
Cat timp mai trebuie sa
asteptam pentru ca un menajer penibil,care nu are nimic in comun cu transportul
local, sa fie schimbat.
Daca ar fi sa facem o analiza
sumara a MARETELOR REALIZARI realizate
de popa in 4 ani, am putea enumera urmatoarele
-
Ctitoria unui asezamant monarhal in depoul detramvaie din Take
Ionecu 83, prin desfintarea depoului
-
Punerea pe butuci a parcului de tramvaie, uitand ca la parcul de
tramvaie sa se mai faca activitatea zilnica de revizie si intretinere
-
Desfintarea sectiei de intretinere a liniei cale, contact si
substatiilor de transformare redresare, LCCS, prin disponibilizari aberante. Prin aceaste
restructurari popa a reusit mareata
realizare ca timp de 4 ani sa nu faca revizia si intretinerea la nici macar a 1 m din investitia modernizarea liniilor de tramvai,
investitie care acostat 40.000.000 euro si la care primaria pana in anul 2020
ramburseaza imprumutul.
-
Realizarea unor proiecte si studii GRANDIOASE gandite pentru
dezvoltarea transportului in comun – linie de tramvai la Mosnita, ridicarea
performantei transportului in comun prin achizitionarea de transatlantice,
trecerea liniilor CFR pe estacade
-
Marirea pretului biletului de calatorie prin realizarea unui bilet
de 5lei – bilet cumparat in mijlocul detransport.
Acum am dori sa va prezentam o
masura aplicata la RATB dar complect ignorata de popa, care ar putea rezolva
lipsa chioscurilor si a calatoriilor care circula fara bilet, deoarece nu au de
unde sa-l cumpere.
Bilete
cumparate prin SMS
Mai nou, cu un SMS se pot plăti călătoriile cu
mijloacele de transport în comun în Capitală, Alba Iulia, Turda şi Iaşi. De la
începutul anului viitor bucureştenii vor putea plăti chiar şi o singură
călătorie prin SMS, acum serviciul vizând doar abonamentele de o zi.
"În aplicaţia de pe un
smartphone, călătorii vor putea vedea de anul viitor în cât timp ajunge în
staţie un autobuz, tramvai sau troleibuz, aşa cum se întâmplă în alte oraşe
europene", declară Dan Boabeş, fondatorul Simplus, companie furnizoare de
servicii de plată prin SMS. În Bucureşti, clienţii RATB pot achita prin SMS un abonament de o zi
pentru a circula pe rutele de autobuz, troleibuz şi tramvai.
"Vindem prin SMS mai mult
decât vinde RATB prin 200 de chioşcuri, numărul
tranzacţiilor ridicându-se la 4-5.000 pe lună", spune Boabeş care admite
însă că abonamentul de o zi este cel mai slab produs al regiei. Tehnic,
procedura este următoarea: clientul trimite un SMS cu litera "A" la
7456, primeşte un SMS cu un cod şi poate circula liniştit pe orice rută din
Capitală. De la începutul anului viitor însă, călătorii vor putea achita chiar
şi un singur bilet prin SMS sau îşi vor putea încărca, cu orice sumă doresc,
cardurile de transport.
De la începutul anului viitor clienţii RATB vor putea "în loc
să-şi încarce cardurile la chioşc, să facă acest lucru fie din aplicaţie, unde
vor putea vedea produsele ca în meniul de la restaurant, fie prin SMS, atunci
când ştiu exact ce anume vor". Or, numărul chioşcurilor la care se pot
face abonamente sau achita călătoriile este de zece ori mai mic decât numărul
de staţii ale mijloacelor de transport în comun în Capitală; reprezentanţi ai municipalităţii
au anunţat recent că doresc să cumpere şi automate la care să poată fi
încărcate cartelele.

Va multumesc
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu