vineri, 18 ianuarie 2013

Popa certifica - Investitiile = Bani aruncati in vant!


Partea 2


Proiectul despre care popa nu a avut si nu are nici cea mai vaga idee il reprezinta modernizarea liniilor de tramvai. In 4 ani nu a facut decat maculatura, iar spre cei 40 Km modernizati nici macar nu a aruncat nici o privire. Practic popa a continuat SF aprobat in 2007, dar nu a mai fost in stare sa promoveze 1m investitie noua si nu a facut mentenanta la nici 1m linie modernizata. Rezultatul se vede cu ochiul liber.

  1. Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, cu cheltuielil totale efectuate în sumă de 840.318,26 lei, din care pe trasee:
a.      Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 1, Str. Ştefan cel Mare, HCL 473/2009, cheltuieli în sumă de 86.578,00 lei;
b.      Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 2, Calea Stan Vidrighin, HCL 474/2009, cheltuieli în sumă de 95.088,00 lei;
c.       Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 3, Calea Buziaşului, HCL 475/2009, cheltuieli în sumă de 90.756,00 lei;
d.      Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 4, B-dul Cetăţii, HCL 476/2009, cheltuieli în sumă de 95.088,00 lei;
e.       Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 5, Calea Bogdăneştilor, HCL 472/2009, cheltuieli în sumă de 95.296,47 lei;
f.       Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 6, Str. Avram Imbroane, Str. Spitalul Nou, HCL 471/2009, cheltuieli în sumă de 95.419,45 lei;
g.      Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 7, Str. Ana Ipătescu, Str. V. Hugo, Str. Aluniş, Str. Drubeta, HCL 470/2009, cheltuieli în sumă de 99.575,16 lei;
h.      Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 8, Str. Ardealul, HCL 318/29.07.2010, cheltuieli în sumă de 91.311,81 lei;
i.        Reabilitarea liniilor de  tramvai şi modernizarea tramelor stradale în municipiul Timişoara, traseul 9, Str. Ion Slavici, Str. Polonă, HCL 468/2009, cheltuieli în sumă de 91.205,37 lei;
Cheltuielile precizate la punctul 4. au făcut obiectul Contractului privind servicii de proiectare IPROTIM  50011/02.08.2006. Aceste cheltuieli se referă la contravaloarea celor 9 Studii de fezabilitate (aprobate prin HCL) şi taxe, avize, acorduri proiect, efectuate începând cu anul 2006 şi până la finele anului 2011.

Suma de 288,90 lei (specificată în P.V. de control nr.18881/31.12.2012) este o taxă afectuată în anul 2011, care nu a mai putut fi regularizată deoarece începând cu anul 2011 nu s-au mai alocat surse de finanţare de la bugetul local, pentru acest obiectiv de investiţii.
Documentaţiile privind studiile de fezabilitate au fost recepţionate:
  • SF (iniţial, aferent celor la 18,410 km linie cale dublă tramvai) cu PVR nr14039/16.10.2008)
  • 9 SF (separate pentru cele 9 tronsoane stradale), cu PVR nr. 6654/22.05.2009 
Menţionăm că - urmare a propunerii  R.A.T.T. de cesionare a Contractului de proiectare IPROTIM  50011/02.08.2006, respectiv a actelor adiţionale AA nr.12/15.06.2010 şi AA nr.13/24.06.2010 (şi a actelor adiţionale aferente acestora de decalarea termenelor de predare) – către Primăria Municipiului Timişoara, această procedură s-a încheiat prin Procesul Verbal de predare-primire nr.19332/29.12.2010, respectiv adresa R.A.T.T. nr.687/18.01.2011.
Prin HCL nr.60/03.01.2011 s-a aprobat preluarea de către Municipiul Timişoara a Contractului de proiectare nr. 50011/02.08.2006 privind „Reabilitarea infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul în Municipiul Timişoara”, încheiat iniţial între R.A.T.T. şi SC IPROTIM SA.
Propunem efectuarea procedurilor financiare de scoatere din evidenţa concontabilă a cheltuielilor aferente celor 9 Studii de fezabilitate, în sumă totală de 840.029,36 lei şi apoi transferarea acestor cheltuieli către Primăria Municipiului Timişoara.
Asteptam pozitia primariei.


  1. Extindere linie cale tramvai Moşniţa
Cheltuielile, în sumă de 3.768,00 lei,  reprezintă contravaloarea taxe şi  Avize aferente Studiului de fezabilitate, efectuate în anii 2010, 2011 şi 2012.
Menţionăm că R.A.T.T. a încheiat cu firma de proiectare SC Halcrow România SRL Contractul de proiectare nr.50/18.09.2009 care se referă la elaborarea Studiului de fezabilitate, acesta este în curs de finalizare (până în prezent nu s-au efectuat plăţi în cadrul Contractului de proiectare).
În cursul anului 2012 s-a achitat o taxă în sumă de 135,09 lei (108,94 lei fără TVA) (specificată în P.V. de control nr.18881/31.12.2012), care nu a mai putut fi regularizată deoarece în anul 2012 nu s-au alocat surse de finanţare de la bugetul local pentru investiţii.   
Menţionăm că, prin adresele nr. 838/20.01.2011, respectiv revenire cu nr.18493/08.12.2011 şi nr1283/27.01.2012, R.A.T.T. a propus începerea procedurilor de cesionare a serviciilor aferente Contractului de proiectare, către Primăria Municipiului Timişoara.
Prin adresa nr. RE2012-000313/23.02.2012 – a Primăriei Mun. Timişoara – Direcţia Tehnică, înregistrată la RATT, Direcţia Tehnică cu nr.187/02.03.2012 ni se comunică faptul că solicitarea referitoare la propunerea de cesionare a serviciilor de proiectare privind elaborarea Studiului de fezabilitate  va fi pusă în discuţie în cadrul Consiliului Local, la următoarea rectificare de buget din anul 2012.
Propunem efectuarea procedurilor financiare de scoatere din evidenţa concontabilă a cheltuielilor  în sumă de 3.768,00 lei şi apoi transferarea acestor cheltuieli către Primăria Municipiului Timişoara, după emiterea HCL de preluare a derulării Contractului de proiectare (încheiat iniţial de R.A.T.T. cu firma de proiectare SC Halcrow România SRL) , de către P.M.T., în cursul anului 2013.
Anexăm prezentului referat următoarele:
  • Copie a Procesului Verbal de control nr.18881/31.12.2012 „Verificare imobilizări corporale în curs de execuţie”, elaborat de către Biroul Control Intern RATT;
  • Copia HCL nr.60/03.01.2011.

Aceasta e gandirea popii! Demaram o investitie de peste 10.000.000 euro pentru a transporta maxim 300 oameni. Problema e ca se dorea si realizarea unui depou.
Pe terenul cui oare ?

             DIRECTOR TEHNIC,                            ŞEF SERVICIU TEHNIC,

Exact ca Don Quijote care se lupta cu morile de vant si eu scriu, scriu, scriu ... dar rezultatul e acelasi. MULTIMEA VIDA.:)
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu