vineri, 3 august 2012

pentru cine vrea sa stie


Dupa mai bine de 4 ani de lupta se pare ca popa va ajunge sa dea explicatii in fata procurorilor pentru fals si uz de fals in acte publice. Fap confirmat  si de presa  

Reprezentanţii Poliţiei Timiş au anunţat că în urma activităţilor de cercetare penală desfăşurate de ofiţerii Serviciului de Investigare a Fraudelor, cu avizul Parchetului de pe lângă Judecătoria Timişoara, au fost finalizate cercetările pentru săvârşirea infracţiunilor de uz de fals, fals în declaraţii şi abuz în serviciu contra intereselor persoanelor faţă de directorul general al Regiei Autonome de Transport Timişoara, Ioan Goia.  Una dintre problemele lui Goia este o declaraţie pe care a întocmit-o pentru a putea participa la concursul pentru ocuparea postului de director general al RATT organizat de primărie în 2008. „Bărbatul a întocmit o declaraţie pe proprie răspundere că este compatibil şi îndeplineşte condiţiile cerute pentru participarea la concursul pentru ocuparea funcţiei de director general al Regiei Autonome de Transport Timişoara. Suspectul deţinea acţiuni la o societate din Timişoara al cărei obiect de activitate principal şi secundar se interfera cu cel al Regiei la care suspectul devenise în mod fraudulos director general”, au arătat reprezentanţii Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Timiş.

Un individ care-si incepe activiutatea folosind acte false la un examem va avea toata activitatea viitoare  marcata de falsuri si minciuni.  Acest lucru se vede cam in toate actiunile intreprise in cadrul regiei. Vom incerca o mica analiza a actiunilor popii bazate pe falsuri si minciuni                                                                                                                                                              
·          A adat afara din intrepindere sute de persoane, dar numai 14 au avut coloana vertebrala si l-au dat in judecata. Deoarece motivele pentru care cei 14 au fost trecuti in somaj au fost bazate doar pe minciuni ordinare, popa a pierdut procesele. In ziarul Tion gasim connfirmarea acestor fapte 
                                                                                                                                                   Seful RATT este acuzat că a concediat abuziv mai mulţi angajaţi, care au dat în judecată instituţia şi au câştigat în instanţă. „Din aceasta funcţie, G. Ioan, sprijinit de C.L. Vasilica, consilier juridic, şi S. L. Cristina, sef serviciu resurse umane, care au vizat şi au semnat documentele, au concediat abuziv 14 persoane pe diferite motive neîntemeiate. Cei concediaţi i-au acţionat în judecată pe suspecţi, instanţa de judecată obligându-i pe învinuiţi să-i reîncadreze plătindu-le sume de bani ce au totalizat un cuantum de 625.610 lei, suma cu care a fost prejudiciată instituţia sus-menţionată”, au mai precizat oficialii Poliţiei Timiş. Cercetările au fost finalizate, iar dosarul a fost înaintat Parchetului cu propunerea de trimitere în judecată a directorului RATT şi ale celorlalte două angajate.

·         Popa a reorganizat de 3 ori regia. Toate aceste asa zise reorganizari au fost de fapt actiuni  organizate pentru a scapa de anumite persoane indezirabile. Necazul e ca reorganizarile s-au facut cu aprobarea primariei si a consilierilor locali. Daca toata sleacta lui don gigi era pe aceiasi mana cu popa,  regretabil este ca persoane care ar trebui sa apere interesele timisorenilor, deci implicit si ale angajatilor regiei, au semnat aceste mizerii fara nici cea mai mica analiza a propunerilor inaintate. Astfel s-a ajuns ca intreaga activitate de revizie si intretinere din regie sa fie abandonata, deoarece personalul ramas este cu mult  sub personalul necesar conform regulamentelor existente si aflate in vigoare. Rezultatele nu au intarziat sa apara

ü  Parcul de tramvaie a fost decimat la fel ca legiunile romane, ajunganduse de la un parc circulant de 80-82 trenuri de tramvai la un parc de 35-40 vagopane de tramvai
ü  La substatiile de transformare – redresare nu a mai fost facuta o revizie complecrta de peste 24 de luni. Rezultatele s-au vazut si aici. Una cate una substatiile au inceput sa cada. Pentru a masca aceste caderi pupincuristii popii au inventat problema masticului bituminos.
ü  La reteaua de contact intretibnerea e un cuvant complect uitat. Cu doua turnuri active deabia semai pot face intercentiile accidentale.
ü  La linia cale – sina, macaze automate, macaze mecanice, ungatoare – nu s-a mai facut nimic. Rezultatul uzura ondulatorie a aparut pe km intregi, macazele automate functioneaza numai actionate cu levierul, iar ungatoarele automate au devenit piese de muzeu
ü  Singurele care au functionat relativ fara probleme – mai putin aerulconditionat – au fost autobuzele si troleibuzele care fiind in garantie erau urmarite de furnizori. Din anul 2012 s-a terminat garantia la troleibuze urman sa vedem cum vor cadea ca tramvaiele

·         Pentru a drege busuiocul, ca urmare a faptului ca nu mai exista personal pentru efectualea lucrarilor de intretinere, popa a precizat ca va inceia contracte de mentenanta cu firme specializate.
ü  La tramvaie nu exista un astfel de contract
ü  La troleibuze nu exista un astfel de contract
ü  La autobuze nu exista un astfel de contract
ü  La linua cale nu exista un astfel de contract
ü  La linia contact nu exista un astfel de contract
ü  La substatiile de transformare redresare popa a incercat sa minta incheind un contract doar pentru nivelul de medie tensiune. Pentru nivelul de joasa tensiune nu exista nici un contract. La medie tensiune minciuna e ordinara, deoarece nu a fost incheiat un contract de mentenanta ci un contract in care firma se angajeaza sa execute lucrari in baza comenzilor primite de la regie. De 6 luni popa nu a dat nici o comanda deci practic putem spune ca nici aici nu mai exista mentenanta
ü  Cablurile electrice ale regiei nu mai sunt urmarite de nimeni si nu exista nici contract de mentenanta.
·         popa a dorit sa inceapa noi investitii, dar la cei 40 km linie cale modernizata nu a facut nici o lucrare de intretinere si reparatii. Efectele neintretinerii sunt devastatoare.
ü  Toate macazele mecanice sunt defecte
ü  Toate sistemele de incalzire a macazelor pe timp rece sund defecte
ü  Toate ungatoarele automate sunt defecte
ü  Uzura ondulatorie a aparut pe sute de metrii
ü  Cablurile pozate sunt abandonate ca urmare a desfintarii echipei de cabluri si a lipsei unui contract pentru astfel de lucrari
            Dintre investitiile aberante propuse de popa&Co, avand la bazaminciuna, putem enumera
ü  Linie de tramvai la Mosnita. Pentru o localitate cu cateva sute de locuitori se dorea o investitie de peste 15.000.000 euro
ü  Extinderea liniilor de troleibuz la Dumbravita si Ghiroda. In loc sa folosim caracteristicile troleibuzelor care au atat motor electric cat si motor termic, deci a deschide aceste linii cu cheltuiala 0, se dorea o investitie de peste 5.000.000 euro
ü  Ectinderea liniei de troleibuz 13. Idem punctul de mai sus. Estimam investitia la cel putin 2.000.000 euro
ü  Cumpararea de tramvaie noi( 2.000.000 euro/buc) fara a se finaliza modernizarea liniilor  din Timisoara si fara a avea un depou functional care sa poata primii astfel de tramvaie. Depoul din Take Ionescu a fost desfintat iar depoul din Dambocita necesita urgent lucrari de modernizare ample pentru a fi capabil sa primeasca tramvaie cu podea joasa. Comisionul de la aceast contract reprezenta ciresa de pe tort
Transportul in comun cu “vaporeto”. Fara comentarii

  modelul de angajat cautat de popa !!!
Vom continua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu