Cam asa arata si sumele de bani platite de popa pentru
diverse proiecte tehnice, gandite pentru „binele urbei”.
Nu stiu exact cat au costat proiectele, dar din
informatiile mele au fost bani grei aruncati in vant.
Vom incerca sa analizam necesitatea care a dus la
solicitarea executiei acestora.
1.
Linie de tramvai la Mosnita. Nu poate sa ma convinga nimeni
ca atata timp cat Timisoara are peste 30 km linii de tramvai nemodernizate , ca
atata timp cat in Timisoara exista doar un singur depou de tramvaie era O
NECESITATE STRINGENTA de a face un astfel de proiect, chiar si numai la faza de
studiu de fezabilitate. Singura necesitate era daca se dorea construirea unui
depou pe terenurile lui don ”...”
2.
Trecerea liniilor de cale
ferata dintre Gara de Est si Gara de Nord pe estacada. Probabil ca prin acest proiect se
vor creea multe locuri de parcare, se
vor anula poduri CF care stranguleaza circulatia auto, dar ... de ce proiectul
trebuie sa fie platit de RATT, atata timp cat nu exista nici un, studiu prin
care se prevede utilizarea aceastei estacade? De asemenea nu pot intelege PUTUL
GANDIRII popii. De ce faci un proiect atata timp cat CFR-ul nu are nici un proiect de legare a Garii de
Nord cu Gara de EST?. Va gasi cineva acest proiect peste 15-20 de ani?
3. Vaporetto.
Don GIGI,pisculita
si popa au dorit sa cumpere vaporase si sa asigure transportul public pe Bega.
Probabil comisionul la vaporase era aproape de comisionul de la autobuze J. Probabil pentrun conducerea vaporaselor popa
urma un nou curs de navigatie fluvialaJ. Pentru agrement, dupa ce se
va deschide ecluza si dupa ce se vor amenaja malurile,s-ar putea sa fie
rentabil, dar ... popa dandu-si seama ca transportul cu tramvaiele va fi pe
butuci, s-a gandit la transportul in comun cu vapporeto.
4. Casarea
liniei de tranvai nr.3. Pentru
casarea acestei linii popa a comandat o documentatie tehnica, care sa ne nviga
ca aceasta linie trebuie casata. Cred ca este una din cele mai mari GOGOMANII a
popii, domnule primar. Dupa ce linia a fost distrusa de lucrarile executate de
Aquatim, care in autorizatia de constructie nu a fost obligata sa refaca ce a
distrus, era practic la mintea unui gibon ca nu se vor face investitii pentru
repunerea unei linii de tramvai vechi si uzate. Profitand „de
prostia omeneasca” popa a lansat comanda si....(cititor e rugat sa traga concluzia)
5. Linie
de troleibuz la Dumbravita si Ghiroda. Sunt doua poiecte despre care am
vorbit detailat
6. Realizarea
muzeului de tramvaie.
Depoul 1 e-ngropat
De un popa, fara sutana
El zice c-ar fi urlat:
"Aici sunt banii
dumneavoastră"!
Se pare ca popa are pregatire la baietii cu ochi
albastrii, deoarece acest proiect este menit sa acopere PROSTIA facuta cu
inchiderea depoului de tramvaie pentru a construi un viitor loc de munca popii
si o casa unde sa se inchine cuvioasele slujitoare ale celor sfinte.
Ce este foarte grav este ca o
firma falimentara demareaza un proiect care nu va aduce in conturile goale ale
regiei degat VANT si FURTUNA. Practic e exact cei lipseste chelului. O
TICHIE DE MARGARITAR.
7. Al
doilea sens de circulatie cu troleibuzul pe b-dul Parvan si extinderea liniei
de troleibuz pe str. Lidia sunt
doua proiecte MATUSALEMICE gandite de popa si care de 15 ani stau in sertarul
popii
Analizand toate aceste studii si proiecte, constat ca toate
au cel putin un punct comun:
au fost realizate pe bani grei, au fost platite de popa,
din nu stiu ce fonduri, probabil pe mana scurta , nu s-au realizat ca
investitii si probabil ca multe nu se vor mai realiza, dar... in mod sigur au
... scurgeri de fonduri prin ceva buzunare :)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu