joi, 15 august 2013

Sa speram ca domnul primar va citi



Un articol pentru domnul primar

(Ediţie din arhivă) Anul 17. Marţi, 24 Aprilie 2012

Va rog sa faceti vizita si la Timisoara sa vedeti ce mijloace distruse au la tramvaie ,intimplator 20 de ani am lucrat acolo ca vatman si am fost trimis si la scoala de maistri si de instructori auto de RATT.Directorul cine a fost nu a mai fost sustinut de primarie din cauza ca a cerut bani ptr. reparatii ,modernizari ,sararii. A fost pus un alt director cel care a facut de placul primariei. Situatia dupa aparitia noului director a devenit criti din punct de vedere functional,nu piese de schimb ,cu mijloace foarte defecte am fost nevoiti sa iesim pe traseu si sa circulomd,daca ai intrat in depou si nu ai circulat cu usi defecte, frine slabe, oglinzi sparte ,brate oglinda defecte (legate cu sirma, ori pietre batute fortat intre brat oglinda si caroserie sa nu miste bratul oglinzi ,de multeori au cazut in mers oglinzile din cauza ca nici chedere ce tine oglinda de suport nu au mai avut si cele vechi se rupeau din cauza uzuri.,nu au schimbat bogiile la tramvaie nici cind au fost supra uzate ,din aceste cauze en deraier au fost si din cauza liniilor uzate,cind a fost vorba de verificarea vinovatilor vatmani au platit penalitati mari si nu in ultimul rind daca au lovit pe cineva ori masina intreprinderea a pus in majoritatea cazurilor vinovat pe vatman si nu regia a cazut niciodata vinovat. Cind am ridicat problema la sedinte cei din conducere a inceput sa ameninte pe toti cei cu curaj ca vor sa ajunga someri in scurt tim daca inca odata ridica problema . Eu am ajuns la director intru cit am intrat in depou defect si dispecerul central m-a trimis acasa si nemotivat ,directorul a fugit din birou si a plecat din intreprindere cu motivul ca are sedinta la primarie. Cu greu din nou am ajuns odata la dir.gen si am spus cum stau mijloacele ,ca ne penalizeaza ,acolo unde nu noi suntem vinovat, ,cu alte cuvinte am mers cu argumente ce nu puteau sa motiveze ,in scurt tim am ajuns somer fara sa fi avut nemotivate, abateri din vina mea ,si cu ore suplimentare cele mai multe din regie. Multe tamponari ,accidente de persoane, chiar si mortale se intimpla din cauza mijloacelor foarte defecte, suprauzate,unde sunt vatmani pusi vinovati si nu cei care nu repara ,spala,aduc piese din cauza lipsei de bani . Datorita regiei multe familii platesc ani buni pensie celor ramasi cu sechele, dupa masin tamponate ,. Toate astea intreb pina cind mai poate fi continuat asa ???!!!asemenea probleme sunt in multe locuri sunt sigur dar din pacate lumea nu cunoaste adevarul si din cauza masmediei . Rog sa va ocupati des si de ascest pericol public ,intru cit pot intimpla si foarte mai dezastre din cauza mai sus amintita , intru cit in tramvai deseori in timpul orelor de virf se gasesc cu sutele calatori . Si din cauza mijloacelor lipsa ce nu pot circula si in acelasi tim si graficele de circulatie sunt asa facute intru cin daca vrei sa nu ai probleme cu sefi trebuie sa circuli cu viteza maxima si fiind mijloacele foarte uzate, defecte la toate in special la frine , Rog verificat !!!

Domnule primar, rasfoind internetul am gasit acest articol deosebit de interesant. Daca despre toate articolele publicate de mine puteti spune ca sunt neobiective, aceasta scrisoare a fost publicata intr-un ziar mare.
Totusi nu va puneti intrebarea “la RAT Timisoara este totul in regula” ?
Ar trebui sa faceti o analiza exacta la  regie, pentru ca la 01.01.2004 cand actualului menajer ii expira contactul (obtinut ilegal, si dumneavoastra stiti acest lucru) sa reusiti sa faceti o schimbare pentru a salva transportul de calatori din Timisoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu