In cadrul cadrul lucrarilor de modernizare a 40 Km linie de tramvai au fost modernizate si urmatoarele
intersectii realizandu-se:
1. Dambovita – 2 macaze automate, 10 macaze mecanice, 4 ungatoare automate
2. Gara de Est – 6 macaze mecanice
3. Str Dragasani – 3 macaze mecanice
4. P-ta Badea Cartan – 5 macaze mecanice, 1 ungator automat
5. Piata Traian – 3 macaze automate, 3 macaze mecanice, 3 ungatoare automate
6. Piata Banatui (intersectie 1Decembrie, Vidrighin) –3 macaze automate, 3 macaze mecanice, 3 ungatoare automate
7. Piata Balcescu –2 macaze automate,4 macaze mecanice, 2 ungatoare automate
8. Intersectie Deubeta Liviu Rebreanu – 10 macaze mecanice
9. Str. Transilvania 1 macaze automat, 1 macaz mecanic
Deci s-au montat 11 macaze automate, 45 macaze mecanice, 10 ungatoare automate.
Dupa 5 ani si un pic de menajeria a popii nu mai functioneza nici un “macaz automat”. S-a ajunns ca in Timisoara, primul oras din Romania cu macaze automate, vatmani sa coboare din vagon, pe vant pe ploaie si sa faca manual aceasta operatiune. Necazul este ca nefiind instruiti nu executa corespunzator manevra, consecinta find distrugerea limbii macazelor.
Nu functioneaza semnalizarea pozitiei macazului, care ar trebui sa arate vatmanului directia in care se gaseste macazul. Prin nefunctionarea sistemului optic de semnalizare a pozitiei macazului au aparut aparea accidente grave, vezi tamponarea din P-ta Maria.
1. Dambovita – 2 macaze automate, 10 macaze mecanice, 4 ungatoare automate
2. Gara de Est – 6 macaze mecanice
3. Str Dragasani – 3 macaze mecanice
4. P-ta Badea Cartan – 5 macaze mecanice, 1 ungator automat
5. Piata Traian – 3 macaze automate, 3 macaze mecanice, 3 ungatoare automate
6. Piata Banatui (intersectie 1Decembrie, Vidrighin) –3 macaze automate, 3 macaze mecanice, 3 ungatoare automate
7. Piata Balcescu –2 macaze automate,4 macaze mecanice, 2 ungatoare automate
8. Intersectie Deubeta Liviu Rebreanu – 10 macaze mecanice
9. Str. Transilvania 1 macaze automat, 1 macaz mecanic
Deci s-au montat 11 macaze automate, 45 macaze mecanice, 10 ungatoare automate.
Dupa 5 ani si un pic de menajeria a popii nu mai functioneza nici un “macaz automat”. S-a ajunns ca in Timisoara, primul oras din Romania cu macaze automate, vatmani sa coboare din vagon, pe vant pe ploaie si sa faca manual aceasta operatiune. Necazul este ca nefiind instruiti nu executa corespunzator manevra, consecinta find distrugerea limbii macazelor.
Nu functioneaza semnalizarea pozitiei macazului, care ar trebui sa arate vatmanului directia in care se gaseste macazul. Prin nefunctionarea sistemului optic de semnalizare a pozitiei macazului au aparut aparea accidente grave, vezi tamponarea din P-ta Maria.
La momentul de fata nu cunosc
cate sisteme de incalzire a macazelor mai functioneaza. Functionarea incalzirii
macazului nu e conditionata de functionarea sistemului ci de existenta unor
rezistente alimentate la 600V curent continu care trebuie sa fie functionale.
La iarna vom vedea cate mai functiioneaza :)
Situatia ungatoarelor e identica cu a macazelor automate, adica nu mai functioneaza nici una. Trebuie de remarcat ca desi teza de doctorat a popii a fost contactul roata sina pe popa nu l-au interesat soarta ungatoarelor automate.Avand in vedere situatia prezentata ne punem justificat intrebarea “oare cine a realizat teza de doctorat a popii, deoarece popa e paralel cu aceste probleme!”
Situatia ungatoarelor e identica cu a macazelor automate, adica nu mai functioneaza nici una. Trebuie de remarcat ca desi teza de doctorat a popii a fost contactul roata sina pe popa nu l-au interesat soarta ungatoarelor automate.Avand in vedere situatia prezentata ne punem justificat intrebarea “oare cine a realizat teza de doctorat a popii, deoarece popa e paralel cu aceste probleme!”
Am scris acest articol dupa ce pe forumul RATT am citit ca RATT se
lucreaza “la modernizarea macazelor”.
Preluand de pe pagina RATT informatiile

Si iata si noul model de sanie de contact, dar poza e mai veche, cand sania era inca in lucru, deci nu are toate componentele. Oricum, e mai robusta decat cea pe care s-au facut testele.

Reprezentare grafica - Zona activa (macazul a primit comanda de la sanie):
Reprezentare grafica - Zone blocate pana la iesirea vagonului care a actionat macazul:



Si iata si noul model de sanie de contact, dar poza e mai veche, cand sania era inca in lucru, deci nu are toate componentele. Oricum, e mai robusta decat cea pe care s-au facut testele.


Reprezentare grafica - Zona activa (macazul a primit comanda de la sanie):

Reprezentare grafica - Zone blocate pana la iesirea vagonului care a actionat macazul:

constatarile pe care le putem face
sunt:
popa si pupincuristii lui fac valuri
intru-un lighian cu apa.
Sa imcerc sa explic:
·
Macazele, ungatoarele si intregul
sitem de automatizare realizat cu sute de mii de euro e abandonat. Ce e tragic
comic este ca este abandonat inainte de a fi platit. Primaria plateste imprumutul pana in anul 2020.
·
popa sau papagalii popii ne transmit ca “specialistii” RATT lucreaza asidu “la modernizarea macazelor”, dar
de fapt nu au reusit in 5 ani sa puna nici unul in functiune
. Oare domnul primar a intrebat cat ar costa repararea macazelor
actuale pentru a avea un transport civilizat? Oare domnul primar a pus intrebarea de ce au cazut toate macazele?
Cred ca sunt intrebari la care nu vom primi nici un raspuns
·
Mintind incontinu, cum face de 5 ani popa toarna
gogosi (ase citi minciuni nerusinate) ca drege ca face, dar in realitate nu face nimic, totul e
lasat balta. Cine cunoaste regia stie foarte bine ca in momentul de fata a
ajuns o EPAVA. Mai trebuie sa asistam la abandonarea corabiei inainte de
scufundare.
PS mandatul popii expira in decembrie 2013, va fi tragic daca va parasi corabia fara ca cineva sa nu-l traga la raspundere pentru dezastrul pe care-l lasa in urma!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu