Noi concedieri la RATT: aproape 30 de posturi vor fi desfiintate
E regretabil cand condeiasii nostri preiau informatii si le publica fara nici cea mai mica analiza. Oricine ar fi incercat sa analizeze vechile restructuurari ale popii ar fi constat ca nici jumatate din posturile trambitate ca se vor desfinta nu au fost desfintate.
Consiliul local trebuie să aprobe în perioada următoare noul
Program de reorganizare şi restructurare al Regiei Autonome de Transport
Timişoara. Se propune desfiinţarea unui număr de 29 de posturi din structura
regiei.
Programul de reorganizare şi restructurare al RATT, precum
şi desfiinţarea celor 29 de posturi, au fost deja aprobate în Consiliul de
Administraţie al regiei la sfârşitul lunii ianuarie. Cheltuielile cu personalul
au ponderea principală în structura cheltuielilor de exploatare, reprezentând
aproximativ 48% din totalul acestora, spun reprezentanţii RATT.
Vor dispărea opt posturi de la cabinetul directorului general Ioan Goia
(unul de consilier juridic, unul de administrator, unul de recepţioner şi mai
multe de muncitori), un post de tehnician de la Biroul planificare, organizare
şi calitate, unul de la Serviciul resurse umane, trei de la Biroul relaţii
publice, unul de şef de birou la Serviciul intern de prevenire şi protecţie,
cinci de la Serviciul monitorizarea energiei, ca urmare a desfiinţării
activităţii acestui serviciu, spun reprezentanţii RATT, un post de consilier
juridic de la Biroul achiziţii publice şi depozite, cinci de la Secţia
mentenanţă (activitatea de reparaţii şi întreţinere autobuze şi troleibuze de
pe bulevardul Dâmboviţa) şi patru de la Biroul marketing şi tarife. Se
înfiinţează în schimb 13 posturi de şoferi de autobuz.Persoanele concediate vor beneficia de zece salarii medii brute dacă au o vechime de până în 10 ani în cadrul RATT, iar cei cu peste 10 ani vechime vor primi 15 salarii medii brute. Posturile vor fi desfiinţate în termen de un an de la data aprobării programului în consiliul local.
Regia Autonomă de Transport Timişoara va rămâne cu aproape 900 de angajaţi în urma restructurărilor.
Măsurile de eficientizare, reorganizare şi restructurare a activităţii regiei au în vedere în principal reducerea cheltuielilor, creşterea veniturilor şi atragerea de noi călători.
Chiar dacă primarul Nicolae Robu anunţat recent că municipalitatea nu va mai cumpăra tramvaie noi decât dacă va exista posibilitatea accesării de fonduri europene în acest sens pe viitor, autorităţile locale optând pentru reabilitarea celor vechi, reprezentanţii RATT au în plan „îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor furnizate clienţilor prin reînnoirea parcului de troleibuze, prin achiziţia de troleibuze noi în continuare, şi a parcului de autobuze, prin achiziţia de 30 autobuze articulate noi, respective achiziţia de tramvaie noi”.
Stimata d-na sau d-ra.e disgratios sa
incercati sa deveniti o simpla
masina copy- paste. Citind articolul dumneavoastra pot sa trag o singura
concluzie – cand popa doreste sa sa se vada in presa foarte usor apare si” iuda”. Se pare ca cei 50
de arginti nu pot fi refuzati.
Dumneavoastra,
locuiti in Timisoara si circulati cu transportul in comun? Deoarece
afirmatii de genul “ măsurile
de eficientizare, reorganizare şi restructurare a activităţii regiei au în
vedere în principal reducerea cheltuielilor, creşterea veniturilor şi atragerea
de noi călători” sunt in acest moment
de domeniul SF, iar afirmatia ca “reprezentanţii
RATT au în plan „îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor furnizate
clienţilor prin reînnoirea parcului de troleibuze, prin achiziţia de troleibuze
noi în continuare, şi a parcului de autobuze, prin achiziţia de 30 autobuze
articulate noi, respective achiziţia de tramvaie noi” nu poate fi decat rezultatul
unei incercari de indoctrinare provenita dintr-o minte bolnava (numai gandirea popii poate fi). Singura explicatie pe care am gasit-o este ca acest articol a fost scris dupa o
impartasanie sau o spovedanie la parohia popii :)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu