joi, 13 iunie 2013

Pana unde poate merge MARLANIA




 

Pentru a  cunoaste adevarata fata a cuviosului prezentam mai jos salariul pe care popa si-l va platii timp de 25 luni, la  proiect   Management performant prin mijloace ergonomice în acord cu legislaţia Uniunii Europene în domeniul transportului rutier” demarat cu Universitatea „Politehnica” din Timişoara, Universitatea de Vest Timişoara, proiect la care popa in afara de a semna statul de plata nu va face nimic.



Salariu brut/luna (euro)
sarb

1070
goia

1060
busovschi

600
jura

600
nicola

600
bolocan

328

Intrebarea este daca primarul cunoaste valoarea  bonusului pe care popa si-l acorda cu nonsalanta?

ANEXA 5 – Acord de parteneriat

Noi, Universitatea „Politehnica” din Timişoara, Universitatea de Vest Timişoara, Regia Autonomă de Transport Timişoara, suntem de acord să fim parteneri în cadrul proiectului cu titlul: “ Management performant prin mijloace ergonomice în acord cu legislaţia Uniunii Europene în domeniul transportului rutier”, depus în cadrul Programului PARTENERIATE – Competiţie 2013, iar Universitatea „Politehnica” din Timişoara să fie coordonatorul acestuia.    

 Drepturile de proprietate intelectuală rezultate din proiect se vor repartiza între parteneri respectând contribuţia fiecărui partener.
Data:03.06.2013

Reprezentant legal
Coordonator de proiect


Partener 1
Funcţia: Rector
Funcţia: Rector
Nume:Prof. Dr. Ing. Şerban
Prenume:Aurel-Viorel
Semnătura:
Ştampila:
Director de proiect
Nume:Prof. Univ. Dr. Pirtea
Prenume:Marilen
Semnătura:
Ştampila:

Responsabil partener
Numele:Conf. Dr. Ing. Argeşanu
Prenumele: Veronica
Semnătura:
Numele:Lector Univ. Dr.Bota
Prenumele: Eugen-Vasile
Semnătura:

Partener 2

Funcţia: Director General

Nume:Dr. Ing. Goia
Prenume:Ioan
Semnătura:
Ştampila:

Responsabil partener

Numele: Ing. Sârb
Prenumele:Adrian
Semnătura:





Notă:
Instituţia coordonatoare a proiectului are obligaţia de a încheia cu fiecare instituţie parteneră în proiect prezentul Acord de parteneriat. Conducătorul proiectului poate semna exemplare distincte ale acordului de parteneriat, cu conţinut identic, cu unul sau mai mulţi parteneri, astfel încât fiecare partener să fi semnat cel puţin un exemplar al acordului de parteneriat cu conducătorul proiectului.
Prevederile Acordului de parteneriat precum şi a Acordului ferm de colaborare ce va fi încheiat în cazul aprobării la finanţare a proiectului, nu pot conţine prevederi contrare Pachetului de Informaţii şi a contractului de finanţare.

miercuri, 12 iunie 2013

Incepe adevaratul haos in trafic

Incepe adevaratul haos in trafic: zona Michelangelo, inchisa total trei luni

michelangelo reabilitare
Incepe adevaratul haos in trafic: zona Michelangelo, inchisa total trei luni
Primarul Nicolae Robu, plecat în Coreea de Sud, a lăsat în seama viceprimarului Dan Diaconu să anunţe dezastrul care va urma în traficul de la Timişoara. Accesul în zona Michelangelo va fi restricţionat total începând cu 17 iunie. Zona va fi închisă traficului rutier până pe 15 septembrie.
Nu se va mai putea circula pe nicio direcţie de mers. Oprirea totală a traficului este cauzată de lucrările de la noul sub-pasaj Michelangelo. Toate mijloacele de transport în comun ce circualu prin această zonă îşi vor schimba traseul. „Ne cerem scuze faţă de conducătorii auto din Timişoara, dar nu avem o altă soluţie. Am decis să închidem zona în această perioadă deoarce acum traficul rutier în Timişoara scade cu 50%”, a declarat viceprimarul Dan Diaconu.
Zona va fi închisă în special din două motive. Sistemul de reazime la podul de la Michelangelo trebuie înlocuit în totalitate. Asta înseamnă ridicarea podului. Al doilea motiv expus de viceprimarul Diaconu ţine de zona dinspre Universitatea de Vest unde mulajul şi execuţia pereţilor trebuie să continue, iar lucrările nu pot avea loc fără oprirea traficului.
Există mai multe trasee alternative stabilite deja. Pe relaţia nord-sud prima variantă este: Piaţa I. C. Brătianu – bv. 20 Decembrie – bv. CD Loga – bv. Regele Ferdinand – bv. Vasile Pârvan – str. Traian Lalescu – str. Ioan Curea – str. Ion Vidu – str. Cluj. Foarte important este că strada Ion Vidu îşi modifică sensul de la strada Traian Lalescu spre stada Cluj. Accesul pe strada Cluj va fi interzis pe relaţia bulevardul Eroilor – Piaţa Leonardo da Vinci. A doua varianta pe realţia nord-sud este: bv. Revoluţiei – str. Pestalozzi – str. Ofcea – str. Daliei – bv. Eroilor – str. Gutenberg – str. Cerna – str. Diaconu Coressi (str. Dr. Podeanu) – bv. Sudului. Prima variantă pe realaţia sud-nord va fi: strada nou creată la capătul bv. Sudului – str. Diaconu Coressi – str. Cerna – str. Gutenberg – str. Nicolinţ – str. Mioriţa – str. Mehadia – str. C. Sălceanu – str. Cuvin – str. Pestalozzi. În a doua variantă pe aceeaşi relaţie se menţine relaţia Al. Sportivilor – str. Socrate – str. Delfinului – bv. Corneliu Coposu – str. Pestalozzi. Relaţiile est-vest şi vest – est: se vor realiza pe bv. Eroilor de Tisa, cu menţiunea că vor fi modificaţi timpii de semaforizare la intersecţiile str. Cluj – bv. Eroilor şi Al. Sportivilor – bv. Eroilor. La intersecţia str. Daliei cu bv. Eroilor va fi montat semafor.
Pentru fluidizarea traficului va fi permis accesul auto în Piaţa Traian, prin ridicarea restricţiilor existente. Ca urmare a închiderii circulaţiei începând din 17 iunie vor fi modificate liniile de troleibuze 15, 16 respectiv liniile de autobuze E2, E3, E7, M44 şi 22. Linia troleibuzului 19 va fi suspendată până la ridicarea restricţiei de trafic în zona Michelangelo. Traseul liniilor de troleibuz 15 şi 16 vor fi modificate tronsonul str. Cluj – Str. Traian Grozăvescu. Acestea vor circula deviat pe următorul traseu: Str. Cluj – B-dul Victor Babeş – str. Traian Lalescu – B-dul Vasile Pârvan – str. 20 Decembrie 1989 – B-dul. Ion C. Brătianu – str. Traian Grozăvescu – B-dul. M. Eminescu – str. Ion C. Brătianu – str. 20 Decembrie 1989 – B-dul C.D. Loga – B-dul Regele Ferdinand I – B-dul Mihai Viteazu – B-dul Victor Babeş – str. Cluj. Noile staţii vor fi pe strada Traian Lalescu la Facultatea de Construcţii si Arhitectura, Pod Mitropolit A. Şguna (în alveola utilizată de linia 19), B-dul Ion C. Bratianu (în alveola utilizată de linia 19), str. Traian Grozavescu (Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara), B-dul Ion C. Bratianu (în alveola neutilizată în momentul de faţă), B-dul Regele Ferdinand I (după parcarea amenajată), str. V. Babes – Institutul de Sănătate Publică Timişoara.
Expresul 2 va avea traseul deviat pe tronsonul str. Cluj – Hotel Continental. Tur: Str. Cluj – B-dul Victor Babeş – str. Traian Lalescu – B-dul Vasile Pârvan – str. 20 Decembrie 1989 – B-dul Ion C. Brătianu – Hotel Continental şi retur Hotel Continental – str. Ion C. Brătianu – str. 20 Decembrie 1989 – B-dul C.D. Loga – B-dul Regele Ferdinand I – B-dul Mihai Viteazu – B-dul Victor Babeş – str. Cluj. Linia Expresului 3 va fi deviată pe tronsonul str. Cluj – B-dul Republicii. Tur: Str. Cluj – B-dul Victor Babeş – str. Traian Lalescu – B-dul Vasile Pârvan – Splai T Vladimirescu – Splai N. Titulescu – B-dul Gen Dragalina – B-dul Republicii. Retur: B-dul Republicii – B-dul Regele Ferdinand I – B-dul Mihai Viteazu – B-dul Victor Babeş – str. Cluj. Traseul expresului 7 va fi deviat pe tronsonul B-dul 16 Decembrie 1989 (pod Traian) – str. Traian Grozavescu. Se va circula pe următorul traseu: B-dul 16 Decembrie 1989 – Catedrala Mitropolitană – B-dul Regele Ferdinand I – P-ta Regina Maria şi retur. Linia M 44 va avea traseul deviat pe pe tronsonul B-dul Eroilor de la Tisa – Bastion. Tur: Str. Ştefan cel Mare – str. I.N. Pestalozzi – Splaiul Nistrului – B-dul Revoluţiei din 1989 – str. Hector – P-ţa Ionel I.C. Brătianu şi retur P-Ţa Ionel I.C. Brătianu – B-dul Take Ionescu – str. Nicu Filipescu – B-dul Revoluţiei din 1989– Splaiul Nistrului– str. I.N. Pestalozzi – Str. Ştefan cel Mare. Linia 22 nu va mai circula pe tronsonul B-dul Revoluţiei din 1989 – P-ţa Iuliu Maniu, ci va avea următorul traseu: B-dul Revoluţiei din 1989 – str. Hector – B-dul Take Ionescu – str. Nicu Filipescu – B-dul Revoluţiei din 1989.

sâmbătă, 8 iunie 2013

Domnule Stoia ... ar trebui sa cautati vinovatii intre popa, pisculita si don gigi !!!!

 
preluat din Opinia Timisoarei

TIMISOARA. Cel mai nou raport al Curtii de Conturi, ai carei inspectori se afla inca in control la Primaria Timisoara, spune ca municipalitatea trebuie sa plateasca bani frumosi catre RATT, pentru masinile pe care atat viceprimarii, cat si sefii de directii le  folosesc de ani buni.
De ce? Pentru ca nu-i in regula contractul de inchiriere!
Practic, autoturismele au fost achizitionate de Regia Autonoma de Transport in Comun in 2008, prin licitatie publica. Cateva jeepuri, marca Ford Kuga, au fost inchiriate Primariei Timisoara, pentru a fi folosite de sefii de directii si de viceprimari. O masina a ajuns la fostul viceprimar Sorin Grindeanu, iar alta a fost inchiriata pentru seful Directiei Tehnice, Culita Chis. Si fostul viceprimar Adrian Orza folosea unul din Fordurile RATT. In plus, mai sunt si cateva autoturisme mici, marca Peugeout, care sunt folosite tot de directiile din cadrul primariei.
“RATT are mai multe masini in parcul auto, din care a inchiriat si Primariei Timisoara. S-au facut contracte de inchiriere in urma cu cativa ani si municipalitatea plateste pentru folosirea autoturismelor”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtator de cuvant al RATT.


Potrivit unui raport al Curtii de Conturi, masinile au fost inchiriate de catre primarie la preturi mult prea mici de la RATT, facandu-se astfel o paguba importanta regiei din subordinea Primariei Timisoara.Cineva incearca sa-l protejeze pe popa. Masinile au fost cumparate de triumviratul don Gigi, pisculita, popa si ele au fost o ofranda a popii pentru postul obtinut. Din start popa a acceptat pierderile, ele urmand a fi platite de don Gigi prin rectificari de buget. Ziaristul este sau prost informat sau rau intentionat. Din nou nu a facut nici cea mai mica cercetare. pisculita mergea cel putin de doua ori pe an cu masina acasa la parinti... pe plaiurile lui Dragos Voda.
Viceprimarul Traian Stoia vine si cu cifre din raportul Curtii de Conturi!  Primaria va trebui sa plateasca aproape 40.000 de lei pe an pentru toate masinile inchiriate de la RATT de catre municipalitate, spune viceprimarul Traian Stoia. Cel mai probabil, pe fiecare an de inchiriere.

El atrage atentia insa ca plata ar trebui sa se faca din buzunarele celor care au folosit masinile, nu din conturile primariei. Asta cu toate ca acele contracte de inchiriere au fost facute in numele anumitor directii din cadrul municipalitatii, la valori mult prea mici.
 Domnule viceprimar Stoia, in principiu aveti dreptate, dar nici pe vremea raposatului nici acum nu am aflat unde se gaseste acest principiu. Toata paguba RATT a fost realizata cu buna stiinta de popa, care ar trebui sa plateasca din greu. La fel de vinovati sunt pisculita si don Gigi, triumviratul care au tratar primaria si RATT ca pe propriile mosii.

“In ultimul raport al Inaltei Curti se vorbeste despre masinile folosite de functionari sau de demnitari din primarie, care erau inchiriate de la RATT la preturi, spune instanta, subevaluate. Pentru acest lucru probabil se vor recupera de la cei in cauza niste bani. RATT trebuie sa recupereze banii de la cei care au folosit autoturismele, pentru ca eu am fost criticat ca merg cu alta masina decat a primariei. Trebuie sa plateasca cine o folosit masina, credeti ca eu ii stiu pe toti care au folosit masina? Angajati ai primariei sunt, nu primaria plateste, angajatii, personal. Ei au inchiriat pentru Directia, nu stiu, Comunicare. Au inchiriat pe directii si un om folosea masina respectiva. Se folosesc aceste masini. Nu stiu cat are de recuperat RATT, dar pe un an, din cate imi aduc eu aminte din lectura actelor de la Curtea de Conturi, sunt undeva la 30.000 – 40.000 de lei”, ne-a declarat viceprimarul Stoia.
Edilul spune ca juristii primariei au atacat in contencios administrativ raportul Curtii de Conturi, dar fara niciun rezultat.
Deciziile  de imputare ale Curtii de Conturi trebuie puse in aplicare si aduse la cunostinta consilierilor locali. De multe ori insa, alesii habar nu au de hotararile luate de inspectorii de la Curtea de Conturi.
“Sunt o serie de sentinte care ajung destul de greu la consilieri. In acest sens o sa promovam o hotarare de consiliu local in care sa solicitam ca, in cel mai scurt timp din momentul sosirii sentintei, ea sa fie adusa la cunostinta consilierilor locali. Asa cum stiti, de multi ani de zile, in primarie se practica atacarea solutiilor impuse de Curtea de Conturi in instanta de contencios. De la Tribunal sau de la Curtea de Apel se ajunge la Inalta Curte de Casatie si Justitie. Acum, ICCJ s-a pronuntat la ultima contestatie facuta de primarie in favoarea solutiilor propuse de Curtea de Conturi, care trebuie pusa in aplicare. Atacarea in instanta a concluziilor Curtii de Conturi nu suspenda punerea lor in opera. Ea s-a suspendat la limita legii de primarie. Daca Curtea de Conturi spune ca trebuie sa faci un anumit lucru, tu poti ataca in contencios administrativ, dar nu ai dreptul sa opresti punerea in opera a masurilor”, a conchis Stoia.

duminică, 2 iunie 2013

Scrisoare deschisa Primarului Timisoarei II



Scrisoare deschisa Primarului Timisoarei  II

Sa continuam prezentarea situatiei transportului in comun din Timisoara, pe care popa refuza sa o prezinte.                                                                                                                                                    Astazi vom vorbi despre sectiile regiei sau mai exact despre locatiile RATT. Inainte de venirea ca menajer a popii regia locatiile regiei erau  urmatoarele:
·         Take Ionescu 56 – Sediul central si Sectia ateliere reparatii. De la venirea la putere ca menager, popa a inceput desfintarea sectiei ajunngandu-se ca in acest moment sectia sa fie in proportie de 80% desfintata.  Rezultatul este ca se poae ceda teren investitorului care a demarat lucrarile pe terenul fostei intreprinderi Industria Lanii. Pentru RATT rezultatul a fost ca au disparut piesele confectionate in cadrul sectiei, cum de altfel a disparut toata activitatea de mentenanta din cadrul regiei
·         Take Ionescu 83 – Depoul Nr.1 de tramvaie. Aparitia popii a coincis cu desfintarea depoului de tramvaie nr1 pentru a permite construirea unei biserici, a uui palat parohial si a altor acareturi bisericesti. Desi obtinerea terenului pentru aceste constructii a avut la baza niste acte false intocmite de popa, nimeni nu vrea sa se sesizeze si sa inceapa cercetarea. Prin desfintarea acestui depou transportul in comun a fost practic strangulat, pierzandu-si elasticitatea si crescand costurile foarte mult. Pentru a masca porcaria facuta, popa lanseaza idea creerii unui muzeu al tramvaielor.             Stimate domnule primar va informat pisculita ca in fostul depou de tramvaie, popa a facut investitii de sute de mi de euro pentru reabilitarea instalatie termice, iar apoi a demolat constructii in care se refacuse instalatia de incalzire. Toate acestea sunt de domeniul hilarului, dar cum nu apare nici un organ de control din partea primariei, popa a reusit sa creeze un punct temic modern care probabil va asigura agentul termis si fetelor bisericesti.:)
·         Calea buziasului nr2(Viodrighin) – Sectia de autobuze. Aceasta sectie, unde a fost salasul necuratului sau mai exact al popii, a fost scutita de cedari de teren. Singurele probleme existent aici sunt cele legate de patrimoniul Getax, la care popa are sau... a avut actiuni si la care inca lucreaza  :)
·         Intrarea Doinei nr.2 – cladirile fostului ACR. Prin targ umbla vorbe ca persoane sus puse, nu spun cine, ar fi interesate de locatie. Se zvoneste ca popa ar face mutatii iar cladirile vor ramane disponobile. Trebuie sa asteptam putintel si vom vedea rezultatul...
·         Str. Renasterii – baza de agrement si baza sportiva a RATT. Deocamdata in aceasta zona popa nu a cedar decat fostul club 1Mai politiei locale.
·         Str.Garii nr.17 – fosta sectie LCCS. La venirea menajerului, sectia a fost mutata de la aceasta locatie. Motivul pueril a fost ca terenul se va retroceda. Rezultatul pentru regie a fost catastrofal. Sectia care asigura mentenanta liniei cale, liniei de contact si substatiilor de transformare redresare practic a fost distrusa avand ca si consecinta disparitia activitatiilor de mentenanta la cele trei activitati, cu consecinte directe asupra calitatii transportului in comun. Deoarece timp de peste 5 ani, terenul nu a fost retrocedat ( daca trebuia retrocedat) prin targ se vorbeste ca popa ar readuce sectia in vechiul lacas :) :) :)
·         Str. Dambovita 1-3 – Depoul 2 de tramvaie (singurul la aceasta data), Depoul de troleibuze si Sectia Ateliere Centrale. Aici popa parca a adus iadul pe pamant.                                                                                                                                            - Depoul de tramvaie a preluat tramvaiele depoului nr1 si treptat treptat s-a sufocat. Parcului de tramvaie nu i s-a mai putut face mentenanta iar rezultatetele au incepus sa apara: parcul circulant practic s-a injumatatit iar curatenia si mentenata vagoanelor au disparut.                                – La depoul de troleibuze rezultatele vor aparea in acest an. Ca urmare a reducerii personalului de mentenanta si a iesirii din garantie a troleiobuzelor urmeaza sa vedem caderea parcului                - Sectia Ateliere Centrale nu mai exista decat cu titulatura.  Aici nu se mai fac reparatii si RK la tramvaie, troleibuze sau autobuze.  
Ca fat divers trebuie spus ca persoane importante nu spui cine sunt interesate si de terenul din Dambovita.
Stimate domnule pimar pentru a cunoaste cat mai bine RATT vom continua
Cu stima        

Don Quijote