marți, 12 noiembrie 2013

Doamne miluieşte ...

In ultimul timp a scazut interesul dumneavoastra pentru transportul in comun din Timisoara. E un lucru firesc avand in vedere ca vine o iarna aspra din toate punctele de vedere – tempraturi scazute, lipsa banilor si tembelismul politic din Romania in crestere, iar mai nou la Timisoara schimbul de replici dintre domnii Robu si Stoia. Acum la sa rememoram realizarile menajerelui de la RAT Timisoara, dumneavoastra urmand sa trageti concluzia • A distrus depoul din Take Ionescu 56 print-un fals. A cedat terenul depoului pentru constructia unei biserici, la 300m de alta, a unei case parohiale si a altor acareturi sfintite. Desfintarea depoului a dus la degringolada transportului in comun. A crescut consumul de energie electrica, s-a redus calitatea transportului iar depoul din Dambovita a devenit superaglomerat si impracticabil. • Nu a facut nici o activitate de mentenanta la cei 40Km linie cale modernizata. Rezultatele pot fi vazute cu ochiul liber. Toate macazele automate au cazut. Toate ungatoarele automate au cazut. Uzura ondulatorie a aparut pe sute de metri. Intersectiile tramvai troleibuz au ajuns ca niste epave (perlari multiple la firul de contact), uzuri pronuntate la peisele de incrucisare • Distrugerea sectiei LCCS – Linie Cale Contact Substatii. Sub pretextul ca terenul e cedat, popa a mutat sectia , dar nici pana la aceasta(dupa 5 ani) terenul nu a fost cedat. popa a incercat o misculatie cu terenul, dar afacerea a esuat. • Intreruperea activitatii de mentenanta in toata regia ca urmare a disponibilizarilor aberante de personal. Rezultatele: - Parcul de tramvaie la pamant. Dintr-un parc de 90-100 trenuri de tramvai popa mai are 50-60 vagoane active. - Linia cale nemodernizata nu mai prezinta siguranta in circulatie. A se vedea restrictiile de viteza aparute pe liniile 4, 7 si 8 - Linia contact, atat la tramvaie cat si la troleibuze, arata prapastios cu multiple deranjamente - Substatiile de redresare fara nici o revizie de peste 2 ani pot sa cada din moment in moment, iar atunci tramvaiele modernizate pot deveni piese de muzeu - Troleibuzele au iesit de un an din garantie si deja in depou sunt troleibuze trase pe dreapta - Autobuzele Mercedes, idem cu troleibuzele Skoda. • Intreruperea circulatiei pe linia tramvaiului 3. Cineva nu spui cine a facut o investitie, dar nu a mai refacut linia cale distrusa si linia de tramvai 3 a disparut in ceata. Afacere a triunviratului don gigi, pisculita, popa. • Distrugerea atelierelor de reparatii si piese de schimb din Take Ionescu 56. In locul atelierelor popa vrea sa ridice o parcare P+4. Exact ce lipseste transportului in comun Sa veden daca in ianuarie aceste realizari ii vor fi apreciate sau popa pleaca sa slujeasca la biserica din depou? Mai avem de asteptat 80 de zile :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu