In ultimii ani popa, care
se pare ca are pregatire adecvata a dezinformat
total imaginera referitoar la transportul local. Folosindu-se
de contractele de publiciutate incheiata cu unele ziare si apeland la
mercenariatul purtatorilor de cuvant, a
transmis in mod continu pentru presa informatii
eronate, care au facut ca cititorii (calatori) sa fie complect dezinformati. Am sa incerc sa va
prezint adevarata imagine a transportului in comun incercand sa prezint
adevarata imagine nu cea din propaganda falsa
publicata de foile de presa din Timisoara.
Tramvaiele ar trebui
scoase din circulație pentru că au inspecția tehnică
EXPIRATĂ se trambita in presa. O afirmatie aproape
adevarata. Toate tramvaiele sosite din germania aveau verificarea tehnica la zi
. dureros este faptul ca in nici un ziar nu s-a precizat ca inspecția tehnică la tramvaie se face in
cadrul regiei. Cuza pentru care s-a ajuns in aceasta situatie este data de
faptul ca popa si acolitii sai, in ultimiii 4 ani, nu au mai avut nici o avtivitate de intretinere si revizie la
parcul de tramvaie, astfel incat tramvaiele au ajus adevarate epave care nu mai
pot trece criteriile impuse de inspectia tehnica. Dureros este ca popa a dus
aceasta politica agresiva si criminala doar pentru a putea realiza un nou tun -.cumpararea de tramvaie noi la un
pret MODIC de numai 3.500.000. euro/buc. Concluzia
e ca pentru ca popa si don gigi sa poata sa incaseze cateva milioane de euroi
dumneavoastra erati obligati sa circulati cu tramvaie care luau foc, se stricau
pe traseu si produceau accidente mortale. In
orice tara cuivilizata RATT-ul ar fi fost anchetata de mult, pentru distrugerea
cu buna intentie a bunului public, dar in Romania inca se poate orice.
Tramvaiele circulă din an in pasti. Multe tramvaie au fost
scoase din circulație pentru că reprezentau
un pericol pentru călători ni se spune in presa. Realitarea dureroasa este ca nimeni din
presa nu spune ca nu se mai face intretinerea la parcului circulant si e normal
ca el sa cada. La preluarea regiei de popa, parcul circulant afost de 85 - 90 trenuri
tramvai iar in aceste zile daca el ajunge la 35-40 vagoane e o minune. Prin
neefectuarea lucrarilor de intretinere prevazute in normative, popa a reusit
performanta de a pune pe butuci peste 40-50 vagoane de tramvai. Si toata aceasta
porcarie pentru un singur scop – obtinerea
comisioul de la tramvaie.
Tramvaiele sunt mizerabile, jegoase, împutite si murdare, un lucru pe care presa
la evitat sa-l aduca in evidenta.
E normal ca daca nu se mai face
nici o intretinere de ce ar mai fie curatate tramvaiele in depou, iar cand sunt
in circulatie pe nimeni nu intereseaza
cati boschetari isi duc veacul in ele.
Din cauza parcului circulant vom fi nevoiti sa inlocuim
tramvaiele cu autobuze ne spun ziaristii. Deja popa si don gigi au desfintat linia 3,
urmand ca liniile 7 si 5 sa fie oprite
cat mai repede. Toate acestea se intampla dupa ce au fost modernizati 40 km
linie cale pentru care s-au consumat peste 40.000.000 euro. Ar trebui sa stiti
ca platim acesdti bani pana in anul 2020. Politica dusa de popa a fost sa
intrerupa in toata regia activitatea de mentenanta. La aceasta data in aceleasi
conditii cu parcul de tramvaie se gasesc liniile detramvai, firul de contact,
cablurile elecvtrice si substatiile de transformar
Astept si opinile dumneavoastra.
V multumesc
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu