duminică, 3 februarie 2013

Revenire dupa 6 luni!!!!




Revenire dupa 6 luni!!!!
In iunie 2012 prezentam actualei conduceri de pa Primaria Timisoara unele aspecte pe care consideram ca ar trebui rezolvate la RATT. Cu stupoare consrtatam ca dupa 6 luni nu s-a intamplat nimic.
Sa revenim:

1.    Desi la primarie este cunoscut faptul ca popa si don gigi au deschis un proces pe tema concursului popii pentru functia de menajer, nimeni nu a incercat sa afle ceva.Se asteapta solutia instantei, desi noua conducere neimplicata in examen ar pute face unele cercetari propri. Este interesant de stiut ca popa pisculita si alte persoane din primarie si RATT au la DNA un dosar cu privire la modul in care au fost achizitionate troleibuzele din Cehia. Interesul actualei conduceri pentru aflarea adevarului este egal cu multimea vida. Este hilar, ca sa nu spunem penibil ca nimeni nu-si pune intrebarea daca persoanele implicate mai pot sa-si pastreze functiile de conducere!

2.  Se cunoaste de toata lumea  ca un alt punct forte in favoarea popii a fost creat de don gigi prin nimirea in consiliul de administratie al RATT a doamnei M. M., fina primarului. Mentionam ca prin aceasta numire au fost sistate controlalele care trebuiau facute cel putin anual  la RATT de primariei. Spectaculos este este ca toate consiliile de administratie ala firmelor primariei au fost schimbate, dar... cel al RATT NU . De pentru ce nu stim...???

3    In articolul din iunie 2012 prezentam unele aspecte care ar trebui verificat la RATT, Sa vedem ce s-a intamplat:

Popa si-a schimbat partial conducerea aducand un inginer capabil in locul a doi pupincuristi. Primul calificativ favorabil acordat popii.
Dir.general
Dr.ing. Goia Ioan
Jurist, ing mecanic, popa
Dir Tehnic
Ing. Adrian Sarb
Ing electro
Contabil-sef
Ec. Lascut Felicia
Econimist

Ce nu s-a schimbat cu nimic de acum 6 luni

       -   parcul de tramvaie a ramas intr-o stare de degradare avansata datorita lipsei  mentenantei, a pieselor de schimb si a specialistilor,  precum si al dezinteresului aratat de popa fata de tramvaiei.

      -    tramvaiele mai pot circula numai datorita faptuli ca  verificarile tehnice anuale, care permit circulatia lor este facuta in cadrul RATT,

      -    nu s-a imbunatatit cu nimic situatia  contractele pentru piese de schimb   
       
      -    personalul de intretinere a ramas decimat, la fel ca legiunile romane dupa pierderea unei batalii. Parcul circulant se invarte tot in jur  de 35-40 vagoane motor desi pentru o circulatie normala ar trebui sa fie in jur de 60-70 TRENURI TRAMNAI. De Nimeni nu poate intelege de ce primaria nu cere revigorarea parcului trasand sarcini si obiective clare si precise ???????

Nimeni din primarie nu a verificat ce s-a intamplat cu cele 85 transpondere necesare pentru comanda macazelor automate.                                                                                Ar trebui sa se cunoasca ca pentru ele s-au platit                                                                  85 x 5000 euro/buc = 425.000 euro.                                                             
                                                                                                                                                    -   starea deplorabila in care au ajuns cei 40 km linie tramvai modernizati      La aceste investitii de 4 ani nu s-a facut nici o lucrare de mentenanta
      -   macazele automate nu mai fuhnctioneaza
      -   linia cale prezinta uzura ondulatorie pe sute de metri,                             
      -   linia cale si macazele din intersectii sunt intr-un grad avansat de uzura,            
      -   ungatoarele automate din intersectii nu mai .   
                             

Stie cineva din primarie ca pentru aceaste lucrari s-au platit 40.000.000 euro .                                                                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu