duminică, 2 iunie 2013

Scrisoare deschisa Primarului Timisoarei II



Scrisoare deschisa Primarului Timisoarei  II

Sa continuam prezentarea situatiei transportului in comun din Timisoara, pe care popa refuza sa o prezinte.                                                                                                                                                    Astazi vom vorbi despre sectiile regiei sau mai exact despre locatiile RATT. Inainte de venirea ca menajer a popii regia locatiile regiei erau  urmatoarele:
·         Take Ionescu 56 – Sediul central si Sectia ateliere reparatii. De la venirea la putere ca menager, popa a inceput desfintarea sectiei ajunngandu-se ca in acest moment sectia sa fie in proportie de 80% desfintata.  Rezultatul este ca se poae ceda teren investitorului care a demarat lucrarile pe terenul fostei intreprinderi Industria Lanii. Pentru RATT rezultatul a fost ca au disparut piesele confectionate in cadrul sectiei, cum de altfel a disparut toata activitatea de mentenanta din cadrul regiei
·         Take Ionescu 83 – Depoul Nr.1 de tramvaie. Aparitia popii a coincis cu desfintarea depoului de tramvaie nr1 pentru a permite construirea unei biserici, a uui palat parohial si a altor acareturi bisericesti. Desi obtinerea terenului pentru aceste constructii a avut la baza niste acte false intocmite de popa, nimeni nu vrea sa se sesizeze si sa inceapa cercetarea. Prin desfintarea acestui depou transportul in comun a fost practic strangulat, pierzandu-si elasticitatea si crescand costurile foarte mult. Pentru a masca porcaria facuta, popa lanseaza idea creerii unui muzeu al tramvaielor.             Stimate domnule primar va informat pisculita ca in fostul depou de tramvaie, popa a facut investitii de sute de mi de euro pentru reabilitarea instalatie termice, iar apoi a demolat constructii in care se refacuse instalatia de incalzire. Toate acestea sunt de domeniul hilarului, dar cum nu apare nici un organ de control din partea primariei, popa a reusit sa creeze un punct temic modern care probabil va asigura agentul termis si fetelor bisericesti.:)
·         Calea buziasului nr2(Viodrighin) – Sectia de autobuze. Aceasta sectie, unde a fost salasul necuratului sau mai exact al popii, a fost scutita de cedari de teren. Singurele probleme existent aici sunt cele legate de patrimoniul Getax, la care popa are sau... a avut actiuni si la care inca lucreaza  :)
·         Intrarea Doinei nr.2 – cladirile fostului ACR. Prin targ umbla vorbe ca persoane sus puse, nu spun cine, ar fi interesate de locatie. Se zvoneste ca popa ar face mutatii iar cladirile vor ramane disponobile. Trebuie sa asteptam putintel si vom vedea rezultatul...
·         Str. Renasterii – baza de agrement si baza sportiva a RATT. Deocamdata in aceasta zona popa nu a cedar decat fostul club 1Mai politiei locale.
·         Str.Garii nr.17 – fosta sectie LCCS. La venirea menajerului, sectia a fost mutata de la aceasta locatie. Motivul pueril a fost ca terenul se va retroceda. Rezultatul pentru regie a fost catastrofal. Sectia care asigura mentenanta liniei cale, liniei de contact si substatiilor de transformare redresare practic a fost distrusa avand ca si consecinta disparitia activitatiilor de mentenanta la cele trei activitati, cu consecinte directe asupra calitatii transportului in comun. Deoarece timp de peste 5 ani, terenul nu a fost retrocedat ( daca trebuia retrocedat) prin targ se vorbeste ca popa ar readuce sectia in vechiul lacas :) :) :)
·         Str. Dambovita 1-3 – Depoul 2 de tramvaie (singurul la aceasta data), Depoul de troleibuze si Sectia Ateliere Centrale. Aici popa parca a adus iadul pe pamant.                                                                                                                                            - Depoul de tramvaie a preluat tramvaiele depoului nr1 si treptat treptat s-a sufocat. Parcului de tramvaie nu i s-a mai putut face mentenanta iar rezultatetele au incepus sa apara: parcul circulant practic s-a injumatatit iar curatenia si mentenata vagoanelor au disparut.                                – La depoul de troleibuze rezultatele vor aparea in acest an. Ca urmare a reducerii personalului de mentenanta si a iesirii din garantie a troleiobuzelor urmeaza sa vedem caderea parcului                - Sectia Ateliere Centrale nu mai exista decat cu titulatura.  Aici nu se mai fac reparatii si RK la tramvaie, troleibuze sau autobuze.  
Ca fat divers trebuie spus ca persoane importante nu spui cine sunt interesate si de terenul din Dambovita.
Stimate domnule pimar pentru a cunoaste cat mai bine RATT vom continua
Cu stima        

Don Quijote                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu