vineri, 17 august 2012

povesti ale baronului munchausen


 In ultimii  ani popa, care se pare ca are pregatire adecvata a  dezinformat  total imaginera  referitoar la transportul local. Folosindu-se de contractele de publiciutate incheiata cu unele ziare si apeland la mercenariatul purtatorilor de cuvant,  a transmis in mod continu pentru  presa informatii eronate, care au facut ca cititorii (calatori) sa fie complect dezinformati.                                                                                                                                 Am sa incerc sa va prezint adevarata imagine a transportului in comun incercand sa prezint adevarata imagine nu cea din propaganda falsa  publicata de foile de presa din Timisoara.
Tramvaiele ar trebui scoase din circulație pentru că au inspecția tehnică EXPIRATĂ se trambita in presa. O afirmatie aproape adevarata. Toate tramvaiele sosite din germania aveau verificarea tehnica la zi . dureros este faptul ca in nici un ziar nu s-a precizat ca inspecția tehnică la tramvaie se face in cadrul regiei. Cuza pentru care s-a ajuns in aceasta situatie este data de faptul ca popa si acolitii sai, in ultimiii 4 ani, nu au mai avut  nici o avtivitate de intretinere si revizie la parcul de tramvaie, astfel incat tramvaiele au ajus adevarate epave care nu mai pot trece criteriile impuse de inspectia tehnica. Dureros este ca popa a dus aceasta politica agresiva si criminala doar pentru a putea realiza  un nou tun -.cumpararea de tramvaie noi la un pret MODIC de numai 3.500.000. euro/buc.                                                                                                                          Concluzia e ca pentru ca popa si don gigi sa poata sa incaseze cateva milioane de euroi dumneavoastra erati obligati sa circulati cu tramvaie care luau foc, se stricau pe traseu si produceau accidente mortale.                                                                                                          In orice tara cuivilizata RATT-ul ar fi fost anchetata de mult, pentru distrugerea cu buna intentie a bunului public, dar in Romania inca se poate orice.   
Tramvaiele circulă din an in pasti. Multe tramvaie au fost scoase din circulație pentru că reprezentau un pericol pentru călători ni se spune in presa. Realitarea dureroasa este ca nimeni din presa nu spune ca nu se mai face intretinerea la parcului circulant si e normal ca el sa cada. La preluarea regiei de popa, parcul circulant afost de 85 - 90 trenuri tramvai iar in aceste zile daca el ajunge la 35-40 vagoane e o minune. Prin neefectuarea lucrarilor de intretinere prevazute in normative, popa a reusit performanta de a pune pe butuci peste 40-50 vagoane de tramvai. Si toata aceasta porcarie pentru  un singur scop – obtinerea comisioul de la tramvaie.
Tramvaiele sunt mizerabile, jegoase, împutite si murdare, un lucru pe care presa la evitat sa-l aduca in evidenta.                                                                                                    E normal ca daca nu se mai face nici o intretinere de ce ar mai fie curatate tramvaiele in depou, iar cand sunt in circulatie  pe nimeni nu intereseaza cati boschetari isi duc veacul in ele.
Din cauza parcului circulant vom fi nevoiti sa inlocuim tramvaiele cu autobuze ne spun ziaristii. Deja popa si don gigi au desfintat linia 3, urmand  ca liniile 7 si 5 sa fie oprite cat mai repede. Toate acestea se intampla dupa ce au fost modernizati 40 km linie cale pentru care s-au consumat peste 40.000.000 euro. Ar trebui sa stiti ca platim acesdti bani pana in anul 2020. Politica dusa de popa a fost sa intrerupa in toata regia activitatea de mentenanta. La aceasta data in aceleasi conditii cu parcul de tramvaie se gasesc liniile detramvai, firul de contact, cablurile elecvtrice si substatiile de transformar
Astept si opinile dumneavoastra.
V multumesc 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu