vineri, 14 decembrie 2012

Pica sau nu pica popa, aceasta-i INTREBAREA?

Primarul îi cere demisia directorului RATT
14 decembrie 2012 TM PRESS


După primul avertisment aplicat directorului RATT, primarul devine categoric. În urmă cu trei zile edilul timișorean i-a cerut lui Ioan Goia să pună lucrurile la punct în privința deszăpezirii și să suplimenteze numărul mijloacelor de transport în comun. Cererea sa a fost tratată cu indiferență, spune primarul.

“Când i-am cerut prima oară, domnul Goia mi-a răspuns că nu poate suplimenta mai mult mijloacele de transport în comun pentru că șoferii de autobuze sunt mulți în concediu. Evident că un angajat nu poate pleca în concediu fără aprobarea directorului. Nu este normal ca directorul să aprobe plecarea în concediu a unor angajați importanți cum sunt șoferii și vatmanii în perioada iernii. Asta denotă un prost management. Pe de altă parte la reproșul meu că în stații există acele mormane de zăpadă și nu sunt cărări pentru cetățeni mi-a răspuns cu nonșalanță că asta nu e treaba lor, ci a celor de la drumuri. Eu cred că într-o situație de forță majoră cum este cea începută sâmbătă nu te mai poți opri, nu mai ai dreptul să te oprești cu lopata la milimetru unde se termină zona ta de răspundere”, a declarat Nicolae Robu.

În consecință, primarul îi cere acum demisia lui Ioan Goia.

“I-am transmit domunului Goia acum o jumătate de oră că sunt extrem de nemulțumit de modul în care funcționează RATT, că nemulțumirile mele au crescut de la o perioadă la alta și drept urmare îi cer să-și depună demisia și să-i transmită solicitarea și directorului tehnic. Văd în toate stațiile oameni foarte mulți așteptând, ceea ce înseamnă că mijloacele de transport în comun nu au frecvența adaptată nevoilor cetățenilor și pe de altă parte văd stațiile înconjurate de mormanele de zăpadă create prin intervenția utilajelor”, a completat Nicolae Robu.

În cazul în care Ioan Goia nu va demisiona, primarul îi va cere Consiliului de Administrație al RATT să îl demită. Edilul mai spune că ar vrea să promoveze un management privat la RATT.

UPDATE: Directorul tehnic al RATT a fost schimbat în urmă cu două zile, după ce primarul și-a exprimat nemulțumirile către Ioan Goia. Marcel Nicola a fost înlocuit cu Adrian Sârb . Alți doi șefi de secție exploatare, Daniel David și Mircea Napău au fost și ei dați afară din conducerea Regiei. Informațiile acestea au ajuns la urechile primarului după ce a anunțat că a cerut demisia directorului general și a celui tehnic de la RATT. Pentru clarificarea situației, Nicolae Robu a declarat că actualul director tehnic poate rămâne în funcție:

“Eu sunt nemulțumit și astăzi și ieri. Nu m-a informat domnul Goia că a fost schimbat directorul tehnic. Eu cer demisia celui care a fost până acum”, a completat Nicolae Robu.

Realitaea este ca popa trebuia schimat de mai bine de 6 luni. Nu pot sa ma pronunt de ce primaria nu-l schimba, dar orice zi cu popa la conducere face ca prabusirea RATT-ului sa fie ton mai mare. Nu inteleg de ce nu s-au facut controale care l-ar ascunde pe popa. Sa enumeram cateva fape pe care le consider penale:

1. O investitie de 40.000.000 euro se degradeaza de la o zi la alta datorita lipsei intretinerii:
       -   macazele automate din intersectii nu mai functioneaza pe sistem automat
       -   sistemul autonat de dezghetare al macazelor nu mai functioneaza si suntem in plina iarna.
       -   sistemul automat de semnalizare al macazelor automate nu mai functioneaza putand aparea accidente(vezi Maria)
       -   sistemul automat de ungere al intersectiilor nu mai functioneaza
       -   uzura ondulatorie este aparuta pe sute de metrii in linia cale pentru ca popa nu a polizat nici macar un metru de linie cale
       -    sistemul de izolare al sinelor cu material izolant a fost scos asta vara pe km intregi deoarece popa nu a inlocuit materialul la 4 ani, dupa cum e precizat in cartea tehnica, desi in magazie materialul se degradeaza.
       -   popa a consumat in mod ilegal materiale existente pentru intretinerea lucrarilor fara a avea nici un act legale in acest sens
     
2. A disparut activitatea de intretinere si reparatii la
       -   tramvaie. popa dorind sa mai dea un TUN( dupa tunul cu troleibuzele SKODA)  a desfintat echipele de mentenanta si a sistat aprovizionarea cu piese de schimb la atelierul de tramvaie
       -   la Linia Cale popa mai are o echipa de 5-10 oamenu pentru peste 80 km linie cale. Practic s-a desfintat activitatea de mentenanta la linia cale
       -   la Linia Contact din 6 turnuri existente pe hartie in stare de functionare mai sunt 3, iar pe tura este 1. La fel ca la linia cale s-a desfintat activitatea de mentenanta la Linia de Contact  unde reteaua se intinde peste 140 km (exista si reteaua de troleibuz)
       -    Substatiile de Transformare Redresare practic nu mai exista, desi reprezinta inima transportului electric. popa batandu-si joc de consilierii locali si de alesii nostri din primarie a desfintat aceasta activitate motivand ca a incheiat un contract de mentenata. MINCIUNA lucrarile se fac pe baza de comanda emise cand vrea popa si numai la nivelul de medie tensiune.

Ma apresc aici pentru a nu va plictisi dar DOMNUL PRIMAR AR TREBUI SA FIE CONSTIENT CA popa TREBUIA DAT AFARA DE FOARTE MULT TIMP.

Cu stima acelasi cavaler al tristei figuri DON QUIJOTE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu