sâmbătă, 18 mai 2013
Scrisoare deschisa Primarului Timisoarei
Am incerc sa va prezint situatia transportului in comun din Timisoara, pe care
popa refuza sa o prezinte, dumneavoastra urmand sa trageti concluzia.In Timisoara au fost modernizati 40km linie
cale contact,la care popa nu a facut nici o activitate de mentenanta. Au mai
ramas de modernizat inca cel putin 40km. Pentru acesti Km exista proiecte, dar
nu exista fonduri.
1. Linia Cale:
- Linia 1 este nemodernizata pe portiunea str. Lorena – Gara de Est si Bv.
Dragalina – Gara de Nord
- Linia 2 este nemodernizata pe portiunea Gara de Est – str. Lorena - Linia 4 este
nemodernizata pe portiunea bv. Certatii – bucla Torontal si str. Vidrighin-
bucla AEM , bucla IOT
- Linia 5,6(NOUA VARIANTA) este nemodernizata pe poertiunea bv. Cetatii – bucla
Ronat
- Linia 7 este nemodernizata pe poertiunea bv.Ana Ipatescui – str. Mures - Linia 8 este nemodernizata pe portiunile bucla Gara de Nord- bv. General
Gragalina si str. Vidrighin bucla AEM - Linia 9 este nemodernizata bucla de la AEM
Concluzia este ca nu avem nici o linie de tramvai modernizata complect,care sa permita circulatia tramvaielor cu garda la sol joasa in conditii sigure.
Linia contact: se prezinta identic ca linia cale din punct de vedere al
sectoarelor nemodernizate
Substaiile de redresare: sunt in numar de 9 si prezinta un grad avansat de
uzura datorita vechimii, lipsei pieselor de schimb si noii . Noua gandire implementata
de popa a lasat acest sector fara personal de mentenanta. Din necunoastere,
prostie sau cine stie de ce alte motive actuala conducere a RAT Timisoara nu
constietizeaza ca substatiile sunt inima transportului in comun. S-a oprit
fonctionarea unei statii s-a oprit circulatia tramvaielor in zona alimentata de
acea statie. Fara a incepe modernizarea substatiilor de redresare e posibila intreruperea in orice moment a transportului electric.
3. Depourile: teoretic sunt in numar de doua,dar cel din Take Ionescu este practic desfintat. In locul unui depou absolute necesar unui oras de marimea
Timisoarei s-a construit o biserica , o casa parohiala si multe alte acareturi
asupra carora planeaza misterul.
Depoul din Dambovita prezinta un grad avansat de uzura aici aproape zilnic au
loc deraieri. Situatia traverselor, liniei cale, incrucisarilor si macazelor
este sub orice critica. Gararea unor tramvaie noi in acest depou ar echivala cu
o CRIMA. Este un mare mister dece inca, desi aceasta problema se discuta de 4-5
ani, primaria nu demareaza construirea unui nou depou in zona buclei de la IOT.
Dupa parerea unor noastra programul pe
care primaria ar trebui sa-l implementeze pentru mentinerea in functiune a transportului electric in mun Timisoara ar trebui sa cuprinda si: Obtinerea de fonduri europene pentru construirea unui nou depou, Ignore;">3.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu