implicate in acesata afacere. Din informatiile noastre
sunt implicati si copii unor persoane ....
|
2.2
|
Atragerea de calatori noi
|
Promovarea transportului public
de catre compartimentul de marketing.
Extindere servicii de transport
public in periurban
Contracte de curse conventie
|
Un banc tare.
Transportul public periurban a
fost si este un transport realizat in pierdere. De ce se doreste extinderea lui?
|
3
|
Externalizarea
activitatilor
|
||
3.1
|
Reducerea
costurilor cu
aprovizionarea
|
Aprovizionare
tehnico-materiala la nivel de regie sau prin bursa de
marfuri
|
Fara nici un sens. Ne crede
IDIOTI
|
3.2
|
Externalizarea activitatii de
mentenanta a substatiilor de
redresare functionare si pe
cat posibil a activitatiilor de
mentenanta la linia de contact (retea
contact troleibuz si
tramvai
)
|
Realizare de
contracte cu terti
|
Unde se fac economii?
Externalizarea cu tertii va duce
la cresterea costurilor poate si de doua ori.
Ce a facut popa. A distrus echipa
de intretinere de la substatiile de redresare. De la un colectiv de 46 angajati a ajuns la 7
. Rezultatele sunt ca de mai
bine de 18 luni nu s-a facut nici o activitate de intretinere sau reparatie
la nici o substatie cu posibilitate caderi oricarei substatii
Echipa de cabluri a fost
desfintata iar intretinerea zecilor de km de cabluri nu se mai face.
Pentru a intelege efectele
citici blogul.
don parinte cand vei raspunde pentru ce faci?
Foarte grav este ca acest
material a trecut prin CLT si
nimeni nu a sesizat tampenile existente.
|
3.3
|
Externalizarea activitatii la
centrul social si anume
complexul
de agrement(minihotel, strand si
teren de handbal...
|
Realizare contract de comodat cu
asociere nom profit
|
E o chestie destul de
interesanta.
La terenul de fotbal loaca
fotbal, politistii, primaria, etc. Dupa meci toata lumea merge la sauna, bazin
dusuri.
Costurile sunt platite de regie,
deoarece energia electrica este preluata de la substatia de redresare.
Cum se cheama aceasta actiune: FURT, cum se pedepseste:
CU DOSAR PENAL.
Daca merge aceasta actiune la
terenul de fotbal de ce nu ar merge si la alte activitati.
|
3.4
|
Externalizarea in continuare
vanzari de titluri de
calatorie, prin atragerea
bancilor in aceasta activitate cu aplicatii
comune pe interfata punctelor de
incasare si plata bancara
|
Contracte cu bancile interesate
BRD, BCR, CEC,
|
HELO don parinte nu esti PRIMAR
sau presedintele CLT
|
4
|
Sporirea
competentei resurselor
umane
|
||
4.1
|
Selectie si
angajare
|
Perfectionarea activitatii
serviciului de resurse umane. Colaborare in continuare
cu firmele de specialitate in
resurse umane. |
Abureala. A dat afara
specialistii si incearca sa ne imbete cu apa rece. De unde vin economiile?
|
4.2
|
Formarea personalului
|
Perfectionarea activitatii
scolii de formare profesionala. Colaborare
Cu firme de specialitate
|
Rezultatele se vad deja – vezi accidentul de
persoana din P-ta Iosefin.
In rest ceiasi ABUREALA
|
4.3
|
Sistem de recompensare si
sanctiuni
|
Delegarea de competente si
responsabilizare a personalului din toate
compartimentele.
Incheierea de contracte de
mandat cu sefii executivi privind realizarea
criterilor si obiectivelor de
performanta la nivelul
centrului de cost in conditiile
si nivelul cerintelor prevazute in
contractul de mandat incheiat cu
autoritatea publica locala
|
Textele aste le stiu de 8 ani de cand era director tehnic.
Are o nesimtire fantastica.
Cum sa faca contracte de mandat
cand in acest moment numarul de muncitori este cu mult sub numarul necesar
pentru a fi
executate reviziile si
reparatiile.
IN RATT NU SE MAI FACE LA NIMIC NICI O REVIZIE SI NICI
O INTRETINERE
|
5
|
Reorganizare si restructurare
|
||
5.1
|
Reducerea niveluri ierarhice si restructurare
pe centre de cost
sau profit
|
Organigrama noua si stat de
functiuni care va implementa in cadrul
regiei facand parte integranta
din contractul de contractul de mandat
raspunderea implementarii fiind
a directorului.
Evaluarea intregului personal al
regiei printr-o firma de specialitate
in resurse umane si declansarea
concedierii colective pentru
implementarea noi organigrame
|
NUMAI MINCIUNI
-
Ce organigrama din moment ce exista una si e VARZA
-
Evaluare facuta de o firma specializata. Evaluare s-a
facut de angajatii regiei in baza unor fise semnate de
Cainele Domnului. O ilegalitate TOTALA
dragul meu popa de ce minti atata, chiar nu ai pic de
rusine, ca BUNUL SIMT iti lipseste cu desavarsire.
|
5.2
|
Extinderea sistemului informatic
|
Sistem
informatic integrat parte a sistemului de tip SAP
Sistemul de
asistarte in luarea deciziilor parte a sistemului de tip
SAP
|
Da suntem la NATO, NASA. MI5
dracu stie mai unde.
Apoi ar fi bine sa ne spuneti
daca stiti ce este SAP ( vine de la Sapa de lemn???)
Care sint cerintele tehnice care
le implica si unde este personalul care sa deserveasca acest sistem.Cit costa
acest sistem??? Si daca are justificare implementarea lui...Ce anume se
imbunatateste prin implementarea acestui sistem,iar in cazul unei investitii
in cit timp se amortizeaza...
|
5.3
|
Managment
orientat spre performanta.
|
Reducerea in continiare a
birocratiei prin asumarea de
responsabilitati rr(reducerea
numarului de semnaturi de pe acte prin noua
organigrama care reduce in mod obligatoriu
nivelele
ierarhice si elimina structurile
paralele)
Achizitionarea unui nou program
de contabilitate la nivel de regie care sa fie
copatibil cu sistemul de
biletarie si urmarire si dirijarea circulatiei deja existent in regie.
Infintarea unui serviciu de
control propriu intern si consiliere.
Asistenta juridica asigurata
prin avocat-contract de asistenta si
Consultanta juridica respectiv
consultanta fiscala
|
-
Ce dracu are contabilitatea cu circulatia mijloacelor
de transport?
-
Nu a fos facuta organigrama.? Nu exista serviciul CFI?
Cu cine vrei sa te consiliezi?
Cu
DIVINITAREA?
-
Sa inteleg ca advocatul care te reprezinta in instanta
platit din banii regiei ar trebui platit
Din bani tai?
-
Ce faci cu juristii regiei ? cred ca ai 3. Si aici
sunt banii dumneavoastra
|
5.4
|
Utilizarea
corespunzatoare a
spatiilor
|
Redistribuirea spatiilor conform
necesitatilor:
Demolarea cladirilor si spatiilor
de productie excedentare
Concentrarea activitatii regiei
in doua puncte diametral opuse pe
Raza municipiului – b-dul.
Dambovita si cal.Buziasului
Promovarea muzeului de transport
public nou infintat in b-dul Take Ionescu 83 ca o noua sursa de venit si
promovarea transportului public
Infintarea arhivei regiei in
locatia Take Ionescu 56, respectiv a
tehnice,respectiv
muzeul transportului
public in
Ionecu 83
|
MINCIUNI MINCIUNI SI NUMAI MINCIUNI
Tramvaiele si troleibuzele ies
dintr-un singur loc Dambovita. O mare idiotenie. S-a inchis Depoul din Take ionescu 83 (fie-i tarana usoaraaaaaa! )
Si s-a renuntat la depoul de
troleibuze din calea. Lipovei. (fie-i
si lui tarana usoaraaaaa! )Cei care
au mai lucrat in aceasta regie inaintea ta stiau ca pentru un transport de
calitate trebuie sa ai
cate doua depori opuse in oras .
Nu mai pot vorbi politicos. Mai
popa prapadit. Nu suntem toti idioti. In calea. Buziasului este Garajul de
autobuze pe care popa il muta si in Dambovita
. Prima actine ok.
Infintezi un muzeu pentru ca sa
faci incasari?Sursa incasarilor sint luminarile puse in cinstea decedatului „transport
in comun”. Da si cum e si normal se vor vinde, ca toti vor depune o luminare...Pacat
Ce muzeu e in Take Ionescu 83? Santier de constructii al
popilor carora le-ai cedat terenul...Sau CIMITIR pentru decedatul DEPOU?
Infintarea arhivei. Mai .... arhiva exista, dar cedezi
cladirea la popi!
Infintarea bibliotecii tehnice –
aici chiar esti CR(s)ETIN ...
|
6
|
Realizarea de investitii ptr.
Modernizarea TP
|
Investitii privind achizitia de
tramvaie pe NICI un traseu modernizat complet...
Achizitia de autovenicole noi
pentru parcul auto
|
|
6.1
|
Inoire parc
mijloace de transport
|
Investitii
privind achizitia
de tramvaie
Achizitia de
autovenicole noi pentru parcul auto
|
Tramvaie in acest moment bani
aruncati la gunoi sau investitie electorala.
Primarul,viceprimarii, dan
parinte vor masini noi. Nu ati auzit ca la 2 ani o masina trebuie scimbata
CHELTUIELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
6.2
|
Extinderea linii de tramvai
troleibuz si autobuz
|
Investitii
conform viziunii de dezvoltare 2030 aprobata in CLT
|
Da viziunea e VIZIUNE.don parinte
goia are viziuni permanente, dar nu despre transportul in comun...
Cea mai spectaculoasa viziune ar fi daca SI-AR DA
DEMISIA
|
7
|
Masuri care nu depind de RATT
|
||
7.1
|
Constituirea Autoritatii de
transport ptr zona
metropolitana – concept
german
|
Colaborare cu autoritatile
publice locale
|
Abureli, abureli, abureli.
Cineva vrea sa ne faca sa visam
cu ochi deschisi
In continuare va spun
transportul pentru zona metropolitana e o afacere banoasa pentru „niste
baieti
Destepti”
|
miercuri, 9 noiembrie 2011
Cireasa de pe tort o constituie capitolul „masuri conctrete de imbunatatire a activitatii RA Transport Timisoara si reducerea cheltuielilor care se vor implementa din 15 mai 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu