Prin anii 70 si conducatori firmei au ajuns la concluzia
ca in Timisoara, datorita numarului mare de calatori, era absolut obligatoriu sa existe doua depouri
situate diametral opus unul fata de celalalt. Astfel s-a infintat depoul nr:2 in
Dambovita.
Existenta a
cel putin 2 depouri prezinta unele avantaje:
-
Iesirea
si retragerea din circulatie a tramvaielor se face mult mai usor La iesire si
la retragere alomeratia va fi cel putin
pe jumatate J
-
Tramvaiele
intra si ies din circulatie fara sa apara consumuri suplimentare de energie
electrica.
-
Retragerea
se face in doua directii diferite astfel incat la orele de retragere in depou
tramvaiele pot acoperi o zona mare a orasului, tramvaiele se retrag in doua
directii. Acum la retragerea de la Gara de Nord tramvaiele se duc numai in
Dambovita astfel inacat central si Fabricul sunt abandonate. Probabil ca cineva
cu functie importanta s-a gandit ca trebuie sprijinita si activitatea de taxi J
-
Este
mult mai usoar efectuarea verificarilor zilnice. In acest moment, conform gandirii de
nevertebrata a lui don parinte nu mai este necesara efectuarea reviziei
zilnice deci a disparut activitatea reviziei zilnice a parcului circulant. Calatorilor le recomandam sa-si faca cat
mai urent o asigurare de accidente.
-
Introducerea
in circulatie a unor trenuri se poate face fara consum sporit de energie
electrica.
Dupa desfintarea depoului din Take Ionescu 83 realizare mareata a
triumviratului din poza
s-a lansat idea FALSA ca regia are
doua puncte de plecare distincte si opuse: unul in Dambovita si celalalt in
Calea Vidrighin nr.2 (fosta Cal. Buziasului)
Stimate parinte MINCINOS – incalci
cele zece porunci – chiar trebuie sa-ti spunem ca unul e depou de tramvaie si
troleibuze, iar celalalt este depou de autobuze?
Sa vedem cum arata depoul din Dambovita in care la ora actuala e un haos total
(ca in IAD don parinte):
1.
Sectia tramvaie: depoul a
fost creat pentru un parc de 70 tramvaie, actualmente in depou fiind peste 120
de vagoane. Rezultatul DEBANDADA
La acest numar de
tramvaie practic gararea lasa de dorit, iar intretinerea nu se poate face fapti
la toate vagoanele. Doamne fereste de un
incendiu in depou – ai auzit popa?
In poza urmatoare am sa va prezint starea
traverselor din depou:
Dupa cum
se vede traversele sunt distruse, putrezite, intreg depoul solicita o reparatie
capitala in regim de urgenta, iar don parinte vrea sa aduca aici tramvaie noi J
2.
Sectia troleibuze: cu spatiul restrans la 70% din fosta
suprafata. Vom vedea ce va fi deoarece din acest an mentenata producatorilor se
opreste, s-a terminat garantia. Cu cine va face don parinte mentenanta ramane
un mister deoarece personal de mentenanta nu mai exista, a fost concediat.
Probabil se va incheia un contract cu Producatorul, dar acesta va fi pe foarte multi euro. PRIMARIA AUDE?
3.
Sectia LCCS – o HYMERA ceva ce exista numai cu
numele, deoarece la numarul de personal muncitor existent MENTENANTA NU MAI POATE FI FACUTA.
-
Ce veti face cu mentenanta? (un lucru care nu va prea intereseaza)
-
Anajati firme pentru efectuarea
acestor lucrari?Priviti aici cum isi face datoria "firma de curatenie"
Ca e asa imaginile vorbesc de la sine, priviti:
Foarte adevarat acest articol, de fapt tot blogul este o analiza atenta a dezastrului din aceasta regie.Dupa cum vad eu Goia e un fel de portarel care stringe dijma pentru partid ,acel partid care la inscaunat.Insa partidul nu mai exista si nici nu mai e crestin si democrat , ca in poezie...
RăspundețiȘtergereAsa e in toate tramvaiele, frig, jeg, boschetari cu pungi de lac de nu poti respira.Si e plin de boschetari si tigani , spune-ti tot adevarul ,pozatii si pe aia nu doar tramvaie goale.
RăspundețiȘtergereSa donam regiei atunci cind cumparam bilete si o sticla de diluant ,ca daca nu isi curata rahaturile de pe pereti cel putin sa isi dea foc sefii incompetenti numiti toti pe criterii politice. Stim ca politicienii sint niste boi dar ar trebui sa se abtina de la a conduce regii de interes municipal.Mizeria e si mai mare decit se vede in acest articol!
RăspundețiȘtergere