joi, 11 aprilie 2013


“Doua lucruri sunt infinite, universul si prostia umana,insa nu sunt sigur decat despre primul” – Albert Einstein

  Dupa opinia mea transpotul electric cu tramvaiele in Timisoara, primul oras din Romania cu tramvaie electrice a ajuns aproape de “desfintare”. Afirmatia o fac pe baza urmatoarelor constatari:

1.    In mai putin de 4 ani, s-au desfintat sau se vor desfinta linii de tramvai:
-       Linia 3 a fost desfintata.
-       Linia 10 a fost desfintata
-       Linia 5 va fi desfintata probabil in acest an.

2.    S-au sistat lucrarile de modernizare a liniei cale, si nu au disparut in ceata lucrarile de revizie a linie cale.                                                                         Rezultatul: liniile de tramvai sunt  in afara oricaror normative  de circulatie pe urmatoarele tronsoane
-       Calea Vidrighin (liniile 4, 8)
-       B-dul Cetatii (linia 4)
-       Linia  intre str. Ana Ipatescu si str. Mures( linia 7)
-       Calea Buziasului (lini 4)
-       Bucla IAEM (linia4,8,9)
-       Bucla Optica (linia4)
-       Liia tramvaiului 5 de la b-dul Cetatii in Ronat

3.    Parcul de tramvaie a scazut de la 85 trenuri de tramvai la 45 vagoane de tramvai. Aceasta cadere se datoreaza faptului ca de 5 ani a fost desfintata activitatea de revizie la parcul de tramvaie. Surprinzator este faptul ca nimeni  nu-si pune intrebarea cum de tramvaiele existente in Timisoara mai circula inca in Germania  iar la noi aceleasi tramvaie sunt puse pe butuci???????

4.    Curatenia parcului de tramvaie parafrazandu-l pe Nea Iancu este “Sublima dar lipseste cu desavarsire”.

Parca dorind sa ne combata conducerea RATT posteaza pe pagina domnului primar urmatorul sondaj:

31.01.2013 - Rezultatele chestionarului privind satisfactia clientilor RATT

În perioada decembrie 2012 – ianuarie 2013 a fost aplicat pe un eşantion de 375 de călători chestionarul pentru satisfacţia clienţilor Regiei Autonome de Transport Timişoara. Dintre aceştia 84% au avut vârsta între 20 şi 50 de ani. Chestionarul a cuprins 12 întrebări şi o rubrică de sugestii şi opinii. Călătorii au fost întrebaţi despre: curăţeniea, modernizarea şi siguranţa vehicolelor, comportamentul personalului, punctualitate, cardul de transport, informarea călătorului, controlul cu Poliţia Locală. În urma centralizării datelor s-a constatat că 58,12% dintre cei chestionaţi sunt mulţumiţi de serviciile R.A.T.T., 29,93% dintre cei care au răspuns se declară nemulţumiţi de serviciile R.A.T.T., iar un procent de 11,95% sunt foarte mulţumiţi. 
În acelaşi chestionar călătorii au avut posibilitatea să acorde note de la 1 la 10, unde 10 reprezintă punctajul maxim. Serviciile R.A.T.T. au fost notate cu nota 8 de 114 chestionaţi (aproximativ 30%). 
Regia Autonomă de Transport mulţumeşte tuturor pentru timpul acordat completării chestionarului, pentru seriozitatea de care au dat dovadă şi de multitudinea sugestiilor pe care ni le-au transmis. 
Vă prezentăm în continuare gradul de satisfacţie al clienţilor în grafice. 


Sa vedem reactia domnului primar, deoarece multi timisoreni ii citesc pagina de facebook.
Vor rade, se vor mira sau vor ramane stupefiati de penibilitatea chestionarului publicat de popa?


Un comentariu:

  1. Domnule ,primaria vrea desfintarea transportului electric insa nu are curajul sa-l spuna pe fata (traditia de peste 130de ani le sta in gat)
    in consecinta se pling ca nu au bani de tramvaie desi exista exemple prin care se pot aloca bani din fonduri europene fara un ban de la bugetul local(de ex la Szeged); regia va muri incet dar sigur iar tramvaiele vor deveni amintire; si asta in secolul 21.
    Doua razboaie mondiale nu au oprit tramvaiul in TIMISOARA va reusi actuala administratie robu impreuna cu alte capete luminate pe care le stiti si dv.

    RăspundețiȘtergere