Partea 2
Proiectul despre care popa nu a avut
si nu are nici cea mai vaga idee il reprezinta modernizarea liniilor de tramvai.
In 4 ani nu a facut decat maculatura, iar spre cei 40 Km modernizati nici macar
nu a aruncat nici o privire. Practic popa a continuat SF aprobat in 2007, dar
nu a mai fost in stare sa promoveze 1m investitie noua si nu a facut mentenanta
la nici 1m linie modernizata. Rezultatul se vede cu ochiul liber.
- Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, cu cheltuielil totale efectuate în sumă de 840.318,26 lei, din care pe trasee:
a.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 1,
Str. Ştefan cel Mare, HCL 473/2009, cheltuieli
în sumă de 86.578,00 lei;
b.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 2,
Calea Stan Vidrighin, HCL 474/2009,
cheltuieli în sumă de 95.088,00 lei;
c.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 3,
Calea Buziaşului, HCL 475/2009, cheltuieli
în sumă de 90.756,00 lei;
d.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 4,
B-dul Cetăţii, HCL 476/2009, cheltuieli
în sumă de 95.088,00 lei;
e.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 5,
Calea Bogdăneştilor, HCL 472/2009, cheltuieli
în sumă de 95.296,47 lei;
f.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 6,
Str. Avram Imbroane, Str. Spitalul Nou, HCL
471/2009, cheltuieli în sumă de 95.419,45
lei;
g.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 7,
Str. Ana Ipătescu, Str. V. Hugo, Str. Aluniş, Str. Drubeta, HCL 470/2009, cheltuieli în sumă de 99.575,16 lei;
h.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 8,
Str. Ardealul, HCL 318/29.07.2010, cheltuieli
în sumă de 91.311,81 lei;
i.
Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în
municipiul Timişoara, traseul 9,
Str. Ion Slavici, Str. Polonă, HCL
468/2009, cheltuieli în sumă de 91.205,37
lei;
Cheltuielile precizate la punctul 4.
au făcut obiectul Contractului privind servicii de
proiectare IPROTIM 50011/02.08.2006. Aceste cheltuieli se referă la contravaloarea
celor 9 Studii de fezabilitate (aprobate prin HCL) şi taxe, avize, acorduri
proiect, efectuate începând cu anul 2006 şi până la finele anului 2011.
Suma de 288,90 lei
(specificată în P.V. de control nr.18881/31.12.2012) este o taxă afectuată în
anul 2011, care nu a mai putut fi regularizată deoarece începând cu anul 2011
nu s-au mai alocat surse de finanţare de la bugetul local, pentru acest
obiectiv de investiţii.
Documentaţiile privind studiile de
fezabilitate au fost recepţionate:
- SF (iniţial, aferent celor la 18,410 km linie cale dublă tramvai) cu PVR nr14039/16.10.2008)
- 9 SF
(separate pentru cele 9 tronsoane stradale), cu PVR nr. 6654/22.05.2009
Menţionăm că -
urmare a propunerii R.A.T.T. de
cesionare a Contractului de proiectare IPROTIM
50011/02.08.2006, respectiv a actelor adiţionale AA nr.12/15.06.2010 şi
AA nr.13/24.06.2010 (şi a actelor adiţionale aferente acestora de decalarea
termenelor de predare) – către Primăria Municipiului Timişoara, această
procedură s-a încheiat prin Procesul Verbal de predare-primire
nr.19332/29.12.2010, respectiv adresa R.A.T.T. nr.687/18.01.2011.
Prin HCL
nr.60/03.01.2011 s-a aprobat preluarea de către Municipiul Timişoara a
Contractului de proiectare nr. 50011/02.08.2006 privind „Reabilitarea
infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul
Timişoara”, încheiat iniţial între R.A.T.T. şi SC IPROTIM SA.
Propunem efectuarea
procedurilor financiare de scoatere din evidenţa concontabilă a cheltuielilor
aferente celor 9 Studii de fezabilitate, în sumă totală de 840.029,36 lei şi
apoi transferarea acestor cheltuieli către Primăria Municipiului Timişoara.
Asteptam pozitia primariei.
- Extindere linie cale tramvai Moşniţa
Cheltuielile, în
sumă de 3.768,00 lei, reprezintă contravaloarea
taxe şi Avize aferente Studiului de
fezabilitate, efectuate în anii 2010, 2011 şi 2012.
Menţionăm că
R.A.T.T. a încheiat cu firma de proiectare SC Halcrow România SRL Contractul de
proiectare nr.50/18.09.2009 care se referă la elaborarea Studiului de
fezabilitate, acesta este în curs de finalizare (până în prezent nu s-au efectuat plăţi în
cadrul Contractului de proiectare).
În cursul anului
2012 s-a achitat o taxă în sumă de 135,09 lei (108,94 lei fără TVA)
(specificată în P.V. de control nr.18881/31.12.2012), care nu a mai putut fi
regularizată deoarece în anul 2012 nu s-au alocat surse de finanţare de la
bugetul local pentru investiţii.
Menţionăm că, prin
adresele nr. 838/20.01.2011, respectiv revenire cu nr.18493/08.12.2011 şi nr1283/27.01.2012,
R.A.T.T. a propus începerea procedurilor de cesionare a serviciilor aferente
Contractului de proiectare, către Primăria Municipiului Timişoara.
Prin adresa nr. RE2012-000313/23.02.2012
– a Primăriei Mun. Timişoara – Direcţia Tehnică, înregistrată la RATT, Direcţia
Tehnică cu nr.187/02.03.2012 ni se comunică faptul că solicitarea referitoare
la propunerea de cesionare a serviciilor de proiectare privind elaborarea
Studiului de fezabilitate va fi pusă în
discuţie în cadrul Consiliului Local, la următoarea rectificare de buget din
anul 2012.
Propunem
efectuarea procedurilor financiare de scoatere din evidenţa concontabilă a
cheltuielilor în sumă de 3.768,00 lei şi
apoi transferarea acestor cheltuieli către Primăria Municipiului Timişoara,
după emiterea HCL de preluare a derulării Contractului de proiectare (încheiat
iniţial de R.A.T.T. cu firma de proiectare SC Halcrow România SRL) , de către P.M.T., în cursul anului 2013.
Anexăm prezentului
referat următoarele:
- Copie a Procesului Verbal de control nr.18881/31.12.2012 „Verificare imobilizări corporale în curs de execuţie”, elaborat de către Biroul Control Intern RATT;
- Copia HCL nr.60/03.01.2011.
Aceasta e gandirea popii! Demaram o
investitie de peste 10.000.000 euro pentru a transporta maxim 300 oameni.
Problema e ca se dorea si realizarea unui depou.
Pe terenul cui oare ?
DIRECTOR TEHNIC, ŞEF SERVICIU TEHNIC,
Exact ca Don Quijote care se lupta cu morile de vant si eu scriu, scriu, scriu ... dar rezultatul e acelasi. MULTIMEA VIDA.:)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu