joi, 28 noiembrie 2013

Sa vedem participantii ca pentru inceput totul pare o FACATURA!!!

27.11.2013 - selecţia directorului general al Regiei Autonome de Transport Timişoara Regia Autonoma de Transport Timişoara organizează prin Consiliul de Administratie, la sediul Regiei Autonome de Transport Timişoara din b-dul Take Ionescu nr. 56 –selecţia directorului general al Regiei Autonome de Transport Timişoara- R.A.T.Timişoara. Evaluarea/selecţia se organizează în condiţiile respectării prevederilor O.U.G. nr. 109/30.11.2011- privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, Procedura de evaluare/selecţie prealabilă cuprinde două etape: Etapa I - verificarea îndeplinirii condiţiilor de participare de către candidaţi, selecţia dosarelor ; Etapa II - susţinerea lucrării proprii privind „Strategia de conducere pentru atingerea obiectivelor şi criteriilor de performanţă stabilite în HCL 256/14.05.2013”, interviu, pentru candidaţii declaraţi ’’admis” după etapa I. Criteriile de selecţie sunt: 1. îndeplinirea condiţiilor de participare, dovedite prin conţinutul dosarului de participare; 2. abilităţile de comunicare; 3. motivaţia candidatului; 4. capacitatea managerială. 5. cunoaşterea bibliografiei Condiţii de participare: pentru persoanele cu experienţă în managementul regiilor autonome sau societăţilor comerciale: - cunoaşterea limbii române scris şi vorbit; - minim 13 ani de experienţă în managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al R.A.T. Timişoara (transporturi urbane de călători), inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat în cel puţin un exerciţiu financiar încheiat cu profit; - studii superioare tehnice şi juridice sau economice sau de administraţie de lungă durată absolvite cu diplomă; - cursuri postuniversitare de perfecţionare de minim 1 an în domeniul managementului; studii doctorale. - participare la programe de specializare pentru ocupaţia de manager de proiect în vederea accesării de fonduri europene dovedite cu certificat de absolvire eliberat de Ministerul Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului; - domiciliul stabil/rezidenţă în România; - capacitate deplină de exerciţiu; - nu intră sub incidenţa art. 6 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice; - declaraţie pe proprie răspundere că nu face parte din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare; - să aibă stare de sănătate corespunzătoare exercitării acestei funcţii dovedită prin document de la medicul de familie; - vechime în funcţii de conducere ca director în regii autonome sau societăţi comerciale cu profil transporturi urbane de călători de minim 9 ani. Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu: 1. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004); 2. Cazier judiciar; 3. Copii legalizate după acte de studii menţionate în condiţiile de participare (pentru cei care au finalizat studiile în străinătate este necesară dovada echivalării studiilor eliberată de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului — Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor); 4. Copie act identitate; 5. Copie carnet de muncă/documente doveditoare; 6. Dovada numirii în calitate de director/manager; 7. Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 2 luni anterior depunerii candidaturii, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia; 8. Declaraţie-notarială pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-¬una din situaţiile prevăzute la art. 6 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice ori că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduită profesională; 9. Declaraţie - notarială pe proprie răspundere care să confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie, precum şi de a se putea verifica informaţiile furnizate; 10. Lucrare proprie privind „Strategia de conducere pentru atingerea obiectivelor şi criteriilor de performanţă stabilite in HCL 256/14.05.2013” care va fi considerată oferta tehnică, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului României nr. 109/2011. 11. Scrisoare de intenţie; Candidaturile şi documentele solicitate se vor depune în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării anunţului, la sediul Regiei Autonome de Transport Timişoara, aflat în Bb-dul Take Ionescu nr. 56, în plic închis şi sigilat. Candidaţii vor primi un număr de înregistrare şi data depunerii candidaturii. Plicul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de director general al Regiei Autonome de Transport Timişoara, precum şi numele, prenumele şi domiciliul candidatului. Rezultatul selecţiei dosarelor etapa I se va publica în termen de 2 zile calendaristice de la data limită de depunere a acestora pe site-ul www.ratt.ro. Candidaţii declaraţi admişi la etapa I de selecţie a dosarelor vor fi evaluaţi în cadrul susţinerii lucrării proprii privind „Strategia de conducere pentru atingerea obiectivelor criteriilor de performanţă stabilite în HCL 256/14.05.2013”, în prima zi lucratoare după publicarea rezultatului de selecţie al dosarelor etapa I pe site-ul www.ratt.ro., la orele 10.00 la sediul Regiei Autonome de Transport Timişoara, b-dul Take Ionescu, nr. 56. Bibliografie obligatorie: 1. Legea nr.92 din 19.04.2007 a serviciilor de transport public local şi Ordinul nr.353/23 noiembrie 2007 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007 cu modificările ulterioare ; 2. Codul Muncii aprobat prin Legea nr.53 din 24.01.2003 cu modificările şi completările ulterioare; 3. Legea nr.213/1998 privind proprietatea publică şi regimul acesteia cu modificările şi completările ulterioare; 4. Legea nr.15/1990 privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale, cu modificările ulterioare; 5. Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată; 6.Ordonanţa de urgenţă privind guvernanţa corporativă nr.109/2011 cu modificarile ulterioare; 7.Ordonanta nr.26/20123 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau uniăţile administrativ- teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participatie majoritară. Consiliul de administratie al Regiei Autonome de Transport Timişoara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu