miercuri, 23 ianuarie 2013

Ganditorul de la ... ALTAR








Domnule primar, cum vreti ca transportul in comun sa functioneze in conditii optime cand popa se ocupa de panouri fotovoltaice in loc sa se ocupe de parcul de tramvaie.

Daca proiectarea costa 15.000 euro executia va fi in jur de 500.000 euro, are popa bani. Interesant va fi sa vedem in cat timp recupereaza popa investitia si cati MWh va da sistemului national.
Domnule primar, vedti pe ce vrea sa puna panourile si cine se va ocupa de exploatarea lor.
Cred ca cel mai bine pentru timisoreni ar fi sa-l promovati la un institut de cercetare, dar scapati Timisoara de un el.
.


CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII
Nr. 103/14.01.2013

1. PĂRŢILE CONTRACTANTE

                REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT TIMIȘOARA, cu sediul în Timișoara, Bd. Take Ionescu, nr. 56, tel 0256.277.701, fax 0256.433354, înregistrata la ORC Timiș cu nr. J35/3034/1991, CUI 2490570, reprezentată legal prin Director General dl. Ioan Goia, denumit în continuare Beneficiar, pe de o parte,
şi
                S.C. DM DEZVOLTARE.RO S.R.L., cu sediul în Timișoara, str. C. Brediceanu, nr.8 CAM 501-502, jud. Timiș, având număr de înregistrare la Registrul Comerţului Timiş J35/7/2011, CUI RO 27869472, cont RO27BTRL0361202534706XX deschis la Banca Transilvania – Ag. Bega Timişoara, tel : 0256-494051, fax : 0256-494052, reprezentată prin Nemeș Bogdan, în calitate de Director general, denumit în continuare PRESTATOR pe de altă parte a intervenit prezentul contract.  

2. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Obiectul contractului este reprezentat de elaborare D.T.A.C.  pentru "Sistem alimentare energie electrică cu panouri fotovoltaice", amplasament Zona Dambovita, Bd. Dambovita, Timisoara, județul Timiș.
2.2. In executarea obligatiilor asumate, PRESTATORUL:
- va aduna informatiile / documentatia necesara realizarii obiectului prezentului contract, informatii / documentatie ce va fi pusa la dispozitia acestuia, in mod obligatoriu, si de beneficiar si / sau de contractantii beneficiarului.
- va preda D.T.A.C.- ul la termenul stabilit in contract.

3. DESFAȘURAREA CONTRACTUALĂ

3.1.  PRESTATORUL va asigura serviciile contractate la capacitatea şi cu eficienţa sa maximă, urmand a intocmi si a preda lucrarea in trei luni de la data semnarii contractului. Termenul de predare se prelungeste automat, daca beneficiarul nu pune la dispozitia prestatorului toate documentele ce trebuie analizate si necesare realizarii obiectului prezentului contract, cu numarul de zile ce se intarzie la furnizarea informatiilor.
3.2. In situatia in care partile se pun de acord asupra unor termene stricte pentru predarea altor documentatii ori piese scrise realizate de catre PRESTATOR conform necesitatilor Beneficiarului, definirea acestor documentatii, tarifele si precizarea termenelor se va face in scris prin act aditional. Orice modificare ulterioara a obiectivelor astfel stabilite, adusa la cunostinta PRESTATORULUI in scris de catre Beneficiar după încheierea actului aditional, atrage după sine necesitatea stabilirii de comun acord a unui nou termen de predare a documentaţiei si a lucrarii şi se va reglementa de asemenea prin act adiţional la prezentul contract.
3.3. PRESTATORUL va depune eforturi rezonabile şi scrupuloase pentru prestarea serviciilor contractate in termenele convenite.
3.4. Părţile iau act de faptul că serviciile prestate de către PRESTATOR nu au caracter exclusiv şi că ele se vor presta în locurile şi momentele pe care PRESTATORUL le consideră convenabile raportat la termenele de executie convenite.
3.5. În plus, PRESTATORUL va garanta conformitatea serviciilor, insa nu isi va asuma raspunderea pentru corectitudinea datelor si imformatiilor furnizate de beneficiar si / sau contractanti ai acestuia.

4. TERMENUL DE EXECUTARE A CONTRACTULUI

                4.1. Termenul de executare a proiectului este de 3 luni, de la semnarea contractului si punerea la dispozitie de catre Beneficiar a studiilor geotehnice si studiilor topografice executate pentru proiectul ce face obiectul contractului;
                4.2. In termenul de executie a contractului nu intra termenele de obtinere a avizelor care sunt conditionate de plata  taxelor de catre Beneficiar.

5. PREŢ ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ

5.1. Beneficiarul este de acord să plătească PRESTATORULUI cu titlu de pret al serviciilor prestate, constand in elaborare D.T.A.C. pentru investitia „Sistem alimentare energie electrica cu panouri fotovoltaice”, suma de 14.900 euro, pret ce nu include T.V.A., dupa cum urmeaza:
Etapa I: 35%  din suma totala, dupa semnarea procesului-verbal cu aprobarea solutiei proiectului;
Etapa II: 60% din suma totala, la predarea D.T.A.C. (documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de constructie);
Etapa III: 5% din suma totala, la obtinerea autorizatiei de construire.
5.2. Plata se va face in lei la cursul BNR din data emiterii facturii.
5.3. Plata se va face în termen de cel mult 15  zile de la primirea facturii de către beneficiar. Neplata la termen atrage penalitati de intarziere de 0,1% pe zi, din valoarea neachitata.
5.4. În situatia in care apar costuri suplimentare generate de anumite lucrari de specialitate necesare in desfasurarea activitatii contractate sau solicitate de catre Beneficiar, valoarea serviciilor contractate se poate modifica pe parcursul derulării contractului prin act adiţional încheiat între părţi. Platile suplimentare se vor face in baza documentelor justificative.
5.5. Beneficiarul este de acord să ramburseze PRESTATORULUI cheltuielile pe care acesta le va face în numele Beneficiarului şi cu care Beneficiarul este de acord în prealabil. Decontarea acestor cheltuieli se va face pe bază de listă însoţită de chitanţe.
5.6. In pretul contractului nu sunt incluse studiile geotehnice, studiile topografice cat si studiile pentru conectarea la reteaua electrica pentru proiectul ce face obiectul contractului.

.............................bla, bla............................................................................................................
.............................bla, bla............................................................................................................

Prezentul contract s-a încheiat azi  14.01.2013 în 2 (două) exemplare.



                                Beneficiar,                                                                                              Prestator,

REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT TIMIȘOARA                                                S.C. DM DEZVOLTARE.RO S.R.L.               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu