marți, 7 mai 2013

Propunerea popii pentru noul model de microbuze...

Propunerea popii pentru noul model de microbuze este la fel de viabila ca a 5 sau a 6 restructurare a regiei 

preluat din Renasterea Banateana

 Regia Autonomă de Transport Timişoara va face noi reduceri de personal, conform unui proiect de hotărâre care va ajunge în mapele consilierilor locali, spre aprobare. În teorie, ar fi vorba despre reorganizarea şi restructurarea regiei, din structura acesteia urmând să dispară 29 de posturi.

Din 1.400 de posturi, câte avea RATT în 2009, în urma unor etape succesive de reduceri de personal, se va ajunge la 892, după aplicarea noii restructurări.                                                                                     Noua reducere de personal nu aduce mari noutăţi, dar structura propusă este cel puţin interesantă, în condiţiile în care, de exemplu, la "Secţia mentenanţă" vor lucra patru angajaţi, dintre care unul ca şef, al doilea - contabil şef de secţie, al treilea - economist şi doar al patrulea va fi personal operativ. Într-o firmă cu structură aproape exclusiv tehnică, ar fi interesant de văzut de ce este nevoie ca la mentenanţă să lucreze doi sau trei economişti cu studii superioare.           Cu toată restrângerea numărului de posturi, nu se poate spune că gradul de mulţumire faţă de transportul în comun ar fi crescut în această perioadă şi nici că situaţia financiară s-ar fi îmbunătăţit, având în vedere că anul trecut au fost găsite facturi ale RATT către Primăria Timişoara în valoare de 67 de milioane de lei, neînregistrate în contabilitatea municipalităţi şi a căror achitare nu a fost solicitată de conducerea regiei.      Actuala administraţie a achitat datoriile RATT şi aşteaptă, de câteva luni bune, demisia directorului acesteia, cel puţin la nivel declarativ. Cei disponibilizaţi sunt nemulţumiţi şi cer o analliză a politicii manageriale pe care o consideră cel puţin ciudată: "pe de o parte sunt daţi afară oameni, pentru reducerea cheltuielilor, iar pe de altă parte aceeaşi regie s-a lansat în achiziţii costisitoare, cumpărând maşini de teren cu care să se plimbe baştanii din primărie şi Peugeot-uri pentru poliţia locală, de care se folosesc, iarăşi, tot felul de şefi şi şefuleţi din aparatul municipalităţii".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu