duminică, 13 ianuarie 2013

Oare cine-l spala de pacate pe popa?


Depoul de tramvaie din Badea Cartan va fi mutat

De multe ori nu inteleg pana unde poate merge minciuna si dezinformarea unor asa zisi ziaristi. 

Astazi doamna Delia S Barbu ne prezinta o forma de dezinformare totala, considerandu-si cititorii cel putin penibili. In foaia la care scrie gasesim urmatorul articol:

 Depoul de tramvaie din Badea Cartan va fi mutat
Scris de Delia S. Barbu - Cele două spații ocupate de tramvaie de o parte și de alta a bulevardului Take Ionescu în zona Badea Cârțan ar putea fi eliberate. Depoul ar putea fi mutat spre Moșnița.
„Cred că ar fi un lucru bun să fie scoase tramvaiele din acea zonă, să putem decongestiona circulația cât se poate de mult în oraș, chiar și prin mutarea acestui depou afară din oraș. Există un proiect al Primăriei Timișoara care prevede și această mutare”, a declarat Titu Bojin, președintele Consiliului Județean Timiș.
Proiectul Primăriei Timișoara este un proiect cu finanțare europeană, mult mai amplu, și presupune extinderea liniei de tramvai dinspre Timișoara spre Moșnița, realizarea a 4 benzi de circulație de o parte și de alta a liniilor de tramvai, lucrări de apă și canalizare, realizarea unor piste de biciclete și mutarea depoului din Badea Cârțan. Proiectul a fost blocat de Agenția de Mediu Timișoara.
„Acum au fost reluate procedurile pentru obținerea avizului de mediu. În paralel, noi purtăm o corespondență cu Primăria din Moșnița și a fost deja identificată o parcelă pentru realizarea depoului de tramvaie acolo”, spune Dan Diaconu, viceprimar al Timișoarei.

Stimata doamna, depoul de tramvaie din Take Ionescu 83 nu mai exista din anul 2009, cand cuviosul parinte (actualul menajer al regiei, impreuna ca don gigi &co au cedat terenul, necesar gararii tramaielor, pentru construirea unei biserici, unei case parohiale si DRACU mai stie ce alte acareturii.                                                                                                                                           Va rog retineti din anul 2009 depoul de tramvaie din Take Ionescu 83 nu a mai existat, la fel ca si atelierele din Take ionescu56.
Pozele cu care dumneavoastra doriti sa ne intoxicati sunt ale unor tramvaie defecte, nefunctionale, care nu mai au loc in singurul depou din Timisoara cel din Dambovita. Dupa umila mea parere acest articol nu poate fi decat o comanda a popii prin care se incearca, o curatire a imaginii.       Oare cat sa fi fost taxa platita de popa??????
In continuare doamna ziarista arunca o declaratie a domnului Bojin,  fara a se prezenta unde si cand a fost facuta, si o declaratie a domnului viceprimar  care dupa parerea mea sunt ca doua nuci de cocos intr-un perete de beton, deci nu au nici o legatura cu articolul.
Prin mutarea depoului la Mosnita s-a incercat de catre don gigi, pisculita &co, un joc de scena care sa mute imaginea timisorenilor de la faptul ca primaria Timisoara nu mai comnstruieste un depou modern in zona buclei de la fostul IOT, proiect demarat inca din 1986. Ce s-a intamplat cu terenul, de la IOT, daca s-a vandut sau nu si de ce s-a dorit mutarea depoului la 10 km de oras, cine va plati costurile enorme legate de energia electrica consumata aiurea sunt lucruiri pe care trebuie sa le aflam.

Interesant ca in ultimele zile spalarea preacuvinciosului popa a inceput sa se faca tot mai intens. A se vedea ce se va intampla cu locatia din str. Garii nr.17.
Va trebui sa astepta sa vedem daca preacuvinciosul va fi uns numai ca popa sau va fi uns si ca MENAGER.
Aceasta este decizia domnului primar care cred ca ne va lamuri in cel mai scurt timp




Stimata doamna, depoul de tramvaie din Take Ionescu 83 a fost inchis din anul 2009 cand cuviosul parinte (actualul menajer al regiei, impreuna ca don gigi &co au cedat terenul, necesar gararii tramaielor, pentru construirea unei biserici, unei case parohiale si DRACU mai stie ce alte acareturii. Din anul 2009 depoul de tramvaie din Take Ionescu 83 nu a mai existat, la fel ca si atelierele din Take ionescu56. Pozele cu care dumneavoastra doriti sa ne intoxicati sunt ale unor tramvaie nefunctionale care nu mai incap in singurul depou din Timisoara cel din Dambovita. Dupa umila mea parere acest articol nu poate fi decat o comanda a popii prin care se incearca, o curatire a imaginii popii. E trist ca  dumneavoastra incercand sa dati o motivare a faptului ca in Timisoara, cica, un oras european, mai exista un singur depou de tramvaie.                                                                                                                                                   Oare cat sa fi fost taxa platita de popa??????
In continuare doamna ziarista tranteste o declaratie a domnului Bojin,  fara a se prezenta unde si cand a fost facuta, si o declaratie a domnului viceprimar  care dupa parerea mea sunt trantite ca doua nuci de cocos intr-un perete de beton, deci nu au nici o legatura cu articolul.
Prin mutarea depoului la Mosnita s-a incercat de catre don gigi, pisculita &co un joc de scena care sa mute imaginea timisorenilor de la faptul ca primaria Timisoara nu mai comnstruieste un depou modern in zona buclei de la fostul IOT, proiect demarat inca din 1986. Ce s-a intamplat cu terenul, de la IOT, de ce se doreste mutarea depoului la 10 km de oras, cine va plati costurile enorme legate de energia electrica consumata aiurea sunt lucruiri pe care trebuie sa le aflam.

Interesant ca spalarea preacuvinciosului popa a inceput sa se faca tot mai intens.
Va trebui sa astepta sa vedem daca preacuvinciosul va fi uns numai ca popa sau va fi uns si ca MENAGER. Aceasta va fi decizia domnului primar care cred ca va incerca sa ne lamureasca in cel mai scurt timp.


Mai jos sunt cateva pareri la articolul aparut

-   Chestia asta miroase de la o posta a ,,Bega Grup''. Astia pe tot ce-au pus mana au demolat,eu ai numesc demolatorii banatului.Oricum, miroase a afacere imobiliara de la o posta,cineva iar face buzunarul gros, ce mai conteaza opinia comunitatii, este-un fleac care oricum nu conteza-cetterasu
-   Dacă tot vine vorba de Capitală Culturală Europeană, ce cultură mai exact vrei să arăți tu dacă ai de gând să demolezi cel mai vechi (pentru că este mai vechi decât cel din Dâmbovița din câte știu eu) depou de tramvaie din oraș, aproape de centrul orașului, unde desigur va trebui să construiești ceva în loc, care va fi așadar o construcție nouă. O capitală culturală nu se alege doar pe cât e de dispusă primăria să organizeze festivaluri; trebuie să mai ai și un patrimoniu - clădiri - la care vine turistu' și ”cască gura”, clădiri pe care Timișoara le are. Desigur nu poți compara Timișoara cu Atena sau Parisul, care au avut și ele la rândul lor acest titlu, dar lista de orașe importante din punct de vedere cultural se micșorează și vine și rândul Timișoarei. Din cultura Timișoarei fac parte fără îndoială și mijloacele de transport în comun, care merită un muzeu. Unde altundeva este cel mai interesant loc unde să faci un muzeu, dacă nu tocmai în vechiul depou (în care am avut privilegiul să intru acum câțiva ani, și trebuie să spun că sunt câteva exponate; trebuie doar organizat). Nu! Noi trebuie să îl demolăm și să terminăm baricada de blocuri pe Take Ionescu pe care au început-o comuniștii. Nu am nimic împotrivă cu o nouă construcție a unui depou, oriunde s-ar situa acesta, dar de ce să demolezi depoul vechi? Pentru ca Timișoara să se dezvolte trebuie mai întâi luată fiecare clădire construită înainte de ~1940 și protejată ca un bibelou. După aceea, daca vrei să demolezi ceva "care este benefic dezvoltării orașului" mai discutăm.- Gabi
-  Am citit comentarii mai pozitive, mai negative, dar nimeni nu a atins un aspect simplu: ce treaba are depoul cu Mosnita? Mi se pare normal sa fie mutat depoul si sa se pastreze un muzeu in locatia actuala, dar de ce trebuie linie de tramvai pana la Mosnita, depoul va fi la iesire din Mosnita? S-au facut linii de autobuz metropolitane care au adus tot felul de comentarii legate de costuri din partea primariilor din asa numita zona metropolitana, unii vor sa renunte cum deja exista un precedent... Cum poti sa te implici si sa investesti intr-o zona care nu iti apartine? In baza sperantelor ca intr-o zi Mosnita va fi cartier timisorean? Primarii tin de ciolan si intoxica localnicii cu tot felul de informatii despre dezavantajul de a fi cartier de Timisoara si daca nu se va da o lege care sa oblige alipirea, nici o sansa! Apropo, poate ma insel, a existat sau exista vreun plan concret pentru zona metropolitana?-Ion
-   Corect, si eu mi-am pus aceasi intrebare: "De ce s-ar face depoul in Mosnita?". Daca se vrea mutarea in acea zona (adica Buziasului) sunt sigur ca in acea zona industriala s-ar gasi destul spatiu pentru amenajarea unui depou ... sau se doreste mutarea in Mosnita sa se plateasaca chirie sau ca pe viitor sa vedem conflicte de interese intre cele doua localitati?
Daca se vrea prelungirea linilor spre (sau pana in) Mosnita e la alegerea si strategia administratiei, dar nu cred ca in acea zona industriala a Timisoarei si cu destule spatii nefolosite nu se gaseste un loc pentru un depou nou.- cstm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu