miercuri, 9 noiembrie 2011

Cireasa de pe tort o constituie capitolul „masuri conctrete de imbunatatire a activitatii RA Transport Timisoara si reducerea cheltuielilor care se vor implementa din 15 mai 2011


RATT
Colectiv blog
Reduceri costuri

1.1
Economii energie electrica
Contorizare la fiecare utilizator, inclusiv vehicul
Inainte de masurile organizatorice aplicate de don parinte GOIA  fiecare sectiile era contorizata separat. In acest moment datorita
 haosului existent este imposibil de realizat aceasta masura. In Dambovita este un haos total o sectie are 4-5 locatii.
Referitor la contorizarea fiecarui vehicol consider ca in acest moment ar fi o risipa totala. Tramvaiele sunt imbatraniteiar lucrarile pentru contorizarear fi niste
   bani aruncati. Am sa exemplific aceasta afirmatie.
Comanda macazelor automate se facea printr-un dispozitiv numit transponder. In cadrul lucrarilor de modernizare au fost achizitionate 82 astfel de dispozitive.
 Avand in vedere ca in ultima perioada s-au casat multe vagoane motor ar fi interesatdaca transponderele au fost recuperate.Nu cred.!
Pretul unui astfel de dispozitiv a fost in jur de 2000 euro.
Don parinte goia ai recuperat transponderele de pe vagoanele casate? Cine va va imputa zecile de mii de euro aruncate?
Troleibuzele au un sistem de cotorizare a energiei electrice dar de mai bine de trei ani nu s-a facut nimic.
Concluzia O MINCIUNA TOTALA


Recuperarea energiei la franari, prin reutilizarea de catre alte vehicule
(troleibuze)
Din informatiile noastre la aceasta data din dispozitia lui don parinte goia s-au dispus modificari la troleibuze.
Frana electrica e inlocuita cu frana pe aer. CUM se mai recupereaza energia electrica?
don parinte goia, una din porunci spune „NU!!! mintii”se refera si la tine...


Inoirea parc mijloace de transport, in mod special parcul de tramvaie
In blog am explicat ca in acest moment aceasta actiune ar insemna bani aruncati la gunoi.
Scuze cine semneaza contractul primeste comisioanul...


Organizarea licitatiei de achizitie a energiei electrice de pe piata libera
Nu am sa dau detalii, deoarece le-as spune ce sa faca, insa va pot spune:
PENALIZARILE VOR CRESTE EXPONENTIAL”
1.2
Economii la energia termica
Contorizarea pe fiecare centru de cost si modernizarea instalatii termice
Un tembelism feroce.La punctele unde exista centrale termice costurile legate de contorizare nu au nici un sens
Modernizarea instalatiilor termice da exceptional pentru comisioane. Nu pot sa-mi explic:

 CUM au fost facute modernizari in depoul din Take Ionescu 83 cand acest depou s-a inchis

CUM au fost facute investitii in Take Ionescu 56 cand activitatea s-a redus cu 80%

CUM a fost inchisa sectia din str. Garii 17
cand aici s-au facut investitii la instalatia termica.
1.3
Economii la carburant



a.Economii la gaze naturale
Modernizarea instalatiilor pentru centralele de gaz din cadrul regiei:
Take Ionescu 56 si B-dul. Dambovita
In Dambovita lucrarile de modernizare a CT s-a facut sub domnia lui Stanescu, iar in Take Ionescu
s-au facut investitii intr-o locatie spre desfintare. Exista rechini care vor acest spatiu.
Ce spuneti don parinte goia – cine sunt cei interesati?

b.Economii la motorina
Reasezarea normelor de consum si contorizare consun pe vehicule autobuze

don parinte goia, autobuzele Mercedes au inclus sistemul de contorizare. De ce nu functioneaza?
Care este consumul autobuzelor articulate, niste energofage refuzate de altii?
Cat combustibil se da pe luna angajatiilor de la primarie, politia comunitara si alti bosi la care ati dat masini?
Daca rezolvati aceste probleme veti avea o economie la carburant de circa 25%
2
Sporire Venituri


2.1
Extindere linii(retele) de
transport
Studierea nevoi de transport, inclusiv de tip metropolitan aglomeratie urbana

Ha, Ha. Aveti bani de investiti?
Transportul metropolitan e o mare afacere. Vom reveni cu date concrete precizand persoanele
implicate in acesata afacere. Din informatiile noastre sunt implicati si copii unor persoane ....
2.2
Atragerea de calatori noi
Promovarea transportului public de catre compartimentul de marketing.
Extindere servicii de transport public in periurban
Contracte de curse conventie
Un banc tare.
Transportul public periurban a fost si este un transport realizat in pierdere. De ce se doreste extinderea lui? 

3
Externalizarea activitatilor


3.1
Reducerea costurilor cu
aprovizionarea
Aprovizionare tehnico-materiala la nivel de regie sau prin bursa de
marfuri
Fara nici un sens. Ne crede IDIOTI
3.2
Externalizarea activitatii de
mentenanta a substatiilor de
redresare functionare si pe
cat posibil a activitatiilor de
mentenanta la linia de contact (retea contact troleibuz si
tramvai
)
Realizare de contracte cu terti
Unde se fac economii?
Externalizarea cu tertii va duce la cresterea costurilor poate si de doua ori.
Ce a facut popa. A distrus echipa de intretinere de la substatiile de redresare. De la un colectiv de 46 angajati a ajuns la 7
. Rezultatele sunt ca de mai bine de 18 luni nu s-a facut nici o activitate de intretinere sau reparatie la nici o substatie cu posibilitate caderi oricarei substatii
Echipa de cabluri a fost desfintata iar intretinerea zecilor de km de cabluri nu se mai face.
Pentru a intelege efectele citici blogul.
don parinte cand vei raspunde pentru ce faci?
Foarte grav este ca acest material a trecut prin CLT si nimeni nu a sesizat tampenile existente.
3.3
Externalizarea activitatii la
centrul social si anume complexul
de agrement(minihotel, strand si
teren de handbal...
Realizare contract de comodat cu asociere nom profit
E o chestie destul de interesanta.
La terenul de fotbal loaca fotbal, politistii, primaria, etc. Dupa meci toata lumea merge la sauna, bazin dusuri.
Costurile sunt platite de regie, deoarece energia electrica este preluata de la substatia de redresare.
Cum se cheama aceasta actiune: FURT, cum se pedepseste: CU DOSAR PENAL.
Daca merge aceasta actiune la terenul de fotbal de ce nu ar merge si la alte activitati.  
3.4

Externalizarea in continuare vanzari de titluri de
calatorie, prin atragerea bancilor in aceasta activitate cu aplicatii
comune pe interfata punctelor de
incasare si plata bancara
Contracte cu bancile interesate BRD, BCR, CEC,
HELO don parinte nu esti PRIMAR sau presedintele CLT
4
Sporirea competentei resurselor
umane


4.1
Selectie si angajare
Perfectionarea activitatii serviciului de resurse umane. Colaborare in continuare
cu firmele de specialitate in
 resurse umane.
Abureala. A dat afara specialistii si incearca sa ne imbete cu apa rece. De unde vin economiile?
4.2
Formarea personalului
Perfectionarea activitatii scolii de formare profesionala. Colaborare
Cu firme de specialitate
Rezultatele se vad deja – vezi accidentul de persoana din P-ta Iosefin.
In rest ceiasi ABUREALA
4.3
Sistem de recompensare si sanctiuni
Delegarea de competente si responsabilizare a personalului din toate
compartimentele.
Incheierea de contracte de mandat cu sefii executivi privind realizarea
criterilor si obiectivelor de performanta la nivelul
centrului de cost in conditiile si nivelul cerintelor prevazute in
contractul de mandat incheiat cu autoritatea publica locala
Textele aste le stiu de 8 ani de cand era director tehnic.
Are o nesimtire fantastica.
Cum sa faca contracte de mandat cand in acest moment numarul de muncitori este cu mult sub numarul necesar pentru a fi
executate reviziile si reparatiile.
IN RATT NU SE MAI FACE LA NIMIC NICI O REVIZIE SI NICI O INTRETINERE

5
Reorganizare si restructurare


5.1
Reducerea niveluri ierarhice si restructurare pe centre de cost
sau profit

Organigrama noua si stat de functiuni care va implementa in cadrul
regiei facand parte integranta din contractul de contractul de mandat
raspunderea implementarii fiind a directorului.
Evaluarea intregului personal al regiei printr-o firma de specialitate
in resurse umane si declansarea concedierii colective pentru
implementarea noi organigrame
NUMAI MINCIUNI
-          Ce organigrama din moment ce exista una si e VARZA
-          Evaluare facuta de o firma specializata. Evaluare s-a facut de angajatii regiei in baza unor fise semnate de
 Cainele Domnului. O ilegalitate TOTALA
dragul meu popa de ce minti atata, chiar nu ai pic de rusine, ca BUNUL SIMT iti lipseste cu desavarsire.

5.2
Extinderea sistemului informatic
Sistem informatic integrat parte a sistemului de tip SAP
Sistemul de asistarte in luarea deciziilor parte a sistemului de tip
SAP
Da suntem la NATO, NASA. MI5 dracu stie mai unde.
Apoi ar fi bine sa ne spuneti daca stiti ce este SAP ( vine de la Sapa de lemn???)
Care sint cerintele tehnice care le implica si unde este personalul care sa deserveasca acest sistem.Cit costa acest sistem??? Si daca are justificare implementarea lui...Ce anume se imbunatateste prin implementarea acestui sistem,iar in cazul unei investitii in cit timp se amortizeaza...

5.3
Managment orientat spre performanta.
Reducerea in continiare a birocratiei prin asumarea de
responsabilitati rr(reducerea numarului de semnaturi de pe acte prin noua
 organigrama care reduce in mod obligatoriu nivelele
ierarhice si elimina structurile paralele)
Achizitionarea unui nou program de contabilitate la nivel de regie care sa fie
copatibil cu sistemul de biletarie si urmarire si dirijarea circulatiei deja existent in regie.
Infintarea unui serviciu de control propriu intern si consiliere.
Asistenta juridica asigurata prin avocat-contract de asistenta si
Consultanta juridica respectiv consultanta fiscala

-          Ce dracu are contabilitatea cu circulatia mijloacelor de transport?
-          Nu a fos facuta organigrama.? Nu exista serviciul CFI? Cu cine vrei sa te consiliezi?
Cu DIVINITAREA?
-          Sa inteleg ca advocatul care te reprezinta in instanta platit din banii regiei ar trebui platit
Din bani tai?
-          Ce faci cu juristii regiei ? cred ca ai 3. Si aici sunt banii dumneavoastra

5.4
Utilizarea corespunzatoare a
spatiilor
Redistribuirea spatiilor conform necesitatilor:
Demolarea cladirilor si spatiilor de productie excedentare
Concentrarea activitatii regiei in doua puncte diametral opuse pe
Raza municipiului – b-dul. Dambovita si cal.Buziasului
Promovarea muzeului de transport public nou infintat in b-dul Take Ionescu 83 ca o noua sursa de venit si
promovarea transportului public
Infintarea arhivei regiei in locatia Take Ionescu 56, respectiv aBibliotecii
 tehnice,respectiv
 muzeul transportului
 public inB-dul Take
 Ionecu 83
MINCIUNI MINCIUNI SI NUMAI MINCIUNI
Tramvaiele si troleibuzele ies dintr-un singur loc Dambovita. O mare idiotenie. S-a inchis Depoul din Take ionescu 83 (fie-i tarana usoaraaaaaa! )
Si s-a renuntat la depoul de troleibuze din calea. Lipovei. (fie-i si lui tarana usoaraaaaa!  )Cei care au mai lucrat in aceasta regie inaintea ta stiau ca pentru un transport de calitate trebuie sa ai
cate doua depori opuse in oras .
Nu mai pot vorbi politicos. Mai popa prapadit. Nu suntem toti idioti. In calea. Buziasului este Garajul de autobuze pe care popa il muta si in Dambovita
. Prima actine ok.
Infintezi un muzeu pentru ca sa faci incasari?Sursa incasarilor sint luminarile puse in cinstea decedatului „transport in comun”. Da si cum e si normal se vor vinde, ca toti vor depune o luminare...Pacat
Ce muzeu e in Take Ionescu 83? Santier de constructii al popilor carora le-ai cedat terenul...Sau CIMITIR pentru decedatul DEPOU?
Infintarea arhivei. Mai .... arhiva exista, dar cedezi cladirea la popi!
Infintarea bibliotecii tehnice – aici chiar esti CR(s)ETIN  ...
6
Realizarea de investitii ptr.
Modernizarea TP

Investitii privind achizitia de tramvaie pe NICI un traseu modernizat complet...
Achizitia de autovenicole noi pentru parcul auto
6.1
Inoire parc mijloace de transport
Investitii privind achizitia
 de tramvaie
Achizitia de autovenicole noi pentru parcul auto
Tramvaie in acest moment bani aruncati la gunoi sau investitie electorala.
Primarul,viceprimarii, dan parinte vor masini noi. Nu ati auzit ca la 2 ani o masina trebuie scimbata
CHELTUIELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6.2
Extinderea linii de tramvai
troleibuz si autobuz
Investitii conform viziunii de dezvoltare 2030 aprobata in CLT
Da viziunea e VIZIUNE.don parinte goia are viziuni permanente, dar nu despre transportul in comun...
Cea mai spectaculoasa viziune ar fi daca SI-AR DA DEMISIA
7
Masuri care nu depind de RATT


7.1
Constituirea Autoritatii de transport ptr zona
metropolitana – concept
german
Colaborare cu autoritatile publice locale
Abureli, abureli, abureli.
Cineva vrea sa ne faca sa visam cu ochi deschisi
In continuare va spun transportul pentru zona metropolitana e o afacere banoasa pentru „niste baieti
Destepti”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu