vineri, 11 octombrie 2013

Din pacate ramanem tot la tichia de margaritar

Reprezentanții municipalității au explicat că la Timișoara vor ajunge două autobuze cu motor electric, iar unul va fi testat timp de zece zile, în timp ce celălalt, un model mai nou, va rămâne în circulație timp de o lună. Autoritățile locale cred că vor putea astfel să facă o comparație cu autobuzele clasice, având în vedere intenția anunțată de primarul Nicolae Robu ca pe viitor în Timișoara să circule doar autobuze cu motor electric. „Acest experiment ne va ajuta să ne fundamentăm mai solid decizia privind modul în care vom dezvolta parcul auto al RATT. În orice caz, informându-ne şi ce fac alţii şi care sunt curentele la nivel european şi mondial, am ajuns la concluzia că viitorul este al autobuzelor cu motor electric”, a explicat Robu. Directorul RATT, Ioan Goia, a afirmat că cele două autobuze vor fi puse în circulaţie din 24 octombrie şi vor merge pe traseul autobuzului 33 şi pe cele ale troleibuzelor 11 şi 14. „Operatorii de transport public din România n-au mai testat aşa ceva”, susţine Goia. Reprezentantul firmei care va pune la dispoziţia municipalităţii autobuzele cu motor electric a declarat că perioada de testare poate fi prelungită, iar marele avantaj al acestor vehicule este autonomia de care dispun. „Autobuzul are nevoie de o perioadă de încărcare completă de şase ore sau o încărcare rapidă de trei ore. Are cea mai mare autonomie existentă în piaţă – 250 de kilometri pe încarcare, în condiţii de trafic urban. Nu va fi nevoie să fie încărcat pe timpul traseelor, pe timp de zi, ci peste noapte. Timişoara este primul oraş din România în care se testează un autobuz cu nivelul acesta de tehnologie. Problema lor, de ce nu au fost încă prezente pe piaţă, este această autonomie”, a explicat Adrian Moşoarcă, directorul regional al societăţii. Acesta spune că preţul unui astfel de autobuz electric este de două ori mai mare decât al unui vehicul cu motor termic, între 300.000 şi 400.000 de euro, dar există diverse linii de finanţare pentru administraţiile locale. Iar primarul spune că Timişoara trebuie să fie „pe trend”. „La astfel de produse cu noi tehnologii, preţurile sunt într-o descreştere accelerată. Noi vrem, ca oraş al atâtor premiere, să fim pe trend”, a mai afirmat Robu. Oricum, următoarea achiziţie pe care o pregăteşte municipalitatea timişoreană se referă la mini-busuri. „Dorim ca ultima achiziţie de autobuze cu motor termic să fie aceasta pe care deja am lansat-o, prin care vrem să cumpărăm 15 mini-busuri”, a conchis edilul. In continuare observam ca domnul primar nu cunoaste de loc RATT, iar popa continua sa practice pupincurismul cu asiduitate. Domnule primar nu trebuie numai sa facem numai achizitii de ultima generatie, ci trebuie sa le si putem intretine si explata corespunzator. Ar trebui sa vedeti ca in acest moment la RATT serviciul de mentenabta pentru orice activitate a fost complect desfintat de popa. Acrsta se duce in biserica si inalta bumai rugaciuni si osanale pentru a nu aparea nici un eveniment. Ar trebui sa urmariti urmatoarele: - la intreaga investitie de modernizare a liniilor de tramvai,40.000.000 euroi, popa nu a facut nici cea mai mica intretinere. Rezultatele ar trebui sa le constatati si dumneavoastra pentru ca eu le-am repetat de n ori - parcul de tramvaie primit din Germania e la pamant. Intadevar tramvaiele erau vechi, dat toate erau au fost in stare de circulatie. popa nu a mai facut nici o intretinere si rezultatul e ca aruncam cu noroi in nemti. E jenant - parcul de troleibuze a iesit din garantia cehilor si rezultatele se vad. popa a inceput sa faca improvizatii si sa traga troleibuze pe dreapa Deci domnule primar e foarte frumos ca am luat in probe autobuzele electrice, dar daca le veti cumpara pentru RATT(cu popa menajer) inseamna a arunca cu euroii la gropa de gunoi. Apropo domnule primar, cunoasteti sectiile RATT:} LCCS cred ca nu mai are un sediu stabil. Traiesc si ei pe unde ii pune popa. Rezultatele se vad in traseu Troleibuzele nu mai au nici un atelier de intretinere. de fapt de cand au plecat cehii nici nu se mai face nici o intretinere Tramvaiele, sufocate intr-un singur depou. Intretinerea 0. Rezultatul activitati de menajer al popii O. Din pacate vorbim, dar nimeni nu vrea, sau cel putin aceasta e opinia mea, sa ne asculte Cu stima Don Quijote si morile de vant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu