sâmbătă, 10 august 2013

Ne aude oare cineva?





In cadrul cadrul  lucrarilor de modernizare a 40 Km linie de tramvai au fost modernizate si urmatoarele intersectii realizandu-se:
1. Dambovita – 2 macaze automate, 10 macaze mecanice, 4 ungatoare automate
2. Gara de Est – 6 macaze mecanice
3. Str Dragasani – 3 macaze mecanice
4. P-ta Badea Cartan – 5 macaze mecanice, 1 ungator automat
5. Piata Traian – 3 macaze automate, 3 macaze mecanice, 3 ungatoare automate
6. Piata Banatui (intersectie 1Decembrie, Vidrighin) –3 macaze automate, 3 macaze mecanice, 3 ungatoare automate
7. Piata Balcescu –2 macaze automate,4 macaze mecanice, 2 ungatoare automate
8. Intersectie Deubeta Liviu Rebreanu – 10 macaze mecanice
9. Str. Transilvania 1 macaze automat, 1 macaz mecanic
Deci s-au montat 11 macaze automate, 45 macaze mecanice, 10 ungatoare automate.
Dupa 5 ani si un pic de menajeria a popii nu mai functioneza  nici un “macaz automat”. S-a ajunns ca in Timisoara, primul oras din Romania cu macaze automate, vatmani sa coboare din vagon, pe vant pe ploaie  si sa faca manual aceasta operatiune.  Necazul este ca nefiind instruiti nu executa corespunzator manevra,  consecinta find distrugerea limbii macazelor.
Nu functioneaza semnalizarea pozitiei macazului, care ar trebui sa arate vatmanului directia in care se gaseste macazul. Prin nefunctionarea sistemului optic de semnalizare a pozitiei macazului au aparut  aparea accidente grave, vezi tamponarea din P-ta Maria.
 La momentul de fata nu cunosc cate sisteme de incalzire a macazelor mai functioneaza. Functionarea incalzirii macazului nu e conditionata de functionarea sistemului ci de existenta unor rezistente alimentate la 600V curent continu care trebuie sa fie functionale. La iarna vom vedea cate mai functiioneaza :)   
Situatia ungatoarelor e identica cu a macazelor automate, adica nu mai functioneaza nici una. Trebuie de remarcat ca desi teza de doctorat a popii a fost contactul roata sina pe popa nu l-au interesat soarta ungatoarelor automate.Avand in vedere situatia prezentata  ne punem justificat intrebarea  “oare cine a realizat teza de doctorat a popii, deoarece popa e paralel cu aceste probleme!”
Am scris acest articol dupa ce pe forumul RATT am citit ca RATT se lucreaza  la modernizarea macazelor”.

Preluand de pe pagina RATT informatiile   

Imagine atasata: Clip.jpg Imagine atasata: Clip_2.jpg Imagine atasata: Clip_3.jpg

Si iata si noul model de sanie de contact, dar poza e mai veche, cand sania era inca in lucru, deci nu are toate componentele. Oricum, e mai robusta decat cea pe care s-au facut testele. :)

Imagine atasata: sanie.jpg

Reprezentare grafica - Zona activa (macazul a primit comanda de la sanie): Imagine atasata: 2.jpg

Reprezentare grafica - Zone blocate pana la iesirea vagonului care a actionat macazul:
Imagine atasata: 1.jpg




constatarile pe care le putem face sunt:

popa si pupincuristii lui fac valuri intru-un lighian cu apa. 
Sa imcerc sa explic:
·         Macazele, ungatoarele si intregul sitem de automatizare realizat cu sute de mii de euro e abandonat. Ce e tragic comic este ca este abandonat inainte de a fi platit. Primaria plateste imprumutul pana in anul 2020.
·         popa sau papagalii popii ne transmit ca “specialistii” RATT  lucreaza asidu “la modernizarea macazelor”, dar de fapt nu au reusit in 5 ani sa puna nici unul in functiune
.     Oare domnul primar a intrebat cat ar costa repararea macazelor actuale pentru a avea un transport civilizat?                                                                                                                                     Oare domnul primar a pus intrebarea de ce au cazut toate macazele?
      Cred ca sunt intrebari la care nu vom primi nici un raspuns
·         Mintind incontinu, cum face de 5 ani popa toarna gogosi (ase citi minciuni nerusinate) ca drege ca face, dar in realitate nu face nimic, totul e lasat balta. Cine cunoaste regia stie foarte bine ca in momentul de fata a ajuns o EPAVA. Mai trebuie sa asistam la abandonarea corabiei inainte de scufundare.
PS mandatul popii expira in decembrie 2013, va fi tragic daca va parasi corabia fara ca cineva sa nu-l traga la raspundere pentru dezastrul pe care-l lasa in urma! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu