luni, 30 ianuarie 2012

Scrisoare Deschisa adresata primarului Ciuhandu

Scrisoare Deschisa adresata primarului Ciuhandu
Acum cand va apropiati de finalul mandatului de primar as dori sa discut cu dumneavoastra unele probleme legate de transportul in comun.( stiu ca nu veti raspunde, rae eu sunt totusi DON QUIJOTE)                                                                                                                                    Ridic aceaste probleme deoarece am lucrat o perioada indelungata la RATT, si consider ca inteleg bine aceasta regie.
1.    La primul concursul pentru director general la RATT (singurul concurs adevarat) dumneavoastra, sfatuit prost de cineva, ati  propus candidatilor sa nu mai solicite lunar subventii  de la primarie, propunere acceptata de un singur candidat – popa. Aceasta a fost prima eroare a dumneavoastra, eroare care a dus la blocajul financiar al regiei sub conducerea popii. Este imposibil ca atata timp cat 75% dintre calatori au gratuitati sau sunt blatisti firma sa poata functiona normal. popa care este un las “pur sange” nu a indraznit sa solicite subventiile, care de altfel sunteti obligat sa le platiti, trecand la restructurari de personal, restructurari care au dus la desfintarea activitatiilor de revizie, intretinere si reparatii. Totul s-a petrecut legal, popa facand un referat catre primarie, referat inaintat catre Consiliul Locat. Sper ca la un moment dat cineva va plati pentru prostiile nenumarate avizate favorabi.

2.    Personalul dumneavoastra, incepand cu chisculita, un personaj insinifiant, inodor, incolor si cu un intelect scazut si continuand cu subalternii sai, care au sarcina de a urmari functionarea transportului in comun nu au nimic in comun cu aceasta activiate. Rolul  lor este de a prelua adresele popii si a le inainta CLT. Practic in acest moment popa conduce acest departament in actiunile referitoare la transportul in comun, lucru pe care sunt convins ca se desfasoara cu avizul dumneavoastra. Dumneavoastra nu cunoasteti adevarata fata a popii. In momentul in care nu veti mai ocupa postul de primar nici nu veti mai exista pentru el. Popa calca pe cadave fara nici o remuscare.                                                          In acest moment popa joaca la doua capete: Ciuhandu si Grindeanu, popa fiind un PSD – ist borat care insa a cochetat si cu PNTCD

3.    Numirea popii in functia de director general a RATT, a fost o mare greseala care va apartine in totalitate. Numirea  s-a facut ilegal, dupa deschiderea unei actiuni judecatoresti in care popa e acuzat de fals si uz de fals in acte publice. Procesul nu este inca incheiat, iar popa este urmatit penal de DNA. In acest caz popa nu ar trebui suspendat? Ar trebui sa puneti juristi sa verifice acest lucru.

4.    popa habar nu are ce inseamna a conduce RA Transport Timisoara. La fel ca echipa din primarie si echipa popii e JALNICA.  Rezultatele se vad cu ochiul liber:  
       -   parculu de tramvaie. Chesti cu tramvaie vechi este o mare GOGOMANIE. Tramvaiele au ajuns in actuala stare de degradare datorita lipsei intretinerii, lipsei pieselor de schimb, lipseispecialistilor si dezinteresului aratat de conducere. Ar trebui sa constietizati ca aceasta stare de fapt vi se datoreaza  si dumneavoastra.  Nu ati platit subventiile pentru gratuitati. Acest lucru se vede clar in bilanturile contabile anuale unde  RATT este pe plus, datorita subventiilor evidentiate in actele contabile, dar in realitate este in HAOS, datorita lipsei lichiditatilor (primaria nu a platit nimic). A se vedea datoriile la fisc, ENEL, etc.
                                                                                                                                                                   -   starea deplorabila in care au ajuns cei 40 km linie tramvai modernizati. De mai bine de 4 ani nu s-a facut nici o intretinere la aceasta lucrate pentru care primaria inca mai plateste din greu la BEI. Macazele automate nu mai functioneaza, linia cale prezinta uzura ondulatorie pe sute de metri, linia cale si macazele din intersectii sunt           intr-un grad avansat de uzura, ungatoarele automate nu mai functioneaza. (PS popa si-a luat doctoratul avan ca tema contact roata sina (prefesorii care i-au dat doctoratul ar trebui sa se ascunda ca strutii). La un moment dat va trebui sa vina cineva sa intrebe factorii de raspundere cum se intretine aceasta lucrare pentru care s-au platit 40.000.000 euro    
                                                                                                                                                                      -   substatiile de redresare transformare, unde de mai bine de 2 ani nu s-a mai facut nici o revizie si nici o intretinere. Programul dezastros de concedier al popii a facut ca la acest sector sa nu mai existe electricieni pentru efectuarea intretinerii si reparatiilor necesare. Pentru a se apara, popa vine cu o noua perdea de fum, arunca o alta minciouna. Prezinta actele de licitatie pentru efectuarea mentenantei pe nivelul de medie tensiune. Cum in primarie si in CLT, “PROPRIETARII” regiei sunt numai habarnisti, nimeni ne se va intreba cine face mentenanta la cablurile electrice si mai ales la nivelul de joasa tensiune, practic substatiile de redresare.    

 -   reteaua de contact, echipele de intretinere si repareatii au fost desfintate. Mai erxista personal pentru remedierea avariiulor accidentale. In acest moment toata sectia LCCS (Linie cale contact substatii) functioneaza in regim de avarie fara a se mai face lucrarile de intretinere si repareatii.        

Din pacate pe dumneavoastra nu va intereseaza aceste lucruri din moment ce popa va spune ca “TOTUL ESTE PERFECT”

Accidentul din Maria provocat de nefunctionarea  macazului automat.
  




VOM REVENI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu