joi, 21 noiembrie 2013

Sa vina PAPA FRANCISC

Schimbarea popii poate fi făcută doar de PAPA Aşa cum era de aşteptat, la RATT, vantul scimbarii nu se arata. Asta deoarece popa care se da PSD-ist,fast taranist si admirator al liberalilor nu vrea sa-si dea demisia pentru că, dacă rămâne fără slujbă, trebuie să se calugareasca. Adevărul este că... individul dupa ce a fost numit menajer, prin fals in acte publice, nu poate fi obligat să demisioneze pentru că asta ţine de bunul lui simţ, ceea ce nu e sigur ca nu-l are. Pentru ajutor am cerut părerea specialiştilor pentru a incerca sa rezolvam problemele de la RATT: Barack Obama: „Nici măcar eu, nu pot interveni acolo. Am înţeles că popa , pe lângă faptul ca toata ziua e cu matanii, mai e şi bătut în cap.”. Angela Merkel: „popa ăsta si-a batut joc de tramvaiele nemtesti. Ţin minte ca dupa ce cersea la usa mea ajutor acum cumpara Mercedesuri din... Turcia. De la popa am invatat si eu cuvintele mita si pesches Tokes Laslo: „Dacă mă lăsa pe mine să conduc tramvaiul din Timisoara, alta era situaţia. Puneam un ungur, atat de iubit de popa şi nu s-ar fi schimbat condiţiile de calatorie din Timisoara, iar presa ar fi fost informata corect de papagalii de la RATT despre afacerile din regie. Victor Viorel Ponta: „L-am interpelat pe aliatul meu Crin Antonescu să ia măsuri, nu se mai poatr, dar liberalul s-a declarat neputincios. A zis că cei de la Primaria Timisoara dorm mai mult ca el”. Multumim d-lui Mircea Chirila pentru idee.

Un comentariu:

  1. Popa, cu caracterul lui infect, ar fi in stare sa faca orice (inclusiv cu banii si angajatii Regiei) pentru a-si pastra tronul.
    Daca recent l-a bucurat pe Robu cu birtul umblator cu buda, wireless si televizoare, sunt convins ca daca Robu i-ar cere,ar implementa bucuros orice idee a primarului, oricat de deplasata, gen infiintare de linie de tramvaie cu cai sau omnibuse cu cai din sec. XIX. Mai mult, daca ar afla ca primarul nu e multumit de "performantele" autobuzului electric chinezesc, zis ecologic, cu siguranta s-ar oferi el sa ii faca unul mai mare, mai frumos si mai performant.

    RăspundețiȘtergere