sâmbătă, 26 octombrie 2013

"Opera de trei parale"

De foarte mult timp caut sa aflu gandirea popii pentru dezvoltarea transportului pentru a intelege de ce este apreciat. In sfarsit il ultima lucrre a popii “Plann de administrare al RAT Timisoara am gasit in sfarsit programul de”Studii si proiecte pentru modernizarea activitatii si structurii organizationale” Dupa ce am trcut de acest titlu pompos sa incercamsa vedem ce ne propune popa: 1. Studiu privind reproiectarea stucturii organizationale si a instrumentului managerial va fi realizata din fonduri proprii si va elimina birocratia regia devenind un operator performant. In afara stilului bombasticnu intelegem decat ca in PRINCIPIU totul e posibil singura problema va fi ca popa sa ne arate unde gaseste “in principiu”. Rezultatul va fi Ø 2. Studiu privind crearea organizarea si stabilirea procedurilor pentru serviciul de planificare tehnica masura care va gestionacheltuielile de mentenanta si reparatii. Adoua masura care nu spune nimic si al carui rezultat va fi tot Ø. Practic popa ne spune ca dupa ce timp de 5 ani in regie serviciul de mentenanta a disparut el va renaste ca pasarea phonix din cenusa.  3. Studii de proiectare si achizitia unui sistem informatic integral, realizat din surse proprii si care va creste eficienta si performanta in activitatea regiei. A treia masura prin care popa ii injura subtil pe domnii consilieri, Rezultatul va fi acelasi Ø 4. Studiu privind crearea, organizarea si stabilirea procedurilor pentru acordarea uniformelor de serviciu la intreg persomalul de exploatare. Efectiv nu inteleg pana unde poate merge bataia de jpc fata de “alesii Timisoarei” :). Rezultatul va fi Ø 5. Studiu privind participrea regiei la infintarea unui Institul de Cercetare in Sisteme Inteligente de Transport in colaborare cu PMT si Universitatea Politehnica Tinisoara si alte servicii publice interesate, realizat din surse proprii :) si care va duce la asigurarea personalului calificat in transportul public de persoane. Singura concluzie pe care o trag este ca in acest moment in transportul local sunt “fazani” nu persoane calificate pentru aceastavregie, lucra care de fapt se vede”. Rezultatul va fi Ø 6. Infintarea unui centru de semnalizare si dirijare a traficului in b-dul Take |Ionescu 56 in colaborare cu PMT, Universitatea Politehnica Timisoara si alte servicii publice interesate, realizata din surse proprii si care va asigura siguranta si confortul calatorului :). Prin aceasta masura popa isi arata talentul de pupincurist mangaind catifelat dosul primarului”. Rezultatul va fi Ø 7. Studiul de modernizare platforma de garare (cai de acces, ateliere de intretinere autobuze, troleibuze, tramvaie si utilitati aferente) din Bv. Dambovita1-3, realizat din surse proprii care va asigura o baza moderna pentru autobuze, tramvaie si troleibuze. Realizandu-se cu fonduri proprii pe care regia nu le are nu se va rezolva nimic, dar cel mai spectaculos lucru care apare aici este ca popa vrea sa mute autobuzele! Cine vrea acel terean? 8. Studiu de modernizare a depoului 2 de tramvaie realizat pe surse proprii pentru automatizarea si realizarea fluxului de exploatare tehnica a tram,vaieloe. Pentru un nespecialist pareceva ca popa doreste progresul, dar pentru cineva cara cunoaste activitatea intr-un depou imediat sesizeza ca de fapt e un balon de aer. Rezultatul va fi Ø 9. Studiu de realizare a unui nou depou de tramvaie in sudul municipiului – str. Calea Buziasului realizt din surse proprii pentru automatizarea si realizarea fluxului de exploatare tehnica a tramvaielor. 10. Studiu de reabilitate a retelei de contact pentru transportul cu troleibuzul si a substatiilor de redresare transformare realizat pe surse proprii pentru eficienta si performanta in activitatea regiei, asigurarea sigurantei si confortului calatorului si realizarea gestiunii reale a cheltuielilor de mentenanta si reparatii. Citind masura propusa sirezultatele scontate a fi obtinute realizezi ca acest material a fost facut de un imbecil pentru niste indivizi care nu au nimic in comun cu transportul in comun. Studiul este absolut necesar a fi realizat, dar din surse proprii nu se va realizanimic. Rezultatul va fi Ø 11. Studiu de realizare a extinderilor traseelor mijloacelor de transport public in conformitate cu Vision 2030 realizat din surse proprii pentru un transport ecologic pentru zonele neacoperite ale municipiului. Dintre toate studiile realizate de popa acesta indiscutabil este cel mai imbecil. Popa isi traseaza niste sarcini fara nici o perspectiva. Rezultatul va fi Ø 12. Reabilitarea muzeului de transport public Corneliu Miklosi. Inclusiv a colectiei publice. Achizitia de noi elemente pentru expunere in muzeu realizatcu mijloce proprii pentru imagimea mun.Tmisoara. Cu o neobrazare maxima popa ascunde distrugerea depoului de tramvaie din Take Ionescu 83 sub masca academicianului Miklosi. Pe langa faptul ca in afara de vagonul Timis si 3-4 vagoane primite din Austria, care nu au funcrionat o zi in Timisoara toate celelalte exponatele sunt un kitsch, realizari fara a exista nici o piesa originala popa profaneaza si numele celui pentru care tramvaiele au fost viata sa. RUSINE 13. Realizarea infrastructurii retelei de transport in comun cu tramvaiul in municipoul Timisoara. Trecan data HCL popa recunoaste ca aceasta lucrare inceputa in 2000 si aprobata a fi continuata prin HCL 599/19.12.2006 practic a fost realizata de un colectiv al regiei pe care popa in nemasurata lui credinta si iubire fata de transportul in comun i-a dat afara pe toti. E o lucrare foarte importanta dar pe care popa nu o va realiza. Rezultatul va fi Ø 14. Studiu de proiect de modernizare parter si etaj cladire administrativa Bv Dambovita 1-3. Surse proprii. A fi cand pentru a treia oara cladirea se modernizeaza. Celelalte doua modernizari au fost facute tot de popa, dar dupa finalizarea lucrarilor totul a fost reorganizat si distrus de doua ori :) 15. Modernizarea cladirii adninistrative , imprejurimi si amenajare parcare str. Intrarea Doinei nr.2. Asteptam sa vedem ce se va intampla deoarece noi stim ca fratii corsinani sunt interesati de cladire. Viitorul ne va rata finalul. 16. Studii si proiecte pentru implementarea conceptului Timisoara Vision 2030 la nivelul de transport public de persoane. Studiul sus amintit a fost realizat de niste nemti la care fondurile nu reprezinta ceva deosebit, dar realizarea lui va fi posibila dupa cum spune si titlul dupa 2030. In concluziu popa face tot baloane de sapun Rezultatul va fi Ø Poate ca v-am plictisit, dar trebuie sa vedeti care sunt ideile care curg din biserica din depoul de tramvaie si pe care Primaria le inghite. Rezultatul gandirii popii este 0 :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu