Dupa mai bine de 4 ani de lupta se
pare ca popa va ajunge sa dea explicatii in fata procurorilor pentru fals si uz
de fals in acte publice. Fap confirmat si de presa
Reprezentanţii Poliţiei Timiş au anunţat că
în urma activităţilor de cercetare penală desfăşurate de ofiţerii Serviciului
de Investigare a Fraudelor, cu avizul Parchetului de pe lângă Judecătoria
Timişoara, au fost finalizate cercetările pentru săvârşirea infracţiunilor de
uz de fals, fals în declaraţii şi abuz în serviciu contra intereselor
persoanelor faţă de directorul general al Regiei Autonome de Transport
Timişoara, Ioan Goia. Una dintre
problemele lui Goia este o declaraţie pe care a întocmit-o pentru a putea
participa la concursul pentru ocuparea postului de director general al RATT
organizat de primărie în 2008. „Bărbatul a întocmit o declaraţie pe proprie
răspundere că este compatibil şi îndeplineşte condiţiile cerute pentru
participarea la concursul pentru ocuparea funcţiei de director general al
Regiei Autonome de Transport Timişoara. Suspectul deţinea acţiuni la o
societate din Timişoara al cărei obiect de activitate principal şi secundar se
interfera cu cel al Regiei la care suspectul devenise în mod fraudulos director
general”, au arătat reprezentanţii Inspectoratului de Poliţie al Judeţului
Timiş.
Un individ care-si incepe activiutatea folosind acte
false la un examem va avea toata activitatea viitoare marcata de falsuri si minciuni. Acest lucru se vede cam in toate actiunile
intreprise in cadrul regiei. Vom incerca o mica analiza a actiunilor popii bazate
pe falsuri si minciuni
·
A adat
afara din intrepindere sute de persoane, dar numai 14 au avut coloana
vertebrala si l-au dat in judecata. Deoarece motivele pentru care cei 14 au
fost trecuti in somaj au fost bazate doar pe minciuni ordinare, popa a pierdut
procesele. In ziarul Tion gasim connfirmarea acestor fapte
Seful RATT este acuzat că a concediat abuziv mai mulţi angajaţi,
care au dat în judecată instituţia şi au câştigat în instanţă. „Din aceasta
funcţie, G. Ioan, sprijinit de C.L. Vasilica, consilier juridic, şi S. L.
Cristina, sef serviciu resurse umane, care au vizat şi au semnat documentele,
au concediat abuziv 14 persoane pe diferite motive neîntemeiate. Cei concediaţi
i-au acţionat în judecată pe suspecţi, instanţa de judecată obligându-i pe
învinuiţi să-i reîncadreze plătindu-le sume de bani ce au totalizat un cuantum
de 625.610 lei, suma cu care a fost prejudiciată instituţia sus-menţionată”, au
mai precizat oficialii Poliţiei Timiş. Cercetările au fost finalizate, iar
dosarul a fost înaintat Parchetului cu propunerea de trimitere în judecată a
directorului RATT şi ale celorlalte două angajate.
·
Popa a reorganizat de 3 ori regia. Toate aceste
asa zise reorganizari au fost de fapt actiuni organizate pentru a scapa de anumite persoane
indezirabile. Necazul e ca reorganizarile s-au facut cu aprobarea primariei si
a consilierilor locali. Daca toata sleacta lui don gigi era pe aceiasi mana cu
popa, regretabil este ca persoane care
ar trebui sa apere interesele timisorenilor, deci implicit si ale angajatilor
regiei, au semnat aceste mizerii fara nici cea mai mica analiza a propunerilor
inaintate. Astfel s-a ajuns ca intreaga activitate de revizie si intretinere
din regie sa fie abandonata, deoarece personalul ramas este cu mult sub personalul necesar conform regulamentelor
existente si aflate in vigoare. Rezultatele nu au intarziat sa apara
ü Parcul
de tramvaie a fost decimat la fel ca legiunile romane, ajunganduse de la un
parc circulant de 80-82 trenuri de tramvai la un parc de 35-40 vagopane de
tramvai
ü La
substatiile de transformare – redresare nu a mai fost facuta o revizie
complecrta de peste 24 de luni. Rezultatele s-au vazut si aici. Una cate una
substatiile au inceput sa cada. Pentru a masca aceste caderi pupincuristii
popii au inventat problema masticului bituminos.
ü La
reteaua de contact intretibnerea e un cuvant complect uitat. Cu doua turnuri
active deabia semai pot face intercentiile accidentale.
ü La linia
cale – sina, macaze automate, macaze mecanice, ungatoare – nu s-a mai facut
nimic. Rezultatul uzura ondulatorie a aparut pe km intregi, macazele automate
functioneaza numai actionate cu levierul, iar ungatoarele automate au devenit
piese de muzeu
ü Singurele
care au functionat relativ fara probleme – mai putin aerulconditionat – au fost
autobuzele si troleibuzele care fiind in garantie erau urmarite de furnizori.
Din anul 2012 s-a terminat garantia la troleibuze urman sa vedem cum vor cadea
ca tramvaiele
·
Pentru a drege busuiocul, ca urmare a
faptului ca nu mai exista personal pentru efectualea lucrarilor de intretinere,
popa a precizat ca va inceia contracte de mentenanta cu firme specializate.
ü La
tramvaie nu exista un astfel de contract
ü La
troleibuze nu exista un astfel de contract
ü La
autobuze nu exista un astfel de contract
ü La
linua cale nu exista un astfel de contract
ü La
linia contact nu exista un astfel de contract
ü La
substatiile de transformare redresare popa a incercat sa minta incheind un
contract doar pentru nivelul de medie tensiune. Pentru nivelul de joasa
tensiune nu exista nici un contract. La medie tensiune minciuna e ordinara,
deoarece nu a fost incheiat un contract de mentenanta ci un contract in care firma
se angajeaza sa execute lucrari in baza comenzilor primite de la regie. De 6
luni popa nu a dat nici o comanda deci practic putem spune ca nici aici nu mai exista
mentenanta
ü Cablurile
electrice ale regiei nu mai sunt urmarite de nimeni si nu exista nici contract
de mentenanta.
·
popa a dorit sa inceapa noi investitii, dar la
cei 40 km linie cale modernizata nu a facut nici o lucrare de intretinere si
reparatii. Efectele neintretinerii sunt devastatoare.
ü Toate
macazele mecanice sunt defecte
ü Toate
sistemele de incalzire a macazelor pe timp rece sund defecte
ü Toate
ungatoarele automate sunt defecte
ü Uzura
ondulatorie a aparut pe sute de metrii
ü Cablurile
pozate sunt abandonate ca urmare a desfintarii echipei de cabluri si a lipsei
unui contract pentru astfel de lucrari
Dintre
investitiile aberante propuse de popa&Co, avand la bazaminciuna, putem
enumera
ü Linie
de tramvai la Mosnita. Pentru o localitate cu cateva sute de locuitori se dorea
o investitie de peste 15.000.000 euro
ü Extinderea
liniilor de troleibuz la Dumbravita si Ghiroda. In loc sa folosim
caracteristicile troleibuzelor care au atat motor electric cat si motor termic,
deci a deschide aceste linii cu cheltuiala 0, se dorea o investitie de peste
5.000.000 euro
ü Ectinderea
liniei de troleibuz 13. Idem punctul de mai sus. Estimam investitia la cel
putin 2.000.000 euro
ü Cumpararea
de tramvaie noi( 2.000.000 euro/buc) fara a se finaliza modernizarea liniilor din Timisoara si fara a avea un depou
functional care sa poata primii astfel de tramvaie. Depoul din Take Ionescu a
fost desfintat iar depoul din Dambocita necesita urgent lucrari de modernizare
ample pentru a fi capabil sa primeasca tramvaie cu podea joasa. Comisionul de
la aceast contract reprezenta ciresa de pe tort
Transportul in comun
cu “vaporeto”. Fara comentarii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu