
Vorbe-n vant
Nici un ziar si
nici un blogul RATT nu a observat ca de
la inceputul saptamanii troleibuzele 11,17, incepand de la p-ta.Marasti si pana la biserica din Take
Ionescu, deoarece este impropriu sa-i mai spunem depoul de tramvaie, nu mai ciorcula pe
motorul electric ci pe motorul termic.
Ce conteza ca
pretul e mai mare, nu popa plateste costurile suplimentare ci locuitorii
Timisoarei. Sa vedem in cat timp remediaza popa
defectul, avand in vedere ca echipele de intretinere si reparatii ale
atelierului substatii de redresare au fost desfintate. In momentul de fata popa
are un asa zis contract
de mentenata cu o firma din Timisoara, careia nu-i spunem
numele pentru a nu o pune intr-o situatie poenibila. Firma lucreaza
numai la comanda , deci nu face un serviciu de mentenanta real si probabil comanda
inca nu a ajuns la ei.
popa, dupa cum
v-am prezentat intr-un articol precedent este un perfid si un excroc care prin
fals sau minciuna incearca sa profite de
oirice situatie prielnica. In acesat caz foloseste o hotarare a CLTimisoara
– din mandatul don gigi, prin care s-a hotarat ca se pot incredinta lucrari de
prestare servicii unor
firme terte. Regretabil este ca dupa ce s-a votat o astfel de hotarare, care
creste preturile de cost
cu cel putin 150% nu s-a mai creat nici un organ de control care sa verifice
daca contractele incheiate
respecta normativele de revizie si intretinere. Vor fi unii care vor spune – Nu
e treaba lor. In acest caz va
spun ca va trebui sa ne cumparam cat mai repede un mijloc de transport,
deoarece treptat,
treptat transportul in comun electric va disparea din Timisoara.
Va rog sa-mi
raspundeti ce facea popa daca se intrerupea alimentarea cu energie electrica a tramvaielor. Probabil ca tracta
tramvaiele cu o basculanta.
Troleibuzul 17 merge pe motor termic conectate la retea!!!
RăspundețiȘtergereConcret scote fum! o fi de la motorul electric???
Probabil genereaza energie in sistem sa aibe tramvaiele cu ce merge.