joi, 8 noiembrie 2012

MENAJERULUI...




Cat timp mai trebuie sa asteptam pentru ca un menajer penibil,care nu are nimic in comun cu transportul local, sa fie schimbat.
Daca ar fi sa facem o analiza sumara a MARETELOR REALIZARI  realizate de popa in 4 ani, am putea enumera urmatoarele

-       Ctitoria unui asezamant monarhal in depoul detramvaie din Take Ionecu 83, prin desfintarea depoului
-       Punerea pe butuci a parcului de tramvaie, uitand ca la parcul de tramvaie sa se mai faca activitatea zilnica de revizie si intretinere
-       Desfintarea sectiei de intretinere a liniei cale, contact si substatiilor de transformare redresare, LCCS,  prin disponibilizari aberante. Prin aceaste restructurari  popa a reusit mareata realizare ca timp de 4 ani sa nu faca revizia si intretinerea la  nici macar a 1 m din  investitia modernizarea liniilor de tramvai, investitie care acostat 40.000.000 euro si la care primaria pana in anul 2020 ramburseaza imprumutul.  
-       Realizarea unor proiecte si studii GRANDIOASE gandite pentru dezvoltarea transportului in comun – linie de tramvai la Mosnita, ridicarea performantei transportului in comun prin achizitionarea de transatlantice, trecerea liniilor CFR pe estacade
-       Marirea pretului biletului de calatorie prin realizarea unui bilet de 5lei – bilet cumparat in mijlocul detransport.

Acum am dori sa va prezentam o masura aplicata la RATB dar complect ignorata de popa, care ar putea rezolva lipsa chioscurilor si a calatoriilor care circula fara bilet, deoarece nu au de unde sa-l cumpere.

Bilete cumparate prin SMS

 Mai nou, cu un SMS se pot plăti călătoriile cu mijloacele de transport în comun în Capitală, Alba Iulia, Turda şi Iaşi. De la începutul anului viitor bucureştenii vor putea plăti chiar şi o singură călătorie prin SMS, acum serviciul vizând doar abonamentele de o zi.
"În aplicaţia de pe un smartphone, călătorii vor putea vedea de anul viitor în cât timp ajunge în staţie un autobuz, tramvai sau troleibuz, aşa cum se întâmplă în alte oraşe europene", declară Dan Boabeş, fondatorul Simplus, companie furnizoare de servicii de plată prin SMS. În Bucureşti, clienţii RATB pot achita prin SMS un abonament de o zi pentru a circula pe rutele de autobuz, troleibuz şi tramvai.
"Vindem prin SMS mai mult decât vinde RATB prin 200 de chioşcuri, numărul tranzacţiilor ridicându-se la 4-5.000 pe lună", spune Boabeş care admite însă că abonamentul de o zi este cel mai slab produs al regiei. Tehnic, procedura este următoarea: clientul trimite un SMS cu litera "A" la 7456, primeşte un SMS cu un cod şi poate circula liniştit pe orice rută din Capitală. De la începutul anului viitor însă, călătorii vor putea achita chiar şi un singur bilet prin SMS sau îşi vor putea încărca, cu orice sumă doresc, cardurile de transport.                                                                                                                          De la începutul anului viitor clienţii RATB vor putea "în loc să-şi încarce cardurile la chioşc, să facă acest lucru fie din aplicaţie, unde vor putea vedea produsele ca în meniul de la restaurant, fie prin SMS, atunci când ştiu exact ce anume vor". Or, numărul chioşcurilor la care se pot face abonamente sau achita călătoriile este de zece ori mai mic decât numărul de staţii ale mijloacelor de transport în comun în Capitală; reprezentanţi ai municipalităţii au anunţat recent că doresc să cumpere şi automate la care să poată fi încărcate cartelele.

 Domnule primar sper ca m-am luptat destul cu morile de vant sub mandatul lui don gigi.
Va multumesc





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu