SA INCERCAM SA GASIM RASPUNSURI IN HAOSUL
PRIMARIE - RATT
Don
Gigi, dupa ce a pus boi in spatele carului de mai bine de 3 ani, acum incearca sa dreaga busuiocul. Pracrtic dupa
ce de 3 ani, primaria nu a platit subventiile datorate catre RAT Timisoara pentru
gratuitatile acordate acum, cand regia e in pragul colapsului ne transmite
mesaje ca totul e roz si perfect. Prin hotararea de proiect 17.01.2012 se
incearca scoaterea din spinarea regiei a
datoriile pentru cele 50 troleibuze cehesti, cumparate in conditii foarte
dubioase, la care nu sau mai platit
ratele scadente.
Problema despre care nimeni nu
spune nimic este, cine va plati penalizarile existente
ca urmare a intarzierilor la plata. Vineri vom vedea ce vor
hotara consilierii locali, sau altfel spus vom vedea daca se pregatesc sa
deschida usile la DNA sau vor mai cer explicatii,
As dori sa nu fiu inteles gresit. popa e la fel de vinovat ca si capo di
tutti capi, deoarece cu smerenie si evlavie duhovniceasca
nu a solicitat nici un leu.
In
referatul intocmit de aceiasi capabili angajati ai primariei recunosc ca tata
nu a platit datoriile catre RATT precizandu-se ca subventiile datorate de
primarie se ridica la suma de “ 65.363.761,00 lei, suma care acopera
valoarea in lei de rambursat din creditul de troleibuze de 54.470.672,62 lei,
contractat de catre RATT”. Nici un cuvintel despre penalitatile calculate
de banca. Scotandu-si
in evidenta inteligenta sclipitaore membrii comisiei mentioneaza ca datorita
neplatii subventiilor “ RATT
are inregistrate obligatii fiscale foarte mari, acest credit influintand foarte
mult capacitatea de plata a regiei” si propun
“-preluarea Contractului de facilitate de credit la
termen nr. 28/13.04.2006, încheiat între Regia Autonoma de Transport Timisoara
si Raiffeisen Bank SA si încheierea unui act aditional la contract între
Municipiul Timisoara si Raiffeisen Bank SA.
-împuternicirea Primarului Municipiului Timisoara, domnul
dr. ing. Gheorghe Ciuhandu, sa semneze în numele si pentru Municipiul Timisoara
actul aditional la contract.
-sumele aferente Contractului facilitate de credit la
termen nr. 28/13.04.2006, vor fi cuprinse în bugetele anuale corespunzatoare
termenului prevazut în contract.Aceste sume vor fi asigurate si platite direct
de Municipiul Timisoara catre RAIFFEISEN BANK, prin reesalonarea subventiilor
restante de la Bugetul “
Analizand
sumele pe care primaria le va plati catre sau pentru RA Transport Timisoara
constatam ca ajungem la suma de 150.000.000 euro
1. 50.000.000
euro pentru 50 tramvaie si ceva modernizari in depoul2.
2.
16.000.000 euro pentru Raiffeisen Bank
SA
3.
18.000.000 euro pentru fisc (scrisoare
de garantie)
4. 20.000.000
euro autobuze(cumparate de primarie ptr RATT)
5. 8-10.000.000
euror rate ramase de platit la BEI - modernizare liniilor de tramvai
6. 15.000.000
euro modernizarea str. Stefan cel Mare, linie de
troleibuz Dumbravita. Linie de troleibuz Ghiroda
7. Studii
si proiecte – fara numar fara numar ( estacada, vaporeto...)
Cu
asemenea investitii vom avea un transport de calatori minunat
Vom
trai si vom vedea
PS va rog
calculati dumneavoastra comisionul la tramvaie, autobuze etc...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu