Scrisoare deschisa Primarului Timisoarei II
Sa continuam prezentarea situatiei transportului in comun din Timisoara, pe care popa refuza sa o prezinte. Astazi vom vorbi despre sectiile regiei sau mai exact despre locatiile RATT. Inainte de venirea ca menajer a popii regia locatiile regiei erau urmatoarele:
·
Take
Ionescu 56 – Sediul central si Sectia ateliere reparatii. De la venirea la
putere ca menager, popa a inceput desfintarea sectiei ajunngandu-se ca in
acest moment sectia sa fie in proportie
de 80% desfintata. Rezultatul este ca se
poae ceda teren investitorului care a demarat lucrarile pe terenul fostei intreprinderi
Industria Lanii. Pentru RATT rezultatul a fost ca au disparut piesele
confectionate in cadrul sectiei, cum de altfel a disparut toata activitatea de
mentenanta din cadrul regiei
·
Take
Ionescu 83 – Depoul Nr.1 de tramvaie. Aparitia popii a coincis cu
desfintarea depoului de tramvaie nr1 pentru a permite construirea unei biserici,
a uui palat parohial si a altor acareturi bisericesti. Desi obtinerea terenului
pentru aceste constructii a avut la baza niste acte false intocmite de popa, nimeni
nu vrea sa se sesizeze si sa inceapa cercetarea. Prin desfintarea acestui depou
transportul in comun a fost practic strangulat, pierzandu-si elasticitatea si
crescand costurile foarte mult. Pentru a masca porcaria facuta, popa lanseaza
idea creerii unui muzeu al tramvaielor. Stimate domnule primar va informat
pisculita ca in fostul depou de tramvaie, popa a facut investitii de sute de mi
de euro pentru reabilitarea instalatie termice, iar apoi a demolat constructii
in care se refacuse instalatia de incalzire. Toate acestea sunt de domeniul
hilarului, dar cum nu apare nici un organ de control din partea primariei, popa
a reusit sa creeze un punct temic modern care probabil va asigura agentul
termis si fetelor bisericesti.:)
·
Calea
buziasului nr2(Viodrighin) – Sectia de autobuze. Aceasta sectie, unde a
fost salasul necuratului sau mai exact al popii, a fost scutita de
cedari de teren. Singurele probleme existent aici sunt cele legate de
patrimoniul Getax, la care popa are sau... a avut actiuni si la care inca lucreaza :)
·
Intrarea Doinei
nr.2 – cladirile fostului ACR. Prin targ umbla vorbe ca persoane sus puse,
nu spun cine, ar fi interesate de locatie. Se zvoneste ca popa ar face mutatii
iar cladirile vor ramane disponobile. Trebuie sa asteptam putintel si vom vedea
rezultatul...
·
Str.
Renasterii – baza de agrement si baza sportiva a RATT. Deocamdata in
aceasta zona popa nu a cedar decat fostul club 1Mai politiei locale.
·
Str.Garii
nr.17 – fosta sectie LCCS. La venirea menajerului, sectia a
fost mutata de la aceasta locatie. Motivul pueril a fost ca terenul se va
retroceda. Rezultatul pentru regie a fost catastrofal. Sectia care asigura
mentenanta liniei cale, liniei de contact si substatiilor de transformare
redresare practic a fost distrusa avand ca si consecinta disparitia
activitatiilor de mentenanta la cele trei activitati, cu consecinte directe
asupra calitatii transportului in comun. Deoarece timp de peste 5 ani, terenul
nu a fost retrocedat ( daca trebuia
retrocedat) prin targ se vorbeste ca popa ar readuce sectia in vechiul
lacas :) :) :)
·
Str.
Dambovita 1-3 – Depoul 2 de tramvaie (singurul la aceasta data), Depoul de
troleibuze si Sectia Ateliere Centrale. Aici popa parca a adus iadul pe
pamant. - Depoul de tramvaie a preluat tramvaiele
depoului nr1 si treptat treptat s-a sufocat. Parcului de tramvaie nu i s-a mai putut
face mentenanta iar rezultatetele au incepus sa apara: parcul circulant practic s-a injumatatit iar curatenia si mentenata
vagoanelor au disparut. – La depoul de
troleibuze rezultatele vor aparea in acest an. Ca urmare a reducerii
personalului de mentenanta si a iesirii din garantie a troleiobuzelor urmeaza
sa vedem caderea parcului - - Sectia Ateliere Centrale nu
mai exista decat cu titulatura. Aici nu
se mai fac reparatii si RK la tramvaie, troleibuze sau autobuze.
Ca fat
divers trebuie spus ca persoane importante nu spui cine sunt interesate si de
terenul din Dambovita.
Stimate domnule pimar pentru a cunoaste cat mai
bine RATT vom continua
Cu stima
Don Quijote
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu