Revenire dupa 6 luni!!!!
In
iunie 2012 prezentam actualei conduceri de pa Primaria Timisoara unele aspecte
pe care consideram ca ar trebui rezolvate la RATT. Cu stupoare consrtatam ca
dupa 6 luni nu s-a intamplat nimic.
Sa
revenim:
1. Desi la primarie este cunoscut faptul ca popa
si don gigi au deschis un proces pe tema concursului popii pentru functia de
menajer, nimeni nu a incercat sa afle ceva.Se asteapta solutia instantei, desi
noua conducere neimplicata in examen ar pute face unele cercetari propri. Este
interesant de stiut ca popa pisculita si alte persoane din primarie si RATT au
la DNA un dosar cu privire la modul in care au fost achizitionate troleibuzele
din Cehia. Interesul actualei conduceri
pentru aflarea adevarului este egal cu multimea vida. Este hilar, ca sa nu
spunem penibil ca nimeni nu-si pune intrebarea daca persoanele implicate mai
pot sa-si pastreze functiile de conducere!
2. Se cunoaste de toata lumea ca un alt punct forte in favoarea popii a fost
creat de don gigi prin nimirea in consiliul de administratie al RATT a
doamnei M. M., fina primarului. Mentionam ca prin
aceasta numire au fost sistate controlalele care trebuiau facute cel putin
anual la RATT de primariei. Spectaculos este este ca toate consiliile de
administratie ala firmelor primariei au fost schimbate, dar... cel al RATT NU .
De pentru ce nu stim...???
3 In articolul din iunie 2012 prezentam
unele aspecte care ar trebui verificat la RATT, Sa vedem ce s-a intamplat:
Popa si-a schimbat
partial conducerea aducand un inginer capabil in locul a doi pupincuristi.
Primul calificativ favorabil acordat popii.
Dir.general
|
Dr.ing. Goia Ioan
|
Jurist, ing mecanic,
popa
|
Dir Tehnic
|
Ing. Adrian Sarb
|
Ing electro
|
Contabil-sef
|
Ec. Lascut Felicia
|
Econimist
|
Ce nu s-a schimbat cu nimic de acum
6 luni
- parcul
de tramvaie a ramas intr-o stare de degradare avansata datorita lipsei mentenantei,
a pieselor de schimb si a specialistilor, precum si al dezinteresului
aratat de popa fata de tramvaiei.
- tramvaiele
mai pot circula numai datorita faptuli ca verificarile tehnice anuale, care permit
circulatia lor este facuta in cadrul RATT,
-
nu
s-a imbunatatit cu nimic situatia contractele pentru piese de schimb
- personalul
de intretinere a ramas decimat, la fel ca legiunile romane dupa pierderea
unei batalii. Parcul circulant se invarte tot in jur de 35-40 vagoane
motor desi pentru o circulatie normala ar trebui sa fie in jur de 60-70 TRENURI TRAMNAI. De Nimeni nu poate
intelege de ce primaria nu cere
revigorarea parcului trasand sarcini si obiective clare si precise ???????
Nimeni din primarie nu
a verificat ce s-a intamplat cu cele 85 transpondere necesare pentru comanda
macazelor automate. Ar trebui sa se cunoasca ca pentru ele s-au
platit 85 x 5000 euro/buc = 425.000 euro.
-
starea deplorabila in care au ajuns cei 40 km linie tramvai modernizati
La aceste investitii de 4 ani nu s-a facut nici o
lucrare de mentenanta
-
macazele automate nu mai fuhnctioneaza
- linia cale prezinta uzura ondulatorie pe sute de metri,
- linia cale si macazele din intersectii sunt intr-un grad avansat de
uzura,
- ungatoarele automate din intersectii nu mai .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu