sâmbătă, 29 decembrie 2012

Menajerul a terminat teologia. ALELUIA



Menajerul a terminat teologia. ALELUIA
La  acest sfarsit de an am sa incerc sa  va fac o imagine a regiei dupa gloriosii ani ai menajiaratului  „ marelui conducator ”.
Vom incepe cu tramvaiele unde popii ar trebuii sa-i crape obrazul (stiu ca cer un lucru absurd) de rusine pentru ca in Romania, primul tramvai, tras de cai, a functionat in Timisoara incepand cu anul 1869, inlocuit in 1899 de tramvaiul electric. Spun acest lucru  deoarece tramvaiele pe care „le-a pastorit cu sfintenie” popa  arata ca dupa trecerea popoarelor migratoare.   
menajerul, a preluat o firma la care au fost modernizati cu fonduri europene si guvernamentale 40 km linie cale, contact. Au fost schimbati stalpii, km de cabluri electrice si au fost modernizate toate intersectiile aferente investitiei introducandu-se macaze automate, ungatoare automate, sisteme de incalzire automate a macazelor.
La sfarsitul acestui an urmarind situatia investitiei constatam:
-       nu s-a facut nici o activitate de intretinere sau reparatie la nici un m din cei 40 km modernizati, ca urmare la linia cale a aparut uzura ondulatorie pe sute de metrii
-       nu mai functioneaza nici un macaz automat in nici o intersectie
-       nu mai functioneaza nici un ungator automat
-       la zapada din acest an nu a functionat nici un sitem automat de incalzire a macazelor
-       linia de contact are o evidenta uzura ca urmare a lipsei activitatii de intretinere si mentenanta. Din 6 turnuri active preluate de popa mai sunt in stare de functionare 2.

Stimate domnule primar, degradarea unei investitii la care dumneavoastra mai platiti datoriile pana in anul 2020, ca urmare a neintretinerii este un motiv de DESTITUIRE a popii.

Sa continuam cu analiza problemelor tramvaielor:

1.    popa a distrus un depou cel din Take Ionescu 83 pentru a-si construi un viitor loc de munca     (o biserica cu toate acareturile dorite).
Stimate domnule primar, analizand actele care au stat la baza cedarii terenului veti constata existenta unui fals semnat de popa prin care se cedeaza terenul si practic se inchide depoul.
Pentru a incerca sa mascheze dezastrul provocat prin desfintarea depoului popa, un adevarat mitoman,  a lansat ideea realizarii unui muzeu al tramvaielor.  In aproape 5 ani nu a realizat absolut nimic pentru asa zisul muzeu
Stimate domnule primar ar trebui sa trimiteti grupul de control al primariei pentru a vedea valoarea investitiei de la instalatia termica executata in depoul din Take Ionescu 83. Se va constata ca s-au platit lucrari care apoi au fost demolate in perioada de post garantie J. Acest caz reprezinta un motiv de DESTITUIRE dar si o deturnare de fonduri.

2.    Sa analizam depoul din Dambovita realizat pentru 75-80 tramvaie. In momentul de fata parcul circulant al RATT este probabil in jur de 55-60 vagoane, deci pare satisfgacator, dar unde stau toate tramvaiele defecte si cele care asteapta casarea. Dupa parerea mea actualmente in depou ar trebui sa fie peste 110 trenuri de tramvai. Concluziile cu privire la garare, circulatie in depou si norme PSI va las pe dumneavoastra sa le trageti. Analizant starea tehnica a depoului constatam ca a fost realizat prin anii 1960 si nu a avut nici o reparatie capitala sau modernizare. Traversele sunt putrede sau inlocite cu bare de ecartament, sina, macazele si intersectiile prezinta un grad avansat de uzura iar reteaua de contact si stalpii trebuiau deja casati. Rezultatul zilnic au loc deraieri in depou.  Din punct de vedere al dotarii depoului nu avem ce vorbii. Actualmente la parcul de tramvaie nu se mai face intretinerea zilnica, saptamanala sau lunara. Singura activitate care se face este aceea de interventie accidentala. REZULTATUL: tramvaiele nu mai prezinta siguranta in circulatie.
Stimate domnule primar pentru modul in care ies in circulatie tramvaiele: fara verificari tehnice, fara igienizarea zilnica, cu instalatiile de incalzire defecte sau lipsa, cu usi neetanse popa poate fi DESTITUIT in orice moment.

Vom continua

2 comentarii:

  1. primarul e hotarit sa desfinteze transportul electric
    o sa fim rusinea tarii ,primul oras din Romania cu transport electric va trece pe maxi -taxi
    deja se sondeaza terenul pt 250 de buc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot mai mult sunt convins ca ma lupt cu morile ve vant

    1970/20.12.2012 REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA TAKE IONESCU nr.83 Lucrari tip a) si d) - Consolidare si recompartimentare cladire remiza de tramvai, schimbare destinatie spatiu din remiza de tramvai in " Muzeu transport public C.MIKLOSI", amenajare spatiu activitati culturale in aer liber, amenajare cabina poarta, realizare imprejmuire, amenajare incinta cu 10 locuri de parcare. Zona B

    RăspundețiȘtergere